AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Hei! Typen og meg har et veldig bra sexliv, men han er den dominante av seg. Jeg ligger og er med på alt, så det er jeg ikke redd for, men jeg skulle gjerne prøvd å være dominant jeg å, men er usikker på hva jeg kan gjøre. Er kanskje litt redd for å gjøre noe feil eller drite meg ut😅 Noe tips til hva mannfolka liker en dame gjør som er deilig? Jeg er veldig kinky av meg, så bare kom med tips 😇 Anonymkode: 65f8f...a86
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Hvorfor vil du være dominant når han er det? Er du mer dominant enn submissiv av deg egentlig? Eller er det han som har sagt at han vil at du skal være dominant av og til? Anonymkode: 7b7e7...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor vil du være dominant når han er det? Er du mer dominant enn submissiv av deg egentlig? Eller er det han som har sagt at han vil at du skal være dominant av og til? Anonymkode: 7b7e7...c4f Kanskje fordi jeg ønsker å prøve det? Anonymkode: 65f8f...a86 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Snakk med han om at du også ønsker å dominere, så slipper dere teite misforståelser. Du kan binde hender og evt føtter. Bind for øynene på han. Kose/suge eventuelt rimme han. Leke deg med fjær og andre leketøy Utforske diverse stillinger der du er den som leder ann. Anonymkode: 9cbcb...5a3 1
Doktor Dyregod Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 Hvis dere er et bra par, så får du ikke gjort feil eller drite deg ut. Bare ta kontroll og lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå