Gå til innhold

Hender det at bruker handikaptoalettet selv om du ikke er handicappet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F eks hvis du skal på hyttetur og bensinstasjonen du stopper er fylt opp på det vanlige toalettet.

Anonymkode: 1b630...689

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Uten dårlig samvittighet også. 

Anonymkode: 2851e...b72

• Liker 26
  • Nyttig 2
Skrevet

Jada, jeg gjør ofte det. Jeg sliter med å gå på do på offentlige steder så jeg trenger at det er ok størrelse og «lukket» rundt meg.

Anonymkode: bffe0...61e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, klart jeg gjør det i tilfeller jeg vet hvor jeg bruker kort tid. Det er jo ikke reservert til handikappede, men er handikapp tilpasset. 

Anonymkode: d62d7...f87

• Liker 26
  • Nyttig 7
Skrevet

Hc toalettet er tilrettelagt for funksjonshemmede, ikke noe mer. Alle kan bruke det.

• Liker 30
  • Nyttig 9
Skrevet

Ja. Det er ikke reservert for noen. 

Anonymkode: 73e6b...3c6

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Alltid. 

Anonymkode: 44667...865

Skrevet

Ja, men prøver å være rask (det gjør jeg uansett om det er mye pågang), men helt ærlig kan jeg forestille meg at handicap toalettene oftest blir brukt av vanlige folk 

Anonymkode: 468d3...b14

• Liker 3
Skrevet

Stadig vekk. 

Anonymkode: dd0c6...c55

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

F eks hvis du skal på hyttetur og bensinstasjonen du stopper er fylt opp på det vanlige toalettet.

Anonymkode: 1b630...689

Ja,både det og HC parkeringsplasser, jeg er opptatt av effektivitet, og bruker det som er ledig. Bare tull at mye skal stå ledig,mens vi leter etter andre plasser.

Anonymkode: c1afb...dde

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja,både det og HC parkeringsplasser, jeg er opptatt av effektivitet, og bruker det som er ledig. Bare tull at mye skal stå ledig,mens vi leter etter andre plasser.

I motsetning så er disse reservert. 

Anonymkode: d62d7...f87

• Liker 33
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg bruker hc-toalettet hvis jeg har med meg baby i vogn, som jeg da ikke får med meg inn i et lite avlukke. 

• Liker 3
Skrevet

Ja, i to tilfeller;

- Om ingenting annet er ledig.

- Om jeg har mye å dra på, som på flyplasser, eller handletur. 

Tar også el-bil parkeringer om alt annet er opptatt.

Slikt betyr "tilrettelagt for" ikke "reservert". 

Anonymkode: ceb3e...3db

• Liker 1
Skrevet

Jeppe. Ellers tipser jeg i buksa. Bruker den ikke om jeg ser sen vanlige er ledig

Anonymkode: fae36...ff1

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Toalettet er greit, for viss det plutselig kommer noen i rullestol kan man slippe frem i køen. Parkeringen er ikke greit, den med hc-bil kan ikke stå å vente på at du skal bli ferdi (de fleste steder). En ting jeg heller ikke skjønner med å parkere på hc. Du står jo ulovlig. Så hvorfor ikke parkere ulovlig ett annet sted? Neida, må både stå ulovlig ooog passe på å blokkere for andre 🙄

Anonymkode: f9224...4fe

• Liker 6
Skrevet

Ja, og ikke bare for å gjøre fra meg .....    :alice:  😉 😁

Anonymkode: 96234...f55

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja så klart. 

Anonymkode: 5ecf4...81c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Toalettet er greit, for viss det plutselig kommer noen i rullestol kan man slippe frem i køen. Parkeringen er ikke greit, den med hc-bil kan ikke stå å vente på at du skal bli ferdi (de fleste steder). En ting jeg heller ikke skjønner med å parkere på hc. Du står jo ulovlig. Så hvorfor ikke parkere ulovlig ett annet sted? Neida, må både stå ulovlig ooog passe på å blokkere for andre 🙄

Anonymkode: f9224...4fe

Hvorfor skal de frem i køen?

Anonymkode: ceb3e...3db

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, og jeg har grunner for det. Men de er ikke synlige for andre.

Anonymkode: f0998...9af

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...