AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Skjedde ikke med meg, men før jeg møtte kjæresten (et par år før) hadde han datet (eller møtt for å ha sex) en dame et par ganger. Så var en kvinne nr 2 han møtte og hadde et par dater med. Han selv tenkte på seg selv som singel. Men dame 1 oppdaget at han møtte dame 2, og ble rasende. Så rasende at hun stalket han og sendte meg melding og "advarte" meg med at han er "notorisk utro." Altså, man er vel ikke "notorisk utro" fordi man dater to personer i en periode på et par måneder om hverandre? Jeg har jo også gjort lignende. Man er vel ikke utro før begge er enige i at man er et par? Det tenker i alle fall jeg, er det jeg som er sær/tar feil her, eller hun som kalte kjæresten min en "notorisk utro" mann? Anonymkode: c1f12...28e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjedde ikke med meg, men før jeg møtte kjæresten (et par år før) hadde han datet (eller møtt for å ha sex) en dame et par ganger. Så var en kvinne nr 2 han møtte og hadde et par dater med. Han selv tenkte på seg selv som singel. Men dame 1 oppdaget at han møtte dame 2, og ble rasende. Så rasende at hun stalket han og sendte meg melding og "advarte" meg med at han er "notorisk utro." Altså, man er vel ikke "notorisk utro" fordi man dater to personer i en periode på et par måneder om hverandre? Jeg har jo også gjort lignende. Man er vel ikke utro før begge er enige i at man er et par? Det tenker i alle fall jeg, er det jeg som er sær/tar feil her, eller hun som kalte kjæresten min en "notorisk utro" mann? Anonymkode: c1f12...28e Jeg vet ikke hva det riktige er å kalle det, men jeg dater ikke folk som dater parallelt. Er helt uinteressert i det, og liker ikke når folk tenker sånn om dating. Hvis du synes det er helt ok, og er komfortabel med hans datevaner, er vel alt i orden. Anonymkode: f8d1d...35c 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hva det riktige er å kalle det, men jeg dater ikke folk som dater parallelt. Er helt uinteressert i det, og liker ikke når folk tenker sånn om dating. Hvis du synes det er helt ok, og er komfortabel med hans datevaner, er vel alt i orden. Anonymkode: f8d1d...35c Jeg sa ikke at det nødvendigvis er ideelt, men å kalle det utroskap synes jeg blir for drøyt. Altså, om jeg dater mann 1 på en onsdag, og så møter jeg mann 2 på søndag, er jeg da utro selv om ingen av dem er i et forhold med meg? Jeg vil si nei, men kanskje du mener at det er utroskap? Han er ferdig med dating nå da, vi er i et forhold. Anonymkode: c1f12...28e 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Dårlig gjort er det i hvert fall. Anonymkode: bb10c...3da
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, om jeg dater mann 1 på en onsdag, og så møter jeg mann 2 på søndag, er jeg da utro selv om ingen av dem er i et forhold med meg? Jeg vil si nei, men kanskje du mener at det er utroskap? Anonymkode: c1f12...28e Jeg ville kalt det dårlig stil om ikke begge er klar over at en dater andre samtidig. Anonymkode: f8d1d...35c
Ænema Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 ikke utroskap nei. men min interesse hadde dalt mye om jeg fant ut dette om jeg var hun han datet samtidig med en annen. ikke interessert i mannfolk som dobbeltbooker. ikke mye interessert i meg han da. bare interessert i å ha en eller annen dame han da. men så lenge dette ikke skjedde med deg så trenger jo ikke det være casen med deg. mannfolk kan jo selvfølgelig finne ei de vil satse på fra dag 1, som de ikke dobbeltbooker med. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 Det er bare typen din sin versjon av historien tydeligvis..... En dame hadde aldri sendt mld omnotorisk utro om scenarioet var sånn typen din bortforklarer at det var. Skammelig naivt å stole på hans versjon her Anonymkode: 133b5...ffd 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er bare typen din sin versjon av historien tydeligvis..... En dame hadde aldri sendt mld omnotorisk utro om scenarioet var sånn typen din bortforklarer at det var. Skammelig naivt å stole på hans versjon her Anonymkode: 133b5...ffd Jeg stilte henne spørsmål selvsagt, så fikk nok informasjon. Anonymkode: c1f12...28e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #9 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg ville kalt det dårlig stil om ikke begge er klar over at en dater andre samtidig. Anonymkode: f8d1d...35c Enig, det er jo dårlig stil, men ikke utroskap vil jeg si. Anonymkode: c1f12...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå