Gå til innhold

Tante er sammen med gift mann (utroskap)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tante (65) har vært kjæreste med en gift mann i snart ett år. 
De reiser på ferier sammen, han hjelper henne med allverdens og spanderer alt mulig på henne. 
Hun mener hun ikke gjør noe galt (det er jo kjæresten som er utro, ikke hun) og bryr seg ikke om konen som forledes. 
Mannen sier han aldri kommer til å forlate konen da de har for mye materielt og barn sammen. 
Så dermed fortsetter han sitt dobbeltspill. 

min tante har vært alene store deler av livet, og jeg unner henne virkelig glede og kjærlighet.
Men får en veldig ekkel smak i munnen av hele greia. 
Jeg vil så gjerne støtte henne, men greier ikke å tenke at dette er greit fra hennes side heller. Hun støtter jo indirekte opp om hans utroskap. 
Hva tenker dere? 

Anonymkode: 130c3...191

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

De reiser på ferier sammen, han hjelper henne med allverdens og spanderer alt mulig på henne. 
Hun mener hun ikke gjør noe galt (det er jo kjæresten som er utro, ikke hun) og bryr seg ikke om konen som forledes. 
Mannen sier han aldri kommer til å forlate konen da de har for mye materielt og barn sammen. 

min tante har vært alene store deler av livet, og jeg unner henne virkelig glede og kjærlighet.
Jeg vil så gjerne støtte henne, men greier ikke å tenke at dette er greit fra hennes side heller. Hun støtter jo indirekte opp om hans utroskap. 
Hva tenker dere? 

Enig med tanta de. Hun er single og har ryggen fri. Han som er syndebukken her du burde skrive til han. Som 65 åring er det drit vanskelig å finne kjæreste som en tenner på og liker. Og skjønner at hun ikke sier nei takk til litt moro. 

Anonymkode: 384b9...e45

• Liker 5
Skrevet

Tanten din er ekkel

Anonymkode: 6c44a...bd4

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Kanskje mannen har et åpent forhold? 

Eller at kona aksepterer dette, vet om flere som lever åpent med andre, samtidig som de ikke ønsker å sette 40 års ekteskap på spill "bare fordi" kona eller mannen ønsker litt mer enn hva den andre kan gi. 

Hadde ikke brydd meg en dritt om det var min tante. Men hadde de vært i 30 åra, hadde jeg tenkt annerledes. 

Anonymkode: c8ccb...850

• Liker 7
Skrevet

Dette er mye vanligere enn du tror. Jeg har/har hatt to yrker som gjør at man kommer tett innpå samliv, og svært mange, kanskje spesielt menn, kombinerer to forhold om gangen.

Anonymkode: 80429...24b

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at dette er noe jeg ikke ville ha engasjert hjernen min i. Det kan være mange grunner til at godt voksne par velger å holde sammen på papiret og så lenge man ikke vet så alt for mye om tingenes tilstand så ville jeg ha latt folk gjøre som de vil. 

• Liker 7
Skrevet

Hvis hele familien din vet om dette, så må du regne med at kona hans vet om det også. Eller så er det bare et spørsmål om tid før hun finner det ut.

Jeg ville ha tenkt at det ikke var min sak.

• Liker 5
Skrevet

Dette er veldig voksne mennesker. Kona ville ledd av gubben som trenger noe ekstra. De gir hverandre noe de har godt av.

Anonymkode: 897e3...ef7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hva tenker dere? 

Hva i all verden har du med din tantes kjærlighetsliv å gjøre? 

Anonymkode: 874f0...081

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva i all verden har du med din tantes kjærlighetsliv å gjøre? 

Anonymkode: 874f0...081

(Det er et ikke helt irrelevant trollcase som diskuteres)

Anonymkode: 897e3...ef7

Skrevet

Mener dere altså at når man er over 60 så kan man tillate seg hva som helst? Fordi de er "veldig voksne mennesker" eller er "godt voksen" eller "Men hadde de vært i 30 åra, hadde jeg tenkt annerledes". 

Er det sånn dere yngre ser på forhold litt fram i tid, sånn når dere blir 60? Vil dere ha det sånn, og tror dere at vi som er oppi åra synes det er greit å ha et forhold der den ene eller begge har noe på si bare fordi vi er eldre?

Anonymkode: e33ad...32d

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde en venninne som holdt på med en gift mann. Jeg sa rett ut at jeg ikke orker høre ett ord om det. Sa at hvis vi fortsatt skulle være venner ville jeg ikke vite noe om det. Forklarte selvfølgelig hvorfor, fordi det er nedrig og råttent gjort. 

Anonymkode: 18ae6...0d9

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun er ikke "sammen" med en gift mann. Mannen er sammen med sin kone og har tanta di på si. Hvis uforpliktende sexforhold er greit for henne, er det hennes problem. Mannen er selvfølgelig en drittsekk som fører kona bak lyset. 

Anonymkode: 54e66...857

• Liker 3
Skrevet

De fleste godt voksne kvinnene i min familie har forhold til gifte menn. Så jeg tror det er fryktelig vanlig blant single enker eller skilte 60 år og opp. Ikke bland deg TS, det er ikke din sak. 

Anonymkode: b98bf...37c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mener dere altså at når man er over 60 så kan man tillate seg hva som helst? Fordi de er "veldig voksne mennesker" eller er "godt voksen" eller "Men hadde de vært i 30 åra, hadde jeg tenkt annerledes". 

Er det sånn dere yngre ser på forhold litt fram i tid, sånn når dere blir 60? Vil dere ha det sånn, og tror dere at vi som er oppi åra synes det er greit å ha et forhold der den ene eller begge har noe på si bare fordi vi er eldre?

Anonymkode: e33ad...32d

Eller fordi "det er vanskelig å finne passende kjæreste i denne alderen", som om det var en menneskerett å ha kjæreste.

Anonymkode: 54e66...857

• Liker 1
Skrevet

At hun støtter hans utroskap er ikke problemet her. Hun vil bare ha det gøy.  Problemet her er at han burde skille seg, for å bli sammen med hun på heltid. Så, han er en stor idiot mot begge «kjærestene» sine. 

Anonymkode: 61b80...29c

Skrevet

Altså, ungdommen av i dag 😂

Det er en dødssynd å bli kjæreste med eksen til en venninne.

Men om du er sammen med ham mens de er i et forhold, har du altså ikke gjort noe galt.

Anonymkode: d4a95...78c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

De fleste godt voksne kvinnene i min familie har forhold til gifte menn. Så jeg tror det er fryktelig vanlig blant single enker eller skilte 60 år og opp. Ikke bland deg TS, det er ikke din sak. 

Anonymkode: b98bf...37c

Tror jeg og man slipper alle forpliktelsene og kan bare kose seg. Er selv 52 med 15 år yngre elsker som har familie. Vi har rota rundt i 4 år snart. Jeg er evig single og trives med det. Mannen er bare nydelig blir kåt bare jeg tenker på han😛

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tror jeg og man slipper alle forpliktelsene og kan bare kose seg. Er selv 52 med 15 år yngre elsker som har familie. Vi har rota rundt i 4 år snart. Jeg er evig single og trives med det. Mannen er bare nydelig blir kåt bare jeg tenker på han😛

Er du litt emosjonelt avstumpet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er du litt emosjonelt avstumpet? 

Ja vi begge er.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...