Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er i gang med å avslutte studiet mitt med bacheloroppgaven. Jeg skriver sammen med en medstudent søm jeg har hatt mye kontakt med, og trodde var på samme nivå som meg da vi inngikk samarbeidet. 

Nå begynner jeg å bli lei da det viser seg at hun skriver utrolig rotete, usammenhengende og mye direkte feil (eks roter sammen begrep, plagierer osv). Jeg/vi hadde ambisjoner om toppkarakter, men jeg ser nå at hun alene trolig ikke en gang hadde bestått.

Det er en stor oppgave og jeg må rette opp i alt hun gjør, og hun blir kjempefornerma/såra av det. 

Hvordan i allverden skal jeg komme meg gjennom dette? Å trekke meg fra samarbeidet er ikke et alternativ.

Noen som har opplevd lignende?😳

Anonymkode: 00da7...8a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke kan trekke deg, må du bare stå i det. Lite råd å gi, annet enn at du må bare innse at dere har ulik skrivestil og kanskje ulike syn på hvor viktig toppkarakter er på en bachelor. 

Anonymkode: 5b62d...920

Skrevet

Hadde trekt meg uten å nøle. Denne personen kan jo være med på å forhindre deg fra drømmejobben en vakker dag. Ingen grunn til å ikke trekke seg er god nok… 

Anonymkode: 1a0f4...a1f

• Nyttig 1
Skrevet

Her må du bare trekke de om det er lov, ellers må dere ta en prat. Dumt dere ikke snakket om dette i forkant. Lykke til. 

Må man forresten skrive sammen nå til dags? Jeg er så glad jeg skrev alene, hadde også vært en dårlig partner, jeg jobber på en rar måte, hadde hatet å skrive med andre. Fikk B, så er fornøyd. 

Anonymkode: fb05c...9dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...