AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Holder på å date en dame. Hun er god og snill, men hun er veldig hårete. Hun har ikke stelt seg noe særlig nedentil, men kanskje det værst er at hun har mye hår på leppene. Når vi har kysset føler jeg nesten at jeg kysser en mann. Jeg syns det er ekkelt, og det gjør at jeg vurderer å ikke date henne. Går den an å si det på en fin måte uten å såre henne at jeg ikke liker hår? Anonymkode: 2691f...898
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hun har mye hår på leppene Mener du at hun har en lang bart ? Anonymkode: 7fb2e...ab3
Blåjojo Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Det er klart du kan det. Alt kan sies om bare måten man sier det på er grei nok. Har dessverre ikke noe forslag til hvordan du skal ordlegge deg. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 Du kan si du ikke liker det, og om hun ikke vil barbere så hadde jeg bare sluttet å date henne Anonymkode: 37b2b...746
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 Selvsagt kan du det. Det er en helt fair preferanse å ikke like så mye hår på kvinnekroppen. Og så er det jo selvsagt opp til hun, men den som intet våger intet vinner. Det er iallefall en samtaleemne som det bør gå an å snakke om og dele preferanser om tenker jeg. Anonymkode: 26c46...aba 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TROLL. Anonymkode: 2b65a...adb Hvorfor mener du at dette ikke kan være en reell problemstilling… ? Jeg er kvinne, men forstår godt at det kan ødelegge tiltrekkingen man har til et menneske - at hun har hår på overleppen. Jeg barberer meg selv både i underlivet, på leggene og på armene. Har heldigvis ikke synlige hår på overleppen, men jeg synes det er lite fint når jeg ser det på andre kvinner. Det er bare hår, men jeg assosierer kvinner med hår på leppa som at de er lite opptatt av velvære. Kvinner skal ikke ha bart. // Men TS. Selvsagt kan du være ærlig med henne om at du ikke liker det. Det er jo din egen preferanse det er snakk om 🙂 Min preferanse er at mannen barberer seg nedentil. Synes ikke det er så behagelig å få hår i munnen når jeg suger. Anonymkode: 5788d...718 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #9 Skrevet 8. november 2022 Nei. Det er mye bedre du trekker deg fra å date henne. Anonymkode: 168d4...be9 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #10 Skrevet 8. november 2022 Kjøp voks/ bareberhøvvel og legg det i postkassa hennes Anonymkode: 866cb...b12 2
Gjest Karamelis Skrevet 8. november 2022 #11 Skrevet 8. november 2022 Det kan du gjøre. Du vil bli samtaleemnet jentevorsene hun er på vil le av i tiår fremover. Men ingen vil huske hva du het.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #12 Skrevet 8. november 2022 Nei ikke en du bare dater. Hadde dere vært i forhold er det mer innafor å si sine preferanser og håpe partner tilpasser seg men sier du det til en date er det bare kritikk Anonymkode: af0bf...09a 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #13 Skrevet 8. november 2022 Da burde du ikke reist på date i utgangspunktet tenker jeg. Blir like døvt som å si jeg liker egentlig blondiner best, kunne du bleket håret. Så sykt overfladisk folk er om man bare så vidt har begynt å bli kjent før man skal begynne å endre den andre helt🤦♀️ Hva med å finne noen som man liker akkurat som de er heller? Anonymkode: f9815...e3a 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #14 Skrevet 8. november 2022 Jeg liker jenten men liker ikke går. Jeg har prøvd å overse det, men det er ekkelt å få hår i munnen når jeg holder på der nede. Det er også ekkelt å kjenne at det stikker når vi kysser. Anonymkode: 2691f...898 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #15 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg liker jenten men liker ikke går. Jeg har prøvd å overse det, men det er ekkelt å få hår i munnen når jeg holder på der nede. Det er også ekkelt å kjenne at det stikker når vi kysser. Anonymkode: 2691f...898 Vel… jenter har hår.. både her og der… Hvis du synes det er ekkelt så lar du være, du påtvinger ikke andre å endre seg selv så du ikke skal synes de er ekle mer. Anonymkode: f9815...e3a 2
Gjest supernova_87 Skrevet 8. november 2022 #16 Skrevet 8. november 2022 Du kan ikke si at noen andre mennesker MÅ noe som helst. Med mindre de er barna dine. Men klart du kan si fra om preferanser. Hadde en mann jeg datet sagt at "Du, jeg foretrekker kvinner barbert nedentil" så hadde jeg sagt "Åå, så dumt, jeg liker ikke å gjøre det, men kan kanskje gjøre det en gang innimellom for deg, skal tenke på det". Hvis han derimot hadde sagt "Du, du må barbere deg, det er ekkelt å ha sex med deg" så hadde det vært Sayonara for min del.
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 8. november 2022 #17 Skrevet 8. november 2022 Hvis du ikke er fornøyd med en dame du dater, så går du videre. La henne finne en som setter pris på henne slik hun er.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #18 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel… jenter har hår.. både her og der… Hvis du synes det er ekkelt så lar du være, du påtvinger ikke andre å endre seg selv så du ikke skal synes de er ekle mer. Anonymkode: f9815...e3a Jeg vet det, men hun her har litt mer enn hva jeg liker. Som sagt vil jeg ikke såre henne, men jeg sliter med det. Jeg ser og kjenner bare barten henne liksom. Anonymkode: 2691f...898 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #19 Skrevet 8. november 2022 Hvilke lepper? Hår på kjønnsleppene eller leppene på munnen? Anonymkode: 596e4...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #20 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg liker jenten men liker ikke går. Jeg har prøvd å overse det, men det er ekkelt å få hår i munnen når jeg holder på der nede. Det er også ekkelt å kjenne at det stikker når vi kysser. Anonymkode: 2691f...898 Man up. Damer liker ikke baller og forhud men vi holder da fortsatt på der nede på menn alikevel selvom hengeballer og forhud er ekkelt Anonymkode: af0bf...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå