Gå til innhold

Kan man bli kvitt kyllinghud ved øynene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det er det jeg har, men en gang leste jeg ordet «kyllinghud» her inne og måtte Google, og det ser ut som sånn jeg har rett under øynene. Liksom under øyekroken. Er dette noe man kan få vekk?

Anonymkode: ca222...749

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du snakker om milier kan de kun fjernes med et (lite og ufarlig) inngrep men du får ikke fjernet det selv med noen produkter. Gå til hudpleier

Skrevet
Polyester skrev (På 8.11.2022 den 15.08):

Hvis du snakker om milier kan de kun fjernes med et (lite og ufarlig) inngrep men du får ikke fjernet det selv med noen produkter. Gå til hudpleier

De er ikke fult så tydelige som de jeg fant på bildene. Men ligner. Men jeg må ganske nær for å se de. Er ikke sånn at man ser de godt.

Anonymkode: ca222...749

Skrevet

Om det er milier kan de fjernes relativt lett hos hudpleier, men IKKE prøv å fjerne de hjemme. Det kan gi arr. Selv har jeg det, men ikke nærme øynene og da kan man fjerne de selv.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde slike og de forsvant ved å fjerne matvarer fra kostholdet. Spiser ikke kornvarer med gjær, har og redusert inntak av korn/hvete til et minimum, lite frukt/bær, mye tomat, bønner, kylling, laks, etc. Ikke så mye grønnsaker og unngår ost, melk, etc bortsett fra litt yoghurt i blant. Og minimalt inntak av søtsaker, sukker, brus, ikke kaffe, ikke koffeinholdig te, og ingen medisiner/smertestillende. Redusert all medisinbruk til minimum. 

Alt under øynene mine forsvant med kun å endre på kostholdet. 

Anonymkode: c63d2...c11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...