AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Jeg har vært sammen med kjæresten min i et år nå. Jeg vet at noen forhold er mer åpne enn andre, men vi er litt ulike når det kommer til en sak. Han har tidligere møtt en jente alene på kaffe og invitert henne hjem til å se film alene. der gikk grensen min, og jeg sa ifra. Utenom de jentegreiene vil jeg si vi har et godt forhold. Vi kommuniserer godt og jeg vet at han er veldig glad i meg. Jeg har sagt at det er litt merkelig at han har dette behovet for å holde streak med jenter over flere måneder, men kommenterer ikke lengre like mye på det. Det som irriterer meg er når jeg spør hvem Renate er, fordi de har hatt en snapstreak på over 100 dager, og han reagerer med å bli sint og sier at jeg anklager han hele tiden. Er det ikke litt rart å ha daglig kontakt med Renate når det "bare er en venninne av kompisen"? Jeg blir ikke sint eller nedlatende når jeg stiller han spørsmål om hvem disse jentene er. Men blir urolig når han reagerer med sinne. Er det flere som har dette behovet for å holde streak? er det bare jeg som ikke forstår det? Jeg synst hvertfall det er plagsomt at han gjør dette selv om jeg synst det er ukomfortabelt at han holder kontakten med disse fine jentene Anonymkode: 80e09...21a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Hvor gamle er dere? 16? Ingen voksne oppegående personer i sunne forhold har behov for å være såpass skrive på SoMe med det motsatte kjønn hvis det skader/sårer relasjonen til partneren. Anonymkode: fa1a2...c5a 2 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Han er utro. Du skulle dumpet han allerede den gangen han gikk på date med en annen jente Anonymkode: d0793...ce8 6 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Hva er en snapstreak? Anonymkode: e47a9...a78 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gamle er dere? 16? Ingen voksne oppegående personer i sunne forhold har behov for å være såpass skrive på SoMe med det motsatte kjønn hvis det skader/sårer relasjonen til partneren. Anonymkode: fa1a2...c5a Vi er begge 26. hahaha! og ja, føler det ødelegger relasjonen Anonymkode: 80e09...21a 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 Jeg har snapstreak på 1100 dager med en jente jeg har snakket med kanskje 1 gang de siste 3 årene, føler at streaken har blitt så lang at jeg ikke kan miste den nå Men bare 100 dager så er det litt mer mistenksomt Anonymkode: 15921...d3e 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er en snapstreak? Anonymkode: e47a9...a78 Man opprettholder en streak dersom man har kontakt hver dag. Dersom streaken er 100, har begge to sent en snapp hver dag i 100 dager. Anonymkode: 80e09...21a
Jaytee Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er begge 26. hahaha! og ja, føler det ødelegger relasjonen Anonymkode: 80e09...21a Uansett alder, så skjønner jeg at grensen din ble nådd. Dette kan være noe helt uskyldig, men samtidig skurrer det når han har invitert en jente hjem. Burde ha nok sosiale antenner til å forstå at det ikke er greit når man er i forhold. 1 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. november 2022 #9 Skrevet 8. november 2022 Snapstreak? er ikke det sånn fjortisene driver med?
Blåjojo Skrevet 8. november 2022 #10 Skrevet 8. november 2022 Jeg har snapstreak med mannen til venninna mi og to andre kompiser. Mannen min har med en kollega, ene venninna mi, og en tidligere nabo. Betyr ikke at noen av oss er utro. Går mest i å ønske hverandre en fin dag, kommentere vær og snappe bilder av solnedgang. Skjønner godt at han blir irritert av at du legger deg oppi det.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #11 Skrevet 8. november 2022 Snapstreak betyr jo ingenting. Min kjæreste har det med to kollegaer. Unødvendig å legge seg opp i slikt Anonymkode: ce748...a25 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #12 Skrevet 8. november 2022 Hva har det å si da så lenge han er trofast? Det må da også gå an og ha venner av begge kjønn uten at man automatisk skal bli mistenkeliggjort av den grunn. Jeg er dessverre mye borte i perioder og er kjempeglad for at samboeren min har venner hun kan ha på besøk og dra på kafe med. Om de har innovertiss eller utovertiss kunne ikke brydd meg mindre. Jeg aner ikke hvem partneren min har snapstreak med og lever godt med det. Har snapstreak med en av motsatt kjønn jeg også, som jeg har vært venn med siden før jeg traff samboeren min og dette har vi greid å opprettholde over flere år uten å pule en eneste gang! Anonymkode: c82cd...45d 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #13 Skrevet 8. november 2022 Blåjojo skrev (1 minutt siden): Jeg har snapstreak med mannen til venninna mi og to andre kompiser. Mannen min har med en kollega, ene venninna mi, og en tidligere nabo. Betyr ikke at noen av oss er utro. Går mest i å ønske hverandre en fin dag, kommentere vær og snappe bilder av solnedgang. Skjønner godt at han blir irritert av at du legger deg oppi det. Hvor er det vanlig å sende snap til mannen til en venninne hver eneste dag i flere dager…? Jeg synes i hvert fall det er veldig spesielt. Hvis han hadde vært naboen din, hadde du da banket på døren hans hver dag for å ønske han en fin dag? Ikke? Anonymkode: fa1a2...c5a 2 7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #14 Skrevet 8. november 2022 Ser ikke problemet. Det er vel det samme om man har jentevenner eller guttevenner! Anonymkode: accf7...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #15 Skrevet 8. november 2022 Blåjojo skrev (2 minutter siden): Jeg har snapstreak med mannen til venninna mi og to andre kompiser. Mannen min har med en kollega, ene venninna mi, og en tidligere nabo. Betyr ikke at noen av oss er utro. Går mest i å ønske hverandre en fin dag, kommentere vær og snappe bilder av solnedgang. Skjønner godt at han blir irritert av at du legger deg oppi det. takk for svar! Det som er problemet her er at jeg ikke kjenner disse jentene, og kommer mest sannsynlig aldri til å møte dem. Fordi de bor langt vekke, eller ikke er nær venn av han(tror jeg) Anonymkode: 80e09...21a
Blåjojo Skrevet 8. november 2022 #16 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor er det vanlig å sende snap til mannen til en venninne hver eneste dag i flere dager…? Jeg synes i hvert fall det er veldig spesielt. Hvis han hadde vært naboen din, hadde du da banket på døren hans hver dag for å ønske han en fin dag? Ikke? Anonymkode: fa1a2...c5a Her jeg bor er det helt normalt. De er også naboer, så vi sees uansett nesten hver dag.
Blåjojo Skrevet 8. november 2022 #17 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): takk for svar! Det som er problemet her er at jeg ikke kjenner disse jentene, og kommer mest sannsynlig aldri til å møte dem. Fordi de bor langt vekke, eller ikke er nær venn av han(tror jeg) Anonymkode: 80e09...21a Men om de bor langt borte er det jo enda mindre grunn til å være sjalu?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #18 Skrevet 8. november 2022 Blåjojo skrev (1 minutt siden): Men om de bor langt borte er det jo enda mindre grunn til å være sjalu? hun ene bor langt vekke, men jeg tok han i å være på Facebook profilen hennes. Sikkert ingenting, men syntes det var merkelig. Han sa han ikke likte måten hun var på og at han bare var nysgjerrig på hvor hun var på utveksling. Men hvorfor snappe henne daglig da? De andre kommer fra samme sted som han. Anonymkode: 80e09...21a 1
Blåjojo Skrevet 8. november 2022 #19 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hun ene bor langt vekke, men jeg tok han i å være på Facebook profilen hennes. Sikkert ingenting, men syntes det var merkelig. Han sa han ikke likte måten hun var på og at han bare var nysgjerrig på hvor hun var på utveksling. Men hvorfor snappe henne daglig da? De andre kommer fra samme sted som han. Anonymkode: 80e09...21a Må være vondt å være så sjalu og ikke kunne stole på kjæresten.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #20 Skrevet 8. november 2022 Er det virkelig noen over 14 år som driver med det der?? Sånn helt seriøst? 🙈 Anonymkode: 7632a...737 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå