Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag til kalendergave jente 20 år?

Anonymkode: 10afe...cd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er relasjonen mellom dere? Kjæreste, mor, søster?

Anonymkode: aed89...03b

Skrevet

Lommelykt, refleks, buff/lue/hansker, juleblader, kryssordblad, sjokolade, dusjsåpe, lypsyl, hårprodukter, tørrvarer og annen mat om hun bor alene, julekaffe/-te, et pent krus, kinobilletter, julesokker, servietter, telys/stearinlys, julepynt. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke minst hva slags interesser har personen?

Noen ville elsket sminkekalender, mens jeg ville hatet det.

Noen vil elske sjokolade kalender, mens andre hater det.

Vanskelig å si noe kun basert på alder, for det er mye man kan kjøpe; Rituals, Body Shop, Kinder, Lakrids by Bulow, Toblerone, Nivea, Pokemon, Harry Potter, L’Occitane, English Tea Shop etc…

Mange bra kalendere der ute, men alt etter hvilke interesser man har.

Anonymkode: a062d...32b

Skrevet

jeg har kjøpt tekalender fra Palais des Thes til min 19-åring. Ifjor fikk hun fra Perchs. Har dessuten kjøpt et discovery set med små parfymeprøver som jeg skal porsjonere ut over 10 dager. Litt sjokolade noe dager, og så har vi noen faste ting som har hengt med siden hun var 4 år, som billetter til juleforestilling, en juletrepynt, ny pysj lillejulaften og en bok på julaften (eller noe annet å stelle med på formiddagen og i romjula). Første desember er det fast tradisjon med en flaxkalender i kalenderen, så den henger også med.

Anonymkode: d0306...008

• Liker 1
Skrevet

Sminke, hygiene- og hårprodukter, gavekort og telys.

Skrevet

Tenker du å lage selv eller kjøpe ferdig? Hvis du tenker på ferdig-kalender så har Coolstuff utrolig bra utvalg! Innen sminke/hudpleie så er Rituals og bodyshop populære hos unge kvinner 

https://www.coolstuff.no/adventskalendere/julekalendere

Jeg lager selv til døtrene mine på 19 og 25. Har alltid gjort det, synes det er koselig :) Har spurt om de heller ønsker seg ferdigkalender, men de ønsker seg helst ha hjemmelaget. Jeg kjøper ikke veldig dyre ting+flere av dagene så er det godteri i pakkene. Til nå så har jeg kjøpt enhjørning-pinsett, baby yoda-kopp, hansker med sånn mobiltouch på fingeren, varme sokker, Harry Potter bokmerke, Harry Potter hårstrikk, lipbalm, mascara, søt notatbok, Friends TP, tootbag som det står «running late is my cardio» på, kopp med tekst fra Trygve Skaug………..fortsatt litt igjen da

Skrevet

Voksenleketøy?

Anonymkode: c377e...51e

Skrevet

Ryddet for nedsettende/krenkende innhold,samt svar til dette.

Chantielle mod.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville satset på bruksting/forbruksvarer. 
Men uten å vite noe om personen, og om gavene skal koste 20 kr eller 100 kr, så er det vanskelig komme med forslag. 
Jeg ville foretrukket noe spiselig, varme sokker/votter og reflekser.

Arkana skrev (19 timer siden):

Lommelykt, refleks, buff/lue/hansker, juleblader, kryssordblad, sjokolade, dusjsåpe, lypsyl, hårprodukter, tørrvarer og annen mat om hun bor alene, julekaffe/-te, et pent krus, kinobilletter, julesokker, servietter, telys/stearinlys, julepynt. 

Til dels gode forslag, men her ville lite av det vært noe poeng gi meg. 
Lommelykt hadde jeg flere av, kryssord løser jeg aldri, hårprodukter bruker jeg ikke. Krus og servietter er kun skapfyll, og både det og julepynt hadde jeg virkelig ikke plass til på hybelen som 20åring. 
Alt av hudprodukter og sminke måtte vært av konkrete merker pga allergier. 
Te har jeg ofte fått i gaver, det står i skapet til jeg trenger plassen, så kastes det. 

Anonymkode: ebfc6...87b

Skrevet

Noen som vet hvilke Rituals serie som er mest populær blant de yngre jentene 12-13? Jeg har bare luktet på ayerveda og den var kanskje ikke så frisk. Kommer meg ikke i butikk så må handle på nett. 

Anonymkode: e7b9e...a01

Skrevet

Tørre matvarer som spaghetti, lasagne,gryterett,supper,taco, knekkebrød, granola,krydder, brownies kakemix,kakao,oboy, kaffi,te.

Dusjsåpe,håndsåpe,shampo, håndkrem,rollon, lipsyl,sokkar,kulepenn,blyantpenn. sjokolade,tyggis ,chips. Kinobillett eller billett til julekonsert (sammen med deg🙂 ) Ein boks øl eller cider kan vere og vere kjekt å få på ein lørdag🙂 Og fleire refleksar, det trengs alltid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...