Gå til innhold

Er daten min skap-homo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor en trollete overskriften virker så er dette helt seriøst. Etter noen dater med en mann kom vi inn på trekant (2 menn 1 dame) som tema og han sa at han ikke hadde vært med andre menn før og når jeg spurte om han kunne det så sa han nei fordi han ville ikke at en dame han elsket skulle bli tatt av en til, men at han kunne vurdert det med en dame han ikke hadde følelser for. Da var det altså først og fremst det å se damen med en annen mann han var usikker på og ikke det å delta sammen med en annen mann.   På en annen date spurte jeg om han hadde prøvd anal og hans første reaksjon var "på meg eller på damen?", så sa jeg på damen og han sa ja og at han ikke syns anal var så unormalt. Jeg spurte ikke videre om han hadde prøvd det på seg men syns det var litt rart at han svarte "på meg eller på damen?" som om det var mest naturlig svaret, fordi andre menn jeg har snakket med analsex om har tatt utgangspunkt i at jeg mener med en dame og vært helt anti hvis jeg etterpå spør om de kunne hatt noe inn bak selv. 

På en annen date igjen var han forkjøla og sa "kanskje jeg er allergisk mot damer" så svarte jeg at han fikk bli homo da. Da sa han "Ja kanskje jeg er det, det vet man ikke før man har prøvd det men jeg kommer ikke til å prøve det", og jeg sa noe om at han kanskje er skaphomo og homofob siden han sier han ikke vil prøve det og samtidig har en innstilling om at man ikke vet før man har prøvd også mumlet han et eller annet og vi byttet tema. 

Så lurer jeg da kanskje han har litt homoseksuelle tendenser? Hva tror dere? Jeg trodde at man ville vite uten å ha prøvd samme kjønn at man tiltrekkes samme kjønn, men begynner nå å tenke at det kanskje er en sjanse for at han fantaserer om homofil sex pga de tingene han sier? Det gjør meg ingenting om han har disse fantasiene men jeg vil ikke bli sammen med en som kanskje er skaphomo og dumper meg etter noen år fordi han vil leve ut homoseksuelle sider. Er temaet noe jeg bør ta opp i all seriøsitet eller vil det bare bli ubehagelig for han hvis jeg har overtolket og han ikke har noe homofil dragning?

Anonymkode: 8811e...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at han er litt meteroseksuell eller hva det heter, ikke veldig arbeidskar med møkk på henda men litt "fin på ting", spinkel kroppsbyggning,  veldig dannet og ordentlig, kler seg pent og ikke sånn stil jeg er vant med at menn har og han kan ha litt femi tendenser i blandt kanskje sånn kaste/knekke med håndleddet i samtaler når han tuller og sånn

Skrevet

Han kan jo være bifil da, uten å fronte dette rett ut...

• Liker 1
Skrevet
Einus skrev (1 minutt siden):

Han kan jo være bifil da, uten å fronte dette rett ut...

Ja mener homofil,bifil,homoseksuell,biseksuell. Men hadde vært fint å vite om han virkelig var det eller ikke 

Han har hvertfall ingen erfaring med menn men syns kommentaren om "man vet ikke før man har prøvd så kanskje jeg er det, men jeg vil ikke prøve det så da får vi aldri vite det" var litt mistenksom ja... Klarte ikke helt catche om det var på tull eller alvor

Skrevet

Du legger i alle fall ekstremt mye energi i dette "hvis-atte-dersom-muligens". Ikke la fyren bli en prioritet hos deg dersom du føler at kan kommer til å skuffe deg. Skulle du møte på ham senere, om/når han kommer trillende med egen barnevogn, får du heller tenke at du gikk glipp av noe...

Anonymkode: 9a07e...64f

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke det er noen tvil på at han er skap homse, samtidig vil jeg si. Ut i fra din måte å formulere deg på så er jeg sikker på at du er nattbord- eller kommode-lesbe. 

Anonymkode: a718a...a22

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Holy crap. Her var det overanalysering til de grader.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du legger i alle fall ekstremt mye energi i dette "hvis-atte-dersom-muligens". Ikke la fyren bli en prioritet hos deg dersom du føler at kan kommer til å skuffe deg. Skulle du møte på ham senere, om/når han kommer trillende med egen barnevogn, får du heller tenke at du gikk glipp av noe...

Anonymkode: 9a07e...64f

Jeg liker han veldig godt og føler ikke at han kommer til å skuffe meg, men jeg er også veldig klar over at en del menn med homofil dragning undertrykker dette og da kommer det til uttrykk på et eller annet tidspunkt til slutt. Kjedelig for kvinnen om det er etter man har brukt år av livet på et forhold sammen. Kjenner en kvinne som levde med en skaphomofil mann og de fikk barn og for mange går brudd helt fint den dagen de kommer ut av skapet men jeg tror jeg ville følt meg snytt... Er heller ikke interessert i å prøve noe anal på han

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror ikke det er noen tvil på at han er skap homse, samtidig vil jeg si. Ut i fra din måte å formulere deg på så er jeg sikker på at du er nattbord- eller kommode-lesbe. 

Anonymkode: a718a...a22

Haha jeg lo! 

Skrevet
Turtellure12 skrev (2 minutter siden):

Holy crap. Her var det overanalysering til de grader.

Ja det kan hende,  derfor jeg spør hva andre ville tenkt :) takk for innspill! 

Skrevet

Anal på menn er vel mer naturlig enn anal på damer fordi man da treffer prostata, men ellers vil jeg vel si at å være bisexuell-nysgjerrig ikke er så ille eller trenger å bety homofil. Resten følte jeg ikke jeg kunne si så mye om.

Anonymkode: 81893...7f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Anal på menn er vel mer naturlig enn anal på damer fordi man da treffer prostata, men ellers vil jeg vel si at å være bisexuell-nysgjerrig ikke er så ille eller trenger å bety homofil. Resten følte jeg ikke jeg kunne si så mye om.

Mener ikke at det er ille. Unner alle å få leve ut sin seksualitet men siden jeg er kvinne vil jeg ikke i forhold med noen som også tenner på menn siden det da alltid vil være en brikke som mangler som jeg ikke kan gi han, vil nok også ha lett for å føle at han kanskje ikke tenner på meg like mye hvis han egentlig fantaserer om menn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du kunne egentlig spart deg resten også. Prostata er bare én kilde til nytelse. De fleste seksuelle forhold er heterofile, der han har utstyret for å penetrere. Selvsagt kan hun bruke leketøy på ham, og for alt vi vet, er det tallmessig flere heterofile menn, enn homofile som liker anal lek?  I antall, kan det også være flere kvinner, enn homofile menn, som liker å bli tatt i rumpa. Resten føler jeg ikke for å si så mye om. 

Anonymkode: f069b...4cd

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...