Solskinnsbolla Skrevet 6. desember 2005 #1 Skrevet 6. desember 2005 Jepp, da har jeg en kjæreste igjen...Etter ett år som single og lei av ons og relasjoner som ikke fungerte, vekte han opp mitt begjær og jeg blir våt med en eneste gang jeg ser han!! Men får jeg orgasme?? Nei... HVORFOR?? Kan noen svare meg på dette?? Og kan noen gi meg noen råd?? Har jeg for høye forventninger, er jeg sliten(studerer og jobber) er det fordi vi bruker kondom, er det fordi jeg tenker for mye, fantaserer jeg for lite under akten, stresser ejg unødig, er det kommunikasjonsfeil, er det indre redsler???? Hvorfor klarer jeg ikke få orgasme med mannen i mitt liv?!
Ramy Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 Kanskje fordi du tenker for mye på det. Viss du går rundt og grubler på hvorfor du ikke får det, og tenker mye på det under økten, tror jeg det minsker sjansene for at du får orgasme. "Telefonen ringer ikke så lenge du ser på den" hvet du... Selv får jeg aldri orgasme under samleie, må andre ting til. Men kjenner at jeg nærmer meg mer og mer for hver gang....
Mossa Skrevet 6. desember 2005 #3 Skrevet 6. desember 2005 Tror jo mer du fokuserer på det jo vanskeligere blir det. Ta tiden til hjelp, det kommer nok. Nyt det, sexen i starten er heeelt fantastisk, selv uten orgasme!! Bare vent til dere har fått øvd dere litt...og til han har lært seg akkurat hva som skal til...eller helt nøyaktig: til du har lært han hva som skal til!
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2005 #4 Skrevet 6. desember 2005 Iallfall ikke fokuser på det! Jeg tror det har masse med stillinger å gjøre (ikke bare hvordan han treffer inni deg, men også hvordan du føler deg der du ligger) Jeg f.eks klarer ikke komme når vi har ligge-på-magen-doggy men hvis jeg er på alle 4 så er det et bråk uten like!
Solskinnsbolla Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2005 jau, dere er vel inne på noe, jeg har jo tenkt mye i den retningen selv, og egentlig føler jeg meg FOR erfaren til å dille med slike ting...men når det kommer til sex, har erfaring utrolig lite å si, for man har med mennesker-forskjellige mennesker å gjøre... I forskjellige livsfaser, situasjoner med ulike følelser og slikt... denne gangen synes jeg sexen er det vanskeligste!... jeg er sikker på at han er glad i meg, men jeg er ikke sikker på om han er skikkelig kåt, det er ikke alltid han kommer, han er ikke så tydelig når han vil ha sex( vanskelig å vite, foruten på penisen hans da ) jeg er rett og slett usikker på...nei, ikke veit jeg...det er bare noe som har satt seg dønn fast i hjernen min... jeg har skikkelig lyst til å gi han hans livs orgasme, skikkelig lyst til å være en fantastisk elsker, men jeg føler ikke at jeg er det. ikke denne gangen, ikke med han... :klø:
Iceglow Skrevet 8. desember 2005 #6 Skrevet 8. desember 2005 Eneste som jeg ikke ser nevnt her er hormoner? Om du har begynt på hormonell prevensjon kan det være årsaken. Du kan nå ha det i bakhodet om ikke annet.
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #7 Skrevet 8. desember 2005 jau, dere er vel inne på noe, jeg har jo tenkt mye i den retningen selv, og egentlig føler jeg meg FOR erfaren til å dille med slike ting...men når det kommer til sex, har erfaring utrolig lite å si, for man har med mennesker-forskjellige mennesker å gjøre... I forskjellige livsfaser, situasjoner med ulike følelser og slikt... denne gangen synes jeg sexen er det vanskeligste!... jeg er sikker på at han er glad i meg, men jeg er ikke sikker på om han er skikkelig kåt, det er ikke alltid han kommer, han er ikke så tydelig når han vil ha sex( vanskelig å vite, foruten på penisen hans da ) jeg er rett og slett usikker på...nei, ikke veit jeg...det er bare noe som har satt seg dønn fast i hjernen min... jeg har skikkelig lyst til å gi han hans livs orgasme, skikkelig lyst til å være en fantastisk elsker, men jeg føler ikke at jeg er det. ikke denne gangen, ikke med han... :klø: ← Det er nok noe som kommer etterhvert Det er jo alltid litt kluss med ny type og man må bli vant til kroppene til hverandre. Jeg turte iallfall ikke slippe meg løs som jeg gjør nå i starten.. Da var det bare godt, men nå er det sånn at jeg kan sitte og tenke på en orgasme i dagesvis!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå