Gå til innhold

TUI - innbetaling før ferien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har reist med TUI og bestilt pakkereise? Altså ikke charterfly men at de bruker feks Norwegian. Er det noen som husker når beløpet skal innbetales før avreise? Finner ikke ut på tui sine sider, der står det bare «Beløpet forfaller 35 dager før avreise» men dette gjelder charterfly og ikke pakkereiser som omtrent halvparten av tui sine reiser er. Står bare at depositumet skal betales innen 5 dager etter bestilling men er jo veldig greit å vite når resten skal inn..

Anonymkode: 8bad6...c86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her står det at restbeløpet skal betales innen 35 dager før, ved bestilling mer enn 40 dager før avreise. Depositum innen fem dager etter bestilling. Sjekk "min side" og se om det er noe informasjon å få der, kanskje det ligger faktura som venter?

https://www.tui.no/reise-med-tui/betaling-og-billetter/betaling/

Anonymkode: f58c8...2ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her står det at restbeløpet skal betales innen 35 dager før, ved bestilling mer enn 40 dager før avreise. Depositum innen fem dager etter bestilling. Sjekk "min side" og se om det er noe informasjon å få der, kanskje det ligger faktura som venter?

https://www.tui.no/reise-med-tui/betaling-og-billetter/betaling/

Anonymkode: f58c8...2ae

Samme som jeg fant, men dette gjelder kun charter, ikke pakkereise som vi ser på. Og det vil ikke dukke opp noe på min side før man faktisk har bestilt 😅 men takk uansett :) 

Skrevet

Hva er forskjellen på charter og pakkereise? Jeg trodde det var samme sak, men forskjellige uttrykk 

Anonymkode: 36b03...364

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme som jeg fant, men dette gjelder kun charter, ikke pakkereise som vi ser på. Og det vil ikke dukke opp noe på min side før man faktisk har bestilt 😅 men takk uansett :) 

Tror du overtenker noe voldsomt her.

Anonymkode: 927bc...d5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva er forskjellen på charter og pakkereise? Jeg trodde det var samme sak, men forskjellige uttrykk 

Anonymkode: 36b03...364

Charter er når tui bruker sine egne fly, mens pakkereiser er når de bruker et annet flyselskap som feks Norwegian til å gjennomføre reisen. Trodde også det var det samme 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tror du overtenker noe voldsomt her.

Anonymkode: 927bc...d5d

Ok? Jeg personlig syns hvertfall det er greit å vite om hele beløpet forfaller til betaling to uker etter bestilling eller 35 dager avreise før som vil si i juli 2023 for vårt tilfelle når det er snakk om mye penger som skal ut.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...