Gå til innhold

Angrer på at jeg datet en fyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som angrer på å ha datet en fyr?Jeg angrer sykt mye. Når jeg tenker etter var han uærlig og manipulerende. Syns det er trist å tenke på at han sikkert vil gjøre dette med flere. Jeg merka røde flagg helt fra starten av datingen, så kan jo skylde meg selv. ville egentlig avslutte det hele men han fortsatte å vri det om; skyldte på jobbsituasjon, familie osv. Løy meg sikkert rett i trynet. Skjønner jo nå at han er bare en stor drittsekk. Blir kvalm bare tanken på at jeg fortsatte. Kjekk var han ikke heller.. herregud føler meg så dum og flau.

Anonymkode: 65333...5a0

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan oppdaga du det og hva gjorde han konkret? 

Ikke vits i å angre på ting du ikke får endret nå uansett. Kanskje du unngår lignende typer i fremtiden. 

Anonymkode: 6ff43...190

Skrevet

Én erfaring rikere

Anonymkode: c28d1...da5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja angrer på flere men gjort er gjort 

Angrer mest på exsamboer og gikk i terapi i årevis pga han 

Anonymkode: 1ddcd...2c2

Skrevet

Nei slike ting angrer jeg ikke på. Var jo slik jeg lærte, og ble klokere. 

• Liker 2
Skrevet

Du skal ikke gå rundt og snakke ned deg selv bare fordi du datet en som viste seg å ikke være den han fremstilte seg som. Se på det som er lærerik erfaring, og at du nå vet hva du ihvertfall ikke vil ha av en mann. Kanskje du kan prøve å skrive ned hva du har lært og bruke det som en påminnelse senere?

Anonymkode: b34c2...770

• Liker 2
Skrevet

Samme her, endte opp med å like han skikkelig etter all lovebombing, falt så hardt. Klarte ikke å avvise han...prøvde å bryte ut av det. Men han likte meg også, så kommer de røde flaggene etterhvert når man er i en hekt... hygiene, den umodenheten han hadde, kald  når han ikke fikk det han ville ha. Og jeg har vært snill med han hele veien

Anonymkode: 4eb85...4cb

Skrevet

Flere jeg angrer dypt på. Ser ikke på det som lærerik erfaring for det fikk jeg av et dårlig forhold hvor jeg lærte å bygge meg opp igjen, å bli manipulert og ført bak lyset av menn jeg datet etter han har kun gjort skade. Angrer så inderlig på at jeg viste meg sårbar og tillitsfull for disse mennene. 

Anonymkode: abe07...48d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Flere jeg angrer dypt på. Ser ikke på det som lærerik erfaring for det fikk jeg av et dårlig forhold hvor jeg lærte å bygge meg opp igjen, å bli manipulert og ført bak lyset av menn jeg datet etter han har kun gjort skade. Angrer så inderlig på at jeg viste meg sårbar og tillitsfull for disse mennene. 

Om det er flere har det kanskje ikke vært en lærekurve. 

Anonymkode: a7586...b0b

Skrevet

Du... det der er akkurat som å lese om et "forhold" jeg har hatt! Jeg var 20, han var en god del eldre. Ikke var han kjekk, ikke var han noe catch på andre måter og hele veien visste jeg at jeg ville jo egentlig ikke ha noe med han å gjøre. Men når jeg ser tilbake, 10 år etter, ser jeg jo at han var en mester manipulator og at jeg egentlig ble utsatt for psykisk vold i det forholdet. Det var også, ser jeg nå, episoder som tydet på at han ville kunne ty til fysisk vold, og det var et par episoder hvor nei til sex ikke ble respektert. Han prøvde også å isolere meg  ved å prøve å overbevise meg om at drømmen min var å være husmor i et stort hus i Sverige. Jeg ønsker ikke barn og ville bli tannlege (noe jeg er i dag). Så han var jo helt på viddene. Jeg var heldigvis ressurssterk nok til å ikke bli fanget i det, for har lært mer om den type menn nå og ser at det han drev med nok bare var starten på det som kunne utviklet seg til noe skummelt.

Jeg kan også føle meg kvalm, angrende og skamfull når jeg tenker tilbake på det. Føler meg utrolig dum som "gikk med" på det. Det værste er følelsen av at jeg ikke hadde kontroll over meg selv og gjorde ting jeg egentlig ikke ville.  Men så tenker jeg på at jeg var sårbar i den perioden fordi jeg hadde et så stort behov for å bli sett og han så hva jeg trengte og han visste akkurat hvordan å spille på det. Jeg lærte alt om hva man må styre langt unna i et forhold og viktigst av alt, det vonde var ikke min skyld. Akkurat som det ikke var din skyld og du har ingenting å skamme deg over!

Anonymkode: d8790...1cb

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Om det er flere har det kanskje ikke vært en lærekurve. 

Anonymkode: a7586...b0b

Både og, har lært meg til å ikke tro det beste om menn lenger, se på handling over ord og mye annet, men den læringen er ganske bortkasta for nå er jeg singel på tredje året og blir mer og mer utrygg for menn, blir ikke glad lenger når jeg blir bedt ut, går bare å venter på det verste. Hadde det mye bedre før da jeg var åpen og positiv. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal du angre på ting du har gjort? Du kan jo ikke gjøre om på fortiden.

Jeg angrer på at jeg sløste penger som jeg gjorde, og at jeg brukte for mye tid på å lytte til og gjøre som kvinner sier. 

Kan ikke få tilbake hverken penger eller tiden jeg kasta bort, så da er det bedre å leve smartere i fremtiden

Anonymkode: a5881...0fe

• Liker 1
Skrevet

Angrer ikke på et eneste kortvarig eller langvarig forhold :)

Mennesker er mennesker, og tenker og handler ulikt. 

Anonymkode: 8a50a...030

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, jeg vil si jeg har angret.. Pga det kostet meg både tid og skapte mye vonde følelser. Kostet meg altså mye mer enn det gav. Likevel så er jeg glad alt skjedde som det gjorde.. for hadde ikke møtt typen om ikke jeg hadde gått den løypa jeg gjorde ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...