Ida08 Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Jeg har nettopp smelta stearinlys… men det gikk ikke helt som planen. Nå har jeg sølt lilla stearin over den hvite genseren min. Usikker på hvilket stoff den er i, men tror det er trikot. Hvordan får jeg ut stearinen??? Sitter lsm her å gråter… setter pris på ALT som folk svarer!!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Du kan prøve denne framgangsmåten: Legg stoffet i fryseren i minst 30 minutter slik at stearinen stivner. Skrap av stearinflekk med en bordkniv. Legg et kaffefilter over flekken, stryk med lav varme over flekken til stearinen smelter og suges opp av papiret. ... Bruk gallesåpe eller miljømerket flekkfjerner for å få vekk siste rest av flekken. Anonymkode: e7821...55e 2 1
Ida08 Skrevet 8. november 2022 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du kan prøve denne framgangsmåten: Legg stoffet i fryseren i minst 30 minutter slik at stearinen stivner. Skrap av stearinflekk med en bordkniv. Legg et kaffefilter over flekken, stryk med lav varme over flekken til stearinen smelter og suges opp av papiret. ... Bruk gallesåpe eller miljømerket flekkfjerner for å få vekk siste rest av flekken. Anonymkode: e7821...55e Du er en livreddende engel!! Skal prøve det nå!
Sciurus Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg