Jane How Skrevet 6. desember 2005 #1 Skrevet 6. desember 2005 Lurer på hva jeg skal gi til mine besteforeldre til jul. De er sånne som har det meste, og jeg skal kjøpe en felles gave til dem, for ca 200 kr. Hadde egentlig kjøpt en sudokubok til dem, men så fant jeg ut de har det, så jeg skal finne på noe annet i stedet. Noen forslag?
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 Blomster Vin Kurv med fin kaffe Kurv julemat/godt Forbruksvarer er gjerne fint til de godt voksne som har "alt".
Kakao Skrevet 6. desember 2005 #3 Skrevet 6. desember 2005 Hjemmelaget et eller annet. F.eks. julegodteri, pepperkaker med melis og nonstop, julepepperkakehjerte til å henge i vinduet, fin stoff-skål fylt med klementiner og twist.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #4 Skrevet 7. desember 2005 Mange eldre er så opptatt av kalenderåret, dager og måneder.. Vi gir besteforeldrene en kalender til å ha på veggen, med bilder av ungene, oss selv og dem. Bildene er str A4 og det er et bilde for hver måned (blir A3 når brettet ut). Vet at de blir veldig glad for dette, de nevner det alltid, henger over kjøkkenbordet deres. Når året er omme setter de bildene inn i album. Betaler 129.- for en album, fint innbundet i skinnimitasjon. Samme hvert år, men nye bilder selvfølgelig.. Er vel for seint å bestille i år, men kanskje et tips til neste år? Kjøper forøvrig samme sort (andre bilder) også til mine foreldre, svigers, gammeltante.. Men obs mange dårlig varianter her på markedet!
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #5 Skrevet 7. desember 2005 Mange eldre er så opptatt av kalenderåret, dager og måneder.. Vi gir besteforeldrene en kalender til å ha på veggen, med bilder av ungene, oss selv og dem. Bildene er str A4 og det er et bilde for hver måned (blir A3 når brettet ut). Vet at de blir veldig glad for dette, de nevner det alltid, henger over kjøkkenbordet deres. Når året er omme setter de bildene inn i album. Betaler 129.- for en album, fint innbundet i skinnimitasjon. Samme hvert år, men nye bilder selvfølgelig.. Er vel for seint å bestille i år, men kanskje et tips til neste år? Kjøper forøvrig samme sort (andre bilder) også til mine foreldre, svigers, gammeltante.. Men obs mange dårlig varianter her på markedet! ← Hvor er det du bestiller fra? Jeg har i år laget kalenderen selv, printet ut og heftet sammen til et spiralhefte. Var veldig tidkrevende å få det bra, så jeg kommer til å bestille til neste år om kalendergaven blir en suksess i år...
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 Lurer på hva jeg skal gi til mine besteforeldre til jul. De er sånne som har det meste, og jeg skal kjøpe en felles gave til dem, for ca 200 kr. Hadde egentlig kjøpt en sudokubok til dem, men så fant jeg ut de har det, så jeg skal finne på noe annet i stedet. Noen forslag? ← Spørs hvor gamle de er. besteforeldre kan jo være fra 40-100
fraggle72 Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 På eurofoto kan man få laget kalender. Der har de også mange andre fotogaver. Jeg har fått laget både kopper og t-skjorter med bilde av ungene på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå