AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 I tråder om politikk. Noe som er i vinden for tiden er jo Baneheia. Sitter på sidelinja og ser hvor manipulerende enkelte er. Det er noen som tenker at Kristiansen ikke er helt uskyldig, men de er er enige om at de tekniske bevisene ikke kan dømme noen. Det må man jo få lov til å mene, og kommer da med begynnelser. Flesteparten som da er uenig nekter å svare på kritiske spørsmål og er rett og slett nedlatende mot de som mener noe annet. Det er persondebatter (som heldigvis) ryddes hyppig. Og de som bare trykker liker som om de skal heie opp hverandre uansett om det som skrives rett og slett er feil. Det jeg har bitt meg spesielt merke i er at de som er kritiske er at de begrunner sine tanker svært godt med kilder og skriver at de tenker sånn og sånn. Hvorfor denne evige kampen mot sine motdebattanter i tråder selv om de mener noe annet? Selv er jeg nøytral og prøver å se begge sider uten at jeg blander meg. Men virker som den gjenge debattanten i tråden lukker øynene og overser feil så lenge det er fra deres egne. Denne saken har det vært dommer i flere ganger og som en sa: Det er ikke sikkert det er punktum denne gangen. Snakk om å vøre tjukke i huet og ikke evne til å diskutere saklig. Denne stadige nedtråkkingen og hetsingen av de som prøver å være saklig burde si litt om intelligens nivået i tråden. Det må skilles på sak og person. Anonymkode: a7c4d...618
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Når kom du inn i tråden(e) og begynte å lese? Og hva vet du om saken? Jeg var i den første tråden siden 2017 da jeg leste et par lange artikler om saken og skjønte det hadde foregått et justismord. Jeg leste blant annet denne: https://www.morgenbladet.no/portal/2017/12/18/den-vanskelige-sannheten Og denne, som nå er bak betalingsmur: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/yvRmGJ/baneheia-drapene-tok-vi-feil Og jeg, sammen med mange andre i den tråden er lei av at folk kommer med hint om at VK må være skyldig basert på luft og ingenting. Hvis de bare hadde kommet med argumenter basert på noe konkret hadde det vært noe annet. Det er nok grunnen til noe av den misstemningen som oppstår. Anonymkode: 11d95...5fd
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Du kan f.ex. se på de siste innleggene om Jahr i tråden nå, fra innlegg #2821 til #2840, så kan du vurdere hvem som kverulerer. Anonymkode: 11d95...5fd
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når kom du inn i tråden(e) og begynte å lese? Og hva vet du om saken? Jeg var i den første tråden siden 2017 da jeg leste et par lange artikler om saken og skjønte det hadde foregått et justismord. Jeg leste blant annet denne: https://www.morgenbladet.no/portal/2017/12/18/den-vanskelige-sannheten Og denne, som nå er bak betalingsmur: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/yvRmGJ/baneheia-drapene-tok-vi-feil Og jeg, sammen med mange andre i den tråden er lei av at folk kommer med hint om at VK må være skyldig basert på luft og ingenting. Hvis de bare hadde kommet med argumenter basert på noe konkret hadde det vært noe annet. Det er nok grunnen til noe av den misstemningen som oppstår. Anonymkode: 11d95...5fd Du misforstår totalt innlegget mitt. Gjør du det med vilje? Art folk klarer å henge seg opp i usakigheter! 😆😂😂 Du beskriver jo akkurat det jeg sier, og legger føringer hva folk skal skrive i en tråd. Det er jo helt sykt å holde på slik. Ser INGEN har kommet med hint i den siste tråden. For ikke å glemme hvordan dere krangler med de sol faktisk er enig med dere. Intelligens nivået er jo lik null på flere. Anonymkode: a7c4d...618
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan f.ex. se på de siste innleggene om Jahr i tråden nå, fra innlegg #2821 til #2840, så kan du vurdere hvem som kverulerer. Anonymkode: 11d95...5fd Jeg har null problemer med å skjønne hva brukeren som diskuteres mener og jeg er ikke en gang en del av den tråden. Det er latterlig slike dere holder på og kverulerer uten å ta poenget. Egentlig er det bare synlig hvor stygt det er. Dere gidder faktisk. Ikke å forgå eller gi postitivt tilbakemeldinger selv om brukeren skulle ha rett. Det er litt som i naturen deres. Anonymkode: a7c4d...618
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har null problemer med å skjønne hva brukeren som diskuteres mener og jeg er ikke en gang en del av den tråden. Det er latterlig slike dere holder på og kverulerer uten å ta poenget. Egentlig er det bare synlig hvor stygt det er. Dere gidder faktisk. Ikke å forgå eller gi postitivt tilbakemeldinger selv om brukeren skulle ha rett. Det er litt som i naturen deres. Anonymkode: a7c4d...618 Du vet ingenting om saken altså, men du skjønner hva de mener. Flotte greier. Anonymkode: 11d95...5fd
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du vet ingenting om saken altså, men du skjønner hva de mener. Flotte greier. Anonymkode: 11d95...5fd Folk pirker opp den minste ting for å krangle og tråkke ned hverandre. Trenger ikke være rakettforsker for å se at «du gir debatten ingenting» er kun for å håne andre. Intellektet er fraværende med slike innlegg. Anonymkode: a7c4d...618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå