AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Hvilken gruppe tilhører du, og føler du at det stemmer med ditt liv? https://www.jovianarchive.com/get_your_chart Selv er jeg «manifesting generator». Jeg føler mye stemmer, som om at jeg er drevet av følelser og intuisjon fremfor logikk, og at jeg tar de beste valgene om jeg virkelig kjenner etter hva magefølelsen sier meg, fremfor hva som virker logisk. Jeg blir også fort ukonsentrert om jeg holder på med ting som egentlig ikke er så viktig for meg, men jeg liker å hjelpe og utgjøre en forskjell for andre, noe som gjenspeiler seg i yrket mitt. Anonymkode: f42d0...66b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken gruppe tilhører du, og føler du at det stemmer med ditt liv? https://www.jovianarchive.com/get_your_chart Selv er jeg «manifesting generator». Jeg føler mye stemmer, som om at jeg er drevet av følelser og intuisjon fremfor logikk, og at jeg tar de beste valgene om jeg virkelig kjenner etter hva magefølelsen sier meg, fremfor hva som virker logisk. Jeg blir også fort ukonsentrert om jeg holder på med ting som egentlig ikke er så viktig for meg, men jeg liker å hjelpe og utgjøre en forskjell for andre, noe som gjenspeiler seg i yrket mitt. Anonymkode: f42d0...66b Eg har ikkje pipling kva tidspunkt eg er fødd. Går det framleis an å bruke dette? Anonymkode: 47478...9f3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eg har ikkje pipling kva tidspunkt eg er fødd. Går det framleis an å bruke dette? Anonymkode: 47478...9f3 Ja, men om du er født etter 1967 kan du sjekke det på helsenorge😊 Anonymkode: f42d0...66b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men om du er født etter 1967 kan du sjekke det på helsenorge😊 Anonymkode: f42d0...66b Mente nei, ikke ja😅 Anonymkode: f42d0...66b 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 Jeg er 4/6 emosjonell manifestor. Noe stemmer, men synes at HD har så mange lag å utforske. Jeg er bare såvidt begynt å skrape i overflaten. Det er definerte og udefinerte sentre. Aktiverte porter/gater. Man har en autoritet, strategi, inkarnasjonskors osv osv. Anonymkode: 94e95...27e 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er 4/6 emosjonell manifestor. Noe stemmer, men synes at HD har så mange lag å utforske. Jeg er bare såvidt begynt å skrape i overflaten. Det er definerte og udefinerte sentre. Aktiverte porter/gater. Man har en autoritet, strategi, inkarnasjonskors osv osv. Anonymkode: 94e95...27e Betyr det at du kan virkeliggjøre ting ved hjelp av dine følelser? Anonymkode: 47478...9f3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 Jeg er visstnok en projector, det ser jeg for meg at er negativt. Anonymkode: d84b7...464
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 Jeg er generator. Ja føler det stemmer, men forstårnikke så mye av human design. Anonymkode: 26cf5...c88
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #9 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Betyr det at du kan virkeliggjøre ting ved hjelp av dine følelser? Anonymkode: 47478...9f3 Nei egentlig ikke. Det betyr at jeg må sove på det, før jeg tar store avgjørelser. Jeg bør ikke si ja til noe på impuls fordi at det der og da høres gøy ut. Jeg må sove på det og kjenne etter om jeg er like begeistret for ideen dagen etter på. Å være en manifestor har ikke noe med manifistering å gjøre. Anonymkode: 94e95...27e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #10 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er visstnok en projector, det ser jeg for meg at er negativt. Anonymkode: d84b7...464 Alle energitypene har sine positive og negative sider. En projector er her for å få invitasjon og la ting komme til deg. I motsetning til en manifestor som er her for å ta initiativ og få i gang saker og ting. Anonymkode: 94e95...27e 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #11 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Alle energitypene har sine positive og negative sider. En projector er her for å få invitasjon og la ting komme til deg. I motsetning til en manifestor som er her for å ta initiativ og få i gang saker og ting. Anonymkode: 94e95...27e Ok så slik man skal forstå det er at jeg bare skal sitte og vente på en invitasjon? Alt skal altså bare komme til meg uten at jeg trenger å løfte en finger? Og at jeg trenger mye hvile? Det lille jeg har lest fikk jeg inntrykket av st dette var det kjipeste designet. Anonymkode: d84b7...464
Konal Skrevet 21. desember 2022 #12 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 8.11.2022 den 7.08): Hvilken gruppe tilhører du, og føler du at det stemmer med ditt liv? https://www.jovianarchive.com/get_your_chart Selv er jeg «manifesting generator». Jeg føler mye stemmer, som om at jeg er drevet av følelser og intuisjon fremfor logikk, og at jeg tar de beste valgene om jeg virkelig kjenner etter hva magefølelsen sier meg, fremfor hva som virker logisk. Jeg blir også fort ukonsentrert om jeg holder på med ting som egentlig ikke er så viktig for meg, men jeg liker å hjelpe og utgjøre en forskjell for andre, noe som gjenspeiler seg i yrket mitt. Anonymkode: f42d0...66b Hvilken gruppe jeg tilhører? Fuck… Jeg er ikke normal 😉 Jeg sier det med Absolutt glede. Alt jeg har opplevd spirituelt, ALT, det er det beste som har hendt meg. Og jeg står fast i det jeg har opplevd og anerkjenner det som sant og virkelig, til mitt siste åndedrag, uansett hva. Siden det er Sannheten. Og det er det absolutt INGEN tvil om. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #13 Skrevet 21. desember 2022 Jeg er 5/1 MG og av det jeg har lest - og skjønt - så stemmer mesteparten av det. Det er så mye som er vanskelig å forstå, men jeg har magefølelsen (ja-lyden og nei-lyden) og når jeg følger den så har den alltid hatt rett. Jeg har noen kanaler og gates osv som også stemmer veldig bra. Bl.a. 34/20 Charisma. De andre skjønner jeg ikke så mye av. Jeg har masse liggende på PC- som har med HD å gjøre, men har til gode å skjønne så mye. Var på alternativmesse i Lillestrøm for to-tre-fire år siden eller noe sånt og fikk en "reading" av en fyr der, men ble ikke så mye klokere av det heller. Det er flere grupper på FB om de forskjellige typene og profilene og er medlem av et par-tre stykker. Og så har jeg udefinert viljesenter og det stemmer også. Jeg eier ikke viljestyrke. Type: Manifesting Generator Inner Authority: Sacral Profile: 5/1 - Heretical / Investigator Definition: Split - Large Strategy: Respond Themes: Satisfaction / Frustration (Anger) Incarnation Cross: LAX Dominion 2 Channels: 16/48 - Channel of The Wavelength 20/34 - Channel of Charisma 29/46 - Channel of Discovery 47/64 - Channel of Abstraction Anonymkode: 539bb...c39 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #14 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 21.12.2022 den 19.40): Jeg er 5/1 MG og av det jeg har lest - og skjønt - så stemmer mesteparten av det. Det er så mye som er vanskelig å forstå, men jeg har magefølelsen (ja-lyden og nei-lyden) og når jeg følger den så har den alltid hatt rett. Jeg har noen kanaler og gates osv som også stemmer veldig bra. Bl.a. 34/20 Charisma. De andre skjønner jeg ikke så mye av. Jeg har masse liggende på PC- som har med HD å gjøre, men har til gode å skjønne så mye. Var på alternativmesse i Lillestrøm for to-tre-fire år siden eller noe sånt og fikk en "reading" av en fyr der, men ble ikke så mye klokere av det heller. Det er flere grupper på FB om de forskjellige typene og profilene og er medlem av et par-tre stykker. Og så har jeg udefinert viljesenter og det stemmer også. Jeg eier ikke viljestyrke. Type: Manifesting Generator Inner Authority: Sacral Profile: 5/1 - Heretical / Investigator Definition: Split - Large Strategy: Respond Themes: Satisfaction / Frustration (Anger) Incarnation Cross: LAX Dominion 2 Channels: 16/48 - Channel of The Wavelength 20/34 - Channel of Charisma 29/46 - Channel of Discovery 47/64 - Channel of Abstraction Anonymkode: 539bb...c39 Hehe, jeg har også udefinert hjerte/vilje-senter, og "eier ikke viljestyrke". Eller, det er ikke helt sant. Man har jo viljestyrke, men man har "inconsistent" eller periodevis sterkere og svakere viljestyrke. F.ex. i dag så klarer jeg plutselig å gjøre en masse som jeg "burde ha gjort" i lang tid. Og når jeg leste i denne tråden, så begynte jeg å tenke på Human Design, og la merke til at jeg føler meg mer selvsikker i dag og mer "solid". Så går jeg på Just Now Chart på Jovian Archive og - tada! jeg har definert Hjerte i dag! Så det gjelder å utnytte de dagene da man har det Det man også kan gjøre om man vil ha ting gjort, er å gjøre det sammen med andre, eller rett og slett oppholde seg i nærheten av andre mennesker om det er noe man må ha gjort, som f.ex. en jobbsøknad. Jeg skriver slikt mye bedre på biblioteket enn når jeg er alene, og det er nok fordi folk går forbi og periodevis definerer forskjellige senter som jeg har åpne. Kjenner du til Just Now Chart på Jovian? https://www.jovianarchive.com/Just_Now Anonymkode: 8d0f0...cdd
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #15 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe, jeg har også udefinert hjerte/vilje-senter, og "eier ikke viljestyrke". Eller, det er ikke helt sant. Man har jo viljestyrke, men man har "inconsistent" eller periodevis sterkere og svakere viljestyrke. F.ex. i dag så klarer jeg plutselig å gjøre en masse som jeg "burde ha gjort" i lang tid. Og når jeg leste i denne tråden, så begynte jeg å tenke på Human Design, og la merke til at jeg føler meg mer selvsikker i dag og mer "solid". Så går jeg på Just Now Chart på Jovian Archive og - tada! jeg har definert Hjerte i dag! Så det gjelder å utnytte de dagene da man har det Det man også kan gjøre om man vil ha ting gjort, er å gjøre det sammen med andre, eller rett og slett oppholde seg i nærheten av andre mennesker om det er noe man må ha gjort, som f.ex. en jobbsøknad. Jeg skriver slikt mye bedre på biblioteket enn når jeg er alene, og det er nok fordi folk går forbi og periodevis definerer forskjellige senter som jeg har åpne. Kjenner du til Just Now Chart på Jovian? https://www.jovianarchive.com/Just_Now Anonymkode: 8d0f0...cdd Og dette er meg forresten: Generator Profile: 6 / 2 Definition: Single Definition Inner Authority: Emotional - Solar Plexus Strategy: To Respond Not-Self Theme: Frustration Incarnation Cross: Left Angle Cross of Education (12/11 | 25/46 Anonymkode: 8d0f0...cdd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #16 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hehe, jeg har også udefinert hjerte/vilje-senter, og "eier ikke viljestyrke". Eller, det er ikke helt sant. Man har jo viljestyrke, men man har "inconsistent" eller periodevis sterkere og svakere viljestyrke. F.ex. i dag så klarer jeg plutselig å gjøre en masse som jeg "burde ha gjort" i lang tid. Og når jeg leste i denne tråden, så begynte jeg å tenke på Human Design, og la merke til at jeg føler meg mer selvsikker i dag og mer "solid". Så går jeg på Just Now Chart på Jovian Archive og - tada! jeg har definert Hjerte i dag! Så det gjelder å utnytte de dagene da man har det Det man også kan gjøre om man vil ha ting gjort, er å gjøre det sammen med andre, eller rett og slett oppholde seg i nærheten av andre mennesker om det er noe man må ha gjort, som f.ex. en jobbsøknad. Jeg skriver slikt mye bedre på biblioteket enn når jeg er alene, og det er nok fordi folk går forbi og periodevis definerer forskjellige senter som jeg har åpne. Kjenner du til Just Now Chart på Jovian? https://www.jovianarchive.com/Just_Now Anonymkode: 8d0f0...cdd Jeg har ikke brukt det så mye, men jeg laget meg en profil der for lenge siden. Jeg har brukt https://www.mybodygraph.com/talking-bodygraph litt også, der er det mer utfyllende. Der har jeg også kjøpt meg et par ekstra pakker for å forstå bedre. Ikke at jeg forstår så mye uansett. Dette er meg: Type: Manifesting Generator Profile: 5 / 1 Definition: Split Definition Inner authority: Sacral Strategy: To Respond Not Self theme: Frustration Incarnation Cross: Left Angle Cross of Dominion (64/63 | 45/26) Anonymkode: 539bb...c39
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #17 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har ikke brukt det så mye, men jeg laget meg en profil der for lenge siden. Jeg har brukt https://www.mybodygraph.com/talking-bodygraph litt også, der er det mer utfyllende. Der har jeg også kjøpt meg et par ekstra pakker for å forstå bedre. Ikke at jeg forstår så mye uansett. Dette er meg: Type: Manifesting Generator Profile: 5 / 1 Definition: Split Definition Inner authority: Sacral Strategy: To Respond Not Self theme: Frustration Incarnation Cross: Left Angle Cross of Dominion (64/63 | 45/26) Anonymkode: 539bb...c39 Du har ikke så stort behov for HD siden du er MG, som Ra har kalt "the golden child of humanity". MG har alt, de kan både manifestere, og de har energi til å opprettholde det de manifesterer. Eneste problemet deres er at de har så mye energi og er superraske, slik at de kan komme til å sette i gang en masse som de ikke ønsker å fortsette videre med. Da må de bare gå tilbake noen steg, og se på hvilken retning som passer dem bedre å gå i. Anonymkode: 8d0f0...cdd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #18 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har ikke så stort behov for HD siden du er MG, som Ra har kalt "the golden child of humanity". MG har alt, de kan både manifestere, og de har energi til å opprettholde det de manifesterer. Eneste problemet deres er at de har så mye energi og er superraske, slik at de kan komme til å sette i gang en masse som de ikke ønsker å fortsette videre med. Da må de bare gå tilbake noen steg, og se på hvilken retning som passer dem bedre å gå i. Anonymkode: 8d0f0...cdd hahahaha nå må jeg le... det stemmer. Jeg snakker fort, jeg skriver fort, jeg tenker fort, jeg kjører fort. Alt skjer kjapt. Folk rundt meg klarer ikke følge med. (har tenkt at det er et ADHD-trekk) Men. Selv om det stemmer så er jeg superlat og digger å bare sitte stille og kan sitte stille i mange timer uten å gjøre noe. Se på serier eller bare surfe på nettet. Jeg har også sett på ene "channel" jeg har, Charisma 34-20 (eller omvendt), og den er litt artig. Jeg har lest om den og det stemmer. Jeg har sett at noen av mine venner også har den og det stemmer på dem også. De er karismatiske og snakker med alle, gode på småprat og tiltrekker seg mennesker. Kjenner igjen det med disse "sakral-lydene" også. Så noe har jeg faktisk forstått. Tror du er enda mer inni dette med HD enn jeg er, hva tenker du om 2027? Hva skjer da egentlig ift HD? Kommer vi til å merke noe særlig eller blir det en glidende overgang? Anonymkode: 539bb...c39
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #19 Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): hahahaha nå må jeg le... det stemmer. Jeg snakker fort, jeg skriver fort, jeg tenker fort, jeg kjører fort. Alt skjer kjapt. Folk rundt meg klarer ikke følge med. (har tenkt at det er et ADHD-trekk) Men. Selv om det stemmer så er jeg superlat og digger å bare sitte stille og kan sitte stille i mange timer uten å gjøre noe. Se på serier eller bare surfe på nettet. Jeg har også sett på ene "channel" jeg har, Charisma 34-20 (eller omvendt), og den er litt artig. Jeg har lest om den og det stemmer. Jeg har sett at noen av mine venner også har den og det stemmer på dem også. De er karismatiske og snakker med alle, gode på småprat og tiltrekker seg mennesker. Kjenner igjen det med disse "sakral-lydene" også. Så noe har jeg faktisk forstått. Tror du er enda mer inni dette med HD enn jeg er, hva tenker du om 2027? Hva skjer da egentlig ift HD? Kommer vi til å merke noe særlig eller blir det en glidende overgang? Anonymkode: 539bb...c39 Hehe interessant. Ja jeg legger merke til disse trekkene med MGer når jeg først vet om dem. Og det er charisma-kanalen ja, når MGene har den er de definitivt karismatiske. Jeg har ikke satt meg så veldig mye inn i det med 2027, vet du noe om det? Jeg har i alle fall fått med meg at Ra har sagt at strukturene kommer til å falle sammen, de virker ikke lenger, fordi hele samfunnet skal gå gjennom en forandring. Akkurat til hva vet jeg ikke helt, men har inntrykk av at det skal bli mer flate strukturer, altså det med autoritetsfigurer og styring ovenfra og ned skal mer eller mindre bort. Han har sagt at det rent konkret kommer ikke til å sitte noen å svare på telefonen når du ringer 911, du kan ikke stole på at det skal være på plass lenger. Vi kan ikke stole på at staten "har oss" lenger, at "storebror hjelper", vi må stole på oss selv og vår strategi og autoritet. Hvor kjapt det skjer...jeg tror ikke 2027 er noen definitiv dato for en total kollaps, jeg tror heller det kommer til å skje gradvis, og det er jo allerede i gang. Prisene øker, tilgjengelighet på varer er mer usikkert, antallet syke og døde stiger nå over store deler av verden, etter "plandemien". Så her har vi allerede en kollaps godt i gang. Vi kommer ikke til å kunne gå tilbake til det gamle, ting kommer ikke til å bli bedre for oss som er her nå, det kommer kun til å bli bedre når ting har snudd litt, og den "nye verden" har etablert seg mer. Tipper det langt fra kommer til å skje i min levetid, og jeg er rundt 50 nå. Han snakker kort om det her men nevner ikke årstall: Anonymkode: 8d0f0...cdd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #20 Skrevet 1. februar 2023 Her er en lengre video forresten. Jeg har ikke hørt den men skal jammen gjøre det. Utrolig hvor virkelig det er blitt det som han snakker om, at strukturene faller: Anonymkode: 8d0f0...cdd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå