Gå til innhold

Jeg tror typen skjuler noe med ei på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (21) og kjæresten (22) satt og så på film i går, den filmen handlet om forball.

Jeg: Haha, det er som *navn* (min venninne)

Han: Spiller hun fotball?

Backstory: For liten stund siden la han til ei jente på Facebook, som også spiller fotball her i byen. Jeg ble sjalu på henne fordi hun er fin, men ikke tatt det opp med han fordi jeg ikke vil virke gal. Men når han spurte om min venninne spiller fotball, ble jeg redd for at han er utro. Siden han spurte, var han kanskje redd de spiller på samme lag/klubb? 
Er dette tegn på utroskap? Burde jeg være sjalu? Han jobber i stort firma foresten men jeg vet ikke om hun nye på Facebook også jobber der. 

Anonymkode: 9dcd0...575

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende han spurte tilbake for å ikke virke care mot deg for at du sa det. Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg over, men hvis du har en dårlig magefølelse hadde jeg tatt det opp med han og sagt hva du føler. Det er ikke godt å gå rundt med den følelsen alene, viktig å prate om det

Anonymkode: 1d0fe...a3b

Skrevet

Bare spør han rett ut. Du høres jo sjalu ut for ingen grunn, og han kommer med sannsynligvis til å tenke du er helt på bærtur. Men hvis dette går og plager deg så bør du bare få det unnagjort og spørre.

Anonymkode: 45b12...fec

• Liker 2
Gjest _Falkor_
Skrevet

Dere hadde en helt vanlig samtale… 

Jeg sier ofte "gjør hun det?" Eller "Jobber han der?" Som regel fordi jeg er interessert i å høre mere, eller fordi det er en nyhet jeg ikke har hørt, evt for å vise interesse i det personen snakker om. 

Null grunn til å misstenke utroskap spør du meg. Men er du usikker: Spør han hvor han hvordan han kjenner hun nye på Facebook.

Skrevet

Det må være utrolig slitsomt å være sammen med en partner som du stoler så lite på. Dette er en helt normal samtale, der han prøver å være interessert i ditt liv og dine venner.

Anonymkode: 98ccb...3a1

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstår følelsene dine, og mange her råder deg til å ta en prat med han, men da fremstår du bare paranoid og gærn i hans øyne. 
Du må nesten bare stole på han, og hvis du føler du ikke kan det, så må du nesten finne roten til hvorfor du sliter med å ha tillit til han. 

• Liker 2
Skrevet

Du overtenker veldig. Hadde han frykta at dama på face og venninna di kjenner hverandre, hadde han blitt stressa og gjerne gravd mere.

Anonymkode: 7be8c...cd9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Har han vært utro før? Siden du er så redd at du tenker på denne måten? Om ikke så burde du spørre deg selv hvorfor du er så redd. Snakker du med han kommer han mest sansynlig til å synes at du virker crazy.

Anonymkode: 150cd...1a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg (21) og kjæresten (22) satt og så på film i går, den filmen handlet om forball.

Jeg: Haha, det er som *navn* (min venninne)

Han: Spiller hun fotball?

Backstory: For liten stund siden la han til ei jente på Facebook, som også spiller fotball her i byen. Jeg ble sjalu på henne fordi hun er fin, men ikke tatt det opp med han fordi jeg ikke vil virke gal. Men når han spurte om min venninne spiller fotball, ble jeg redd for at han er utro. Siden han spurte, var han kanskje redd de spiller på samme lag/klubb? 
Er dette tegn på utroskap? Burde jeg være sjalu? Han jobber i stort firma foresten men jeg vet ikke om hun nye på Facebook også jobber der. 

Anonymkode: 9dcd0...575

Slutt å spioner på kjæresten din sin facebook og gro på deg litt selvtillit. La kjæresten få leve sitt liv, uten å være en  hysterisk kjæreste. 

Eller så kan du gi denne sjalusien din næring, fortsett å spioner på han sosiale medier, snok på mobilen hans, følg etter han når han skal på trening eller andre plasser, be venninner av deg spionere på han. For all del, ikke stol på han, misstro alt han foretar seg, alt han sier, absolutt alt. Til slutt blir du selv så gal at det er du som mister kontrollen over deg selv, du får humørsvingninger som du ikke lenger klarer å kontrollere. Denne kontrollen overfører du på han, slik at han ikke får lov til å gå ut for å besøke venner, eller at du blir med han hver gang han går ut døra. 

Anonymkode: f828b...ac3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Slutt å spioner på kjæresten din sin facebook og gro på deg litt selvtillit. La kjæresten få leve sitt liv, uten å være en  hysterisk kjæreste. 

Eller så kan du gi denne sjalusien din næring, fortsett å spioner på han sosiale medier, snok på mobilen hans, følg etter han når han skal på trening eller andre plasser, be venninner av deg spionere på han. For all del, ikke stol på han, misstro alt han foretar seg, alt han sier, absolutt alt. Til slutt blir du selv så gal at det er du som mister kontrollen over deg selv, du får humørsvingninger som du ikke lenger klarer å kontrollere. Denne kontrollen overfører du på han, slik at han ikke får lov til å gå ut for å besøke venner, eller at du blir med han hver gang han går ut døra. 

Anonymkode: f828b...ac3

Enig i denne! Du kommer til å kjøre forholdet i grøfta. 

Anonymkode: 58115...ba1

Skrevet

Du må bare forlate han, ikke fordi han er utro men fordi du kommer til å forsure hele forholdet med sjalusien din.

Han fortjener bedre. Sjalusien din blir bare verre og verre jo mer du «tror» han er utro.

La gutten gå, fiks deg selv før du går inn i et nytt forhold. Sjalusi er noe av det verste en kan bli utsatt for.

Anonymkode: d9fb4...21a

Skrevet

Det har vært fryktelig mange sånne innlegg i det siste, der ts forvandler en vanlig hendelse eller uskyldig samtale til noe mistanke om utroskap. Dette er enda en tråd i samme leia.

Jeg tror jeg trenger en pause fra KG snart, blir så lei av denne trollingen.

Anonymkode: 4085a...7bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...