balto999 Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Jeg er nå sammen med en amazing gutt, vi har vært i lag i 1 år og 2 mnd. Har nettopp gått ut av et langt forhold på 18 år der ting ikke vær bra seksuelt. Men det er liksom ikke noe stor forskjell med korsn jeg fungerer seksuelt. Jeg har aldri i mine 39 år hatt orgasme. Verken alene eller med partner. Men ønsker å få det til med den nye jeg er sammen med. Noen av det jeg sliter med under akten kan være å gi slipp på frykten av å føle meg bra nok. Spesielt er det utfordrende når jeg rir i perioder selv om det jeg liker best. Eneste som surrer i hode er at jeg ikke vil kunne gi like mye av meg selv som de han har hatt sex med. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Jeg tenker første steg kanskje må være å klare å oppnå orgasme på egenhånd? Anonymkode: f515a...0ce 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Du skulle snakket med en sexolog, så lære deg å onanere til orgasme... Jeg fikk ikke orgasme før jeg var 31, hadde anstrengt og usikkert forhold til sex. Etter noen timer med sexolog og onanilære....ja...lære! Måtte lære meg å onanere, helt villt å oppleve orgasme første gangen. Nå lever jeg et helt annet liv enn før, onani er faktisk kjempeviktig for helsen. Anonymkode: 93ac6...555 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Høres ut som at problemet er at mennene du ligger med er egoistiske og får deg ikke til å slappe av og føle deg fri og feminin og er opptatt av din nytelse Anonymkode: 4a198...7a5 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres ut som at problemet er at mennene du ligger med er egoistiske og får deg ikke til å slappe av og føle deg fri og feminin og er opptatt av din nytelse Anonymkode: 4a198...7a5 Nei, seriøst? TS må ta ansvar for egen seksualitet og orgasme. Lære seg å kjenne egen kropp, tenningsmønster og hva som skal til for å få orgasme. Anonymkode: 41daa...d33 3 3
Fioljenta Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 (endret) Sånne tanker er fryktelig irriterende! Men det er mulig å omprogrammere hjernen. Jeg har ikke hatt det akkurat sånn som deg, men jeg hadde noen negative tanker som måtte omprogrammeres. Å bare si at «Sånn må jeg ikke tenke» fungerte ikke, men å bevisst velge å tenke noe annet hver gang jeg oppdaget at tankene dukket opp, fungerte for meg. Altså, hver gang du tenker «Jeg er ikke bra nok i senga», kan du bestemme deg for å tenke «Jeg er bra nok - dessuten er jeg god på å lære. Jeg har fått en ny start og jeg liker denne fyren.» Det tar tid, men etterhvert blir det en vane. (Jeg har skrevet litt om hva jeg gjorde her i håp om å hjelpe andre.) Jeg ville begynt med tankene. Endret 9. november 2022 av Fioljenta 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 balto999 skrev (16 timer siden): Jeg er nå sammen med en amazing gutt, vi har vært i lag i 1 år og 2 mnd. Har nettopp gått ut av et langt forhold på 18 år der ting ikke vær bra seksuelt. Men det er liksom ikke noe stor forskjell med korsn jeg fungerer seksuelt. Jeg har aldri i mine 39 år hatt orgasme. Verken alene eller med partner. Men ønsker å få det til med den nye jeg er sammen med. Noen av det jeg sliter med under akten kan være å gi slipp på frykten av å føle meg bra nok. Spesielt er det utfordrende når jeg rir i perioder selv om det jeg liker best. Eneste som surrer i hode er at jeg ikke vil kunne gi like mye av meg selv som de han har hatt sex med. Du er 39 år gammel, gått ut av et forhold etter 18 år, aldri oppnådd orgasme alene eller med en partner, har nå truffet en amazing gutt som du har vært sammen med litt over 1 år, sliter med å gi slipp under sex i frykt for føle deg god nok. Hvorfor gjør du bare ikke som alle andre kvinner som ikke får orgasme, gi skylden på mannen? Han gir deg ikke den tryggheten du trenger, klag på at han ikke tar seg god nok til til forplay. Men det store spørsmålet er, gjør han nok husarbeid slik at sexlysten din øker? Jeg tror selv nøkkelen ligger i dette med manglende husarbeid. Kanskje du kan lage en liste over husarbeidsoppgaver han skal gjøre daglig? Anonymkode: 93b8f...8fe 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Du skulle snakket med en sexolog, så lære deg å onanere til orgasme... Jeg fikk ikke orgasme før jeg var 31, hadde anstrengt og usikkert forhold til sex. Etter noen timer med sexolog og onanilære....ja...lære! Måtte lære meg å onanere, helt villt å oppleve orgasme første gangen. Nå lever jeg et helt annet liv enn før, onani er faktisk kjempeviktig for helsen. Anonymkode: 93ac6...555 Er det ingen menn som kan slikke dama si til orgasme, det lærte jeg når jeg var 16 Anonymkode: 691a6...ebd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er det ingen menn som kan slikke dama si til orgasme, det lærte jeg når jeg var 16 Anonymkode: 691a6...ebd Det er dessverre færre menn som slikker enn kvinner som suger, til tross for at kvinner ofte faktisk trenger det for å komme. Det er statistikk på det. Forstå det den som kan. Jeg gjør det ikke. Anonymkode: 91d3a...591 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #10 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er dessverre færre menn som slikker enn kvinner som suger, til tross for at kvinner ofte faktisk trenger det for å komme. Det er statistikk på det. Forstå det den som kan. Jeg gjør det ikke. Anonymkode: 91d3a...591 Dette er misvisende. Menn gir oftere oralsex til kvinner enn hva kvinner gir til menn i aldersgruppen under 50, mens kvinner gir oftere oralsex til menn i aldersgruppen over 50. Anonymkode: 93b8f...8fe 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #11 Skrevet 9. november 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Høres ut som at problemet er at mennene du ligger med er egoistiske og får deg ikke til å slappe av og føle deg fri og feminin og er opptatt av din nytelse Anonymkode: 4a198...7a5 Høres ut som om du virkelig ikke har greie på hva du snakker om. Så enten så er du en veeeeldig ung jente, eller så er du en mann som tror du er guds gave til kvinnen? Anonymkode: 8f71f...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #12 Skrevet 9. november 2022 Jeg vil anbefale sexolog. Og rett og slett få hjelp og tips til onanering, slik kan du lære kroppen din godt nok å kjenne til at du slapper av under sex. Jeg hadde det som deg, og oppnådde først orgasme når jeg var 36, etter god hjelp fra sexolog og onani lære. Super masse lykke til. Anonymkode: 8f71f...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #13 Skrevet 9. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det ingen menn som kan slikke dama si til orgasme, det lærte jeg når jeg var 16 Anonymkode: 691a6...ebd Lærte du det når du var 16?? Ja da har du gått glipp av noe, for jeg har blitt slikket til orgasme fra jeg var 17, og det har blitt mange 1000 deilige orgasmer kun fra slikking av musa mi. Anonymkode: 8f71f...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #14 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ingen menn som kan slikke dama si til orgasme, det lærte jeg når jeg var 16 Anonymkode: 691a6...ebd Da er du bare dårlig på det😉 Anonymkode: 3b566...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #15 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er du bare dårlig på det😉 Anonymkode: 3b566...2f6 Tror han mente: "Jeg lærte å slikke dama til orgasme når jeg var 16. Er det ingen andre menn som kan/gjør dette?" Anonymkode: 2db71...878 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #16 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er dessverre færre menn som slikker enn kvinner som suger, til tross for at kvinner ofte faktisk trenger det for å komme. Det er statistikk på det. Forstå det den som kan. Jeg gjør det ikke. Anonymkode: 91d3a...591 Her er det motsatt. Mannen min går ned på meg «hele tiden» fordi han elsker det. Jeg slipper å gå ned på han fordi han ikke bryr seg om det i det hele tatt. Jeg trakk et vinnerlodd 💃🏼 Anonymkode: 0f3d1...682 1
Resignert Skrevet 9. november 2022 #17 Skrevet 9. november 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Er det ingen menn som kan slikke dama si til orgasme, det lærte jeg når jeg var 16 Anonymkode: 691a6...ebd Det er dessverre ingen mirakuløs fix det heller, når man kommer ut for "vanskelige" damer. Jeg trodde jeg var ganske flink til akkurat det, men i den senere tid gir det null uttelling. Og når dama ikke kommer i en sterk orgasme er det jo lite interessant å slikke fitte.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #18 Skrevet 9. november 2022 Bare jeg som synes det er noe som skurrer når en 39-åring har sex med gutter? Anonymkode: 71ec0...316 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #19 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror han mente: "Jeg lærte å slikke dama til orgasme når jeg var 16. Er det ingen andre menn som kan/gjør dette?" Anonymkode: 2db71...878 Dårlig til å slikke, dårlig på norsk. Samme samme. Anonymkode: cf5df...320 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #20 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er misvisende. Menn gir oftere oralsex til kvinner enn hva kvinner gir til menn i aldersgruppen under 50, mens kvinner gir oftere oralsex til menn i aldersgruppen over 50. Anonymkode: 93b8f...8fe Link? Anonymkode: 91d3a...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå