AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Jeg har jo alltid bare brukt Gardermoen, men pga økonomi så flytter jeg ut på landet. Vil fortsatt ha mulighet til å kunne reise til Oslo for å besøke familie, men da er det jo veldig uheldig om jeg flytter like ved en veldig dyr flyplass. Har blitt fortalt at Sogndal lufthavn er MYE dyrere å reise med enn Bergen lufthavn. Noen som har noen erfaringer? Anonymkode: 0afcf...8b5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Tenker flytte rundt dette området, men helst mot Sogndal pga priser og bekjentskap ts Anonymkode: 0afcf...8b5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Det er ikke flyplassen som setter prisene, det er flyselskapene. Basert på strekning, distanse, popularitet osv. Anonymkode: 493c5...72b 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 større flyplasser = større etterspørsel = flere flyselskaper = mer konkurranse = lavere priser Anonymkode: 95fbd...462 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Jeg kan bekrefte at flybillettene fra/til Sogndal er høye. Full flex koster i overkant av kr. 4 000,- t/r. Hvis man reiser på ugunstige tider er det mulig å få tak i billigere billetter, men på de populære avgangene er det nesten umulig å få billigere billetter. Regner med at det er like dyrt fra de andre flyplassene i området. I hvertfall fra Sandane siden flyet derfra som regel er innom Sogndal enten på tur til Oslo eller fra Oslo. Anonymkode: c3748...309
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 Flyplass med kun Widerøe = kjempedyrt. KJEMPEdyrt. Anonymkode: d06f7...a1f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 Du reiser jo ikke med en flyplass, men et flyselskap. Generelt vil det være færre gode priser fra flyplasser som betjenes av bare ett selskap, som er typisk for de mindre stedene. Samtidig er det jo vanvittig mye billigere å kjøpe bolig i Sogndal enn i Bergen, så du skal ta en del flyturer før det ikke lønner seg. Anonymkode: 84c39...32d 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Du reiser jo ikke med en flyplass, men et flyselskap. Generelt vil det være færre gode priser fra flyplasser som betjenes av bare ett selskap, som er typisk for de mindre stedene. Samtidig er det jo vanvittig mye billigere å kjøpe bolig i Sogndal enn i Bergen, så du skal ta en del flyturer før det ikke lønner seg. Anonymkode: 84c39...32d Det er ikke vanvittig mye billigere med bolig i Sogndal enn i Oslo. Anonymkode: c3748...309
Tvist Skrevet 8. november 2022 #9 Skrevet 8. november 2022 Går heldigvis busser fra Sogndal. Fly er dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå