Gå til innhold

Han sa jeg ikke skal treffe andre, har truffet andre selv (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg er ganske forbannet nå, trodde jeg hadde funnet en bra fyr etter flere drittsekker i fortiden. Jeg har datet en fyr en stund som virket veldig ordentlig og seriøs, blant annet ville han ikke ha sex før vi var blitt bedre kjent. Jeg spurte han for en tid tilbake siden om hva han tenker om å treffe andre samtidig, og da shamet han meg ved å si at kvinner som ligger med flere menn samtidig er «disgusting», at han er skuffet over og tok feil av mitt gode inntrykk om jeg syns det er en ok ting å gjøre og at skulle vi date og ha sex skulle vi være eksklusive. Den reaksjonen var litt rødt flagg for meg, men siden alt annet var veldig fint og jeg har vært forelsket sa jeg ok. 
Har da takket nei til fine menn som har bedt meg ut og holdt meg trofast i den forstand og bare ligget med han inntil 2 dager siden. 

I dag fikk jeg vite fra sikre kilder at han dater seriøst med en annen jente og ligger med henne, og alt ga mening siden det forklarer hvorfor han ikke likte å avtale helgene på forhånd (han sa han var utslitt og opptatt av krevende jobb). Jeg tenker han kan dra til h så jeg skal overleve det, men at han fikk meg til å føle skyld og skam som foreslo å treffe andre samtidig som han har gjort det hele tiden gjør meg så rasende. Han kunne bare sagt ja, så kunne han møtt henne uten å bedrive svik og misbruk av tillit. 

Han vet ikke at jeg vet, og jeg ønsker tips til hvordan jeg kan få egoet mitt litt opp igjen. Å kommunisere modent at jeg vet og avslutter fortjener han ikke. Hva med å bare svare kaldt og gjøre han usikker og så slutte å svare totalt uten forklaring?

Anonymkode: b4a31...b7a

• Liker 2
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer bare til å kaste bort tiden på han uansett. Han bryr seg ikke, og uansett hva du sier så er det du som er "bitchen" osv. Send en kort melding "jeg må avslutte vår relasjon. Lykke til videre", også lar du være å svare etter det.

Anonymkode: 2ff39...81d

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så jeg er ganske forbannet nå, trodde jeg hadde funnet en bra fyr etter flere drittsekker i fortiden. Jeg har datet en fyr en stund som virket veldig ordentlig og seriøs, blant annet ville han ikke ha sex før vi var blitt bedre kjent. Jeg spurte han for en tid tilbake siden om hva han tenker om å treffe andre samtidig, og da shamet han meg ved å si at kvinner som ligger med flere menn samtidig er «disgusting», at han er skuffet over og tok feil av mitt gode inntrykk om jeg syns det er en ok ting å gjøre og at skulle vi date og ha sex skulle vi være eksklusive. Den reaksjonen var litt rødt flagg for meg, men siden alt annet var veldig fint og jeg har vært forelsket sa jeg ok. 
Har da takket nei til fine menn som har bedt meg ut og holdt meg trofast i den forstand og bare ligget med han inntil 2 dager siden. 

I dag fikk jeg vite fra sikre kilder at han dater seriøst med en annen jente og ligger med henne, og alt ga mening siden det forklarer hvorfor han ikke likte å avtale helgene på forhånd (han sa han var utslitt og opptatt av krevende jobb). Jeg tenker han kan dra til h så jeg skal overleve det, men at han fikk meg til å føle skyld og skam som foreslo å treffe andre samtidig som han har gjort det hele tiden gjør meg så rasende. Han kunne bare sagt ja, så kunne han møtt henne uten å bedrive svik og misbruk av tillit. 

Han vet ikke at jeg vet, og jeg ønsker tips til hvordan jeg kan få egoet mitt litt opp igjen. Å kommunisere modent at jeg vet og avslutter fortjener han ikke. Hva med å bare svare kaldt og gjøre han usikker og så slutte å svare totalt uten forklaring?

Hadde bare skrevet kort : hei . Har forstått det sånn nå , at det er andre regler for deg . Vet du dater og ligger med en annen . Hadde ønsket at du hadde vært åpen om dette hele tiden . Takk for meg . 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du kommer bare til å kaste bort tiden på han uansett. Han bryr seg ikke, og uansett hva du sier så er det du som er "bitchen" osv. Send en kort melding "jeg må avslutte vår relasjon. Lykke til videre", også lar du være å svare etter det.

Han har gitt uttrykk for sjalusi et par ganger blant annet ved å spør en del om hvem som sender meg melding og om jeg får mye meldinger av menn, på første date spurte han om jeg syns han var kjekk nok for meg. Så jeg tenker han har en liten svakhet her og kunne følt det litt ekkelt om jeg gir uttrykk for at jeg totalt har mistet interessen over natta. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har gitt uttrykk for sjalusi et par ganger blant annet ved å spør en del om hvem som sender meg melding og om jeg får mye meldinger av menn, på første date spurte han om jeg syns han var kjekk nok for meg. Så jeg tenker han har en liten svakhet her og kunne følt det litt ekkelt om jeg gir uttrykk for at jeg totalt har mistet interessen over natta. 

Hvorfor skal du fokusere sånn på hva han føler når han får deg til å føle deg dritt? Det ender opp med at du beklager deg. Ikke gi han den makten.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
2 minutter siden, NiceOrNothing said:

Hadde bare skrevet kort : hei . Har forstått det sånn nå , at det er andre regler for deg . Vet du dater og ligger med en annen . Hadde ønsket at du hadde vært åpen om dette hele tiden . Takk for meg . 

Det hadde jeg gjort om han var en ok fyr, han fortjener ikke ærlighet. Kanskje like greit å bare ghoste han og forsåvidt 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det hadde jeg gjort om han var en ok fyr, han fortjener ikke ærlighet. Kanskje like greit å bare ghoste han og forsåvidt 

Gjør d med verdighet i alle fall, det kommer du til å angre minst på

• Liker 1
Skrevet

Send følgende melding: «jeg er ikke interessert i å fortsette relasjonen vår». That’s it. Så kan han jo lure til han blir blå i fjeset

Anonymkode: b6cc0...c46

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor skal du fokusere sånn på hva han føler når han får deg til å føle deg dritt? Det ender opp med at du beklager deg. Ikke gi han den makten.

Nei, jeg har ikke tenkt å beklage meg :) hadde håpet det fikk ned egoet hans litt, nå går han rundt og tror han er den hotteste som ligger med flere kvinner samtidig som ingen ligger med andre enn han

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror du vet svaret selv.

Anonymkode: 4a7f2...9d9

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke ghost han, vær redelig selv om ikke han er det. Si at det ikke funker for deg og ønsk han lykke til videre. 

Både vi og han vet jo at han er en giga dust og at du egentlig bare skal være glad du slapp unna så tidlig og kan gå videre. 

Anonymkode: 286b7...fa1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For en taper.

Jeg hadde bare skrevet at jeg vet han er en hykler og at jeg derfor velger å avslutte relasjonen. Så hadde jeg blokkert han overalt.

Men det er fordi det vet dette av sikre kilder. Jeg hadde nok heller snakket med han neste gang jeg hadde sett han. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, NiceOrNothing said:

Gjør d med verdighet i alle fall, det kommer du til å angre minst på

Send følgende melding: «jeg er ikke interessert i å fortsette relasjonen vår». That’s it. Så kan han jo lure til han blir blå i fjeset

Anonymkode: b6cc0...c46

Godt poeng. Skal ikke sende noe i dag i affekt som jeg kan angre på. Jeg er ikke interessert og så blokk er egentlig det beste, hadde ikke angret på det 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

«Hei. Jeg ser ikke noe grunn til å fortsette dette etter å ha funnet ut at du ligger med andre. Snakkes»

Anonymkode: ca4d0...ec0

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg har ikke tenkt å beklage meg :) hadde håpet det fikk ned egoet hans litt, nå går han rundt og tror han er den hotteste som ligger med flere kvinner samtidig som ingen ligger med andre enn han

Men det kommer du ikke til å klare. Han kommer til å komme med lynsjende meldinger med drittslenging, og igjen så er det du som får dårlig samvittighet. 

Skrevet

Hadde svart:

Beklager, jeg har møtt en annen og forstod umiddelbart at jeg aldri har hatt følelser for deg. Og blokkert. 

Anonymkode: 51b3b...40c

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det hadde vært fristende å si, "jeg er så glad for at jeg aldri holdt meg bare til deg når jeg fant ut at du ikke holdt deg bare til meg". 🤣

Bare ghoste.

Eller bare si at du ikke ønsker å treffe han igjen. En melding helt ut av det blå. Han kommer til å lure på hvorfor.

Eller, jeg har truffet en annen som jeg er veldig nysgjerrig på og fordi vi ikke skal treffe andre så må vi avslutte her så jeg kan finne ut om det er noe med han andre.

Eller andre ting som jekker han ned litt. Når du sier at han er typen til å tro at han er så deilig og behandler andre dårlig så fortjener han smak av egen medisin.

Endret av Blåttvann
  • Nyttig 1
Skrevet

!! For noe dritt 😔

For å være ærlig, om det var meg, vet jeg ikke om jeg har kunnet dy meg, å rase ifra meg et gigantisk utbrudd inneholdene hvor dommelmoralsk han er, hvor skadelig det er at han påleggger andre skam og over mulighetene og tiden han har tatt. Og at om jeg visste han var slik, hadde han aldri fått nærme seg kroppen min. 

Men det å avslutte kaldt og la han lure, slik du ønsker, vil nok svi mer for han 🤔 Du må gjøre det som føles best for deg 

Men ja, hut han ut av livet ditt ❤️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis intensjonen din er å jekke han ned - Hva får deg til å tro at ghosting gjør det? Ghosting er for tapere. Og hvis han ligger med flere enn deg, så betyr vel det at han ikke var så into you in the first place. Hvorfor skal han da bry seg om at du «straffer» han med ghosting.

Du virker litt umoden.

Anonymkode: be72e...74f

• Liker 2
Skrevet

Ikke vis sinne, det booster egoet hans. Lat som du ikke bryr deg mer om han, men med noenlunde respekt. For å ikke styrke egoet hans, la det ikke komme frem at du avslutter det pga han dater flere. Heller at du ikke synes han er god nok for deg. La det fremstå som hans tap. Skriv noe sånn som:
"Jeg har tenkt litt over oss to, og dessverre må jeg stoppe det da jeg ikke kjenner nok tiltrekning/begjær for deg". 

Anonymkode: 279d1...146

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...