AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 var sammen med en fyr fra 18-25. Måtte da forlate han fordi jeg utdannet som advokat og Kresten jeg var sammen med aksepterte han ikke. det er det vondeste følelsen jeg noen gang har følt. Husker jeg gråt i ukevis. har prøvd å komme meg over det med dating or forhold, men har aldri funket og er fortsatt singel med han i tankene. Er 31 år nå og føler ingen bryr seg om meg lenger. typisk at samfunnet skal blande seg i hva som passer deg også kaste deg i toalettet og dra opp!!. prøvd å gjenoppta kontakten ved å sende han en Facebook forespørsel, men på profilen står det at han er i forhold med ei annen hurpe. går sønder biter!🥵 Anonymkode: df7db...3f5
KristinF Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Hva i alle verdens dager er det du prater om 5
exictence Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Dessverre er han jo opptatt nå. Da må du bare gå videre. Det er lett for at man lager sine formeninger og følger hva samfunnet mener er "best" for oss. Lett å bli påvirket av hva andre skulle mene. Viktig å diskutere med seg selv om hva som er rett for en selv, og følge det. Høres ut som du har lært nå å ville gå dine veier. Lykke til med det.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Du har en skrivestil som jeg ikke forbinder med en strukturert advokat? Anonymkode: 80c40...ac2 4 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Rus eller psykiatri? Anonymkode: c749c...75a 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 Har du sett Legally Blonde nå? At du lar andre bestemme hvem du skal være sammen med er jo ditt problem. Vi andre står opp for meningene våre og bestemmer selv. Da slipper vi å bli bittre og sure som 31åringer. Anonymkode: 1ff95...aa1 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 Lær deg å være sjef i eget liv og ikke bry deg om hva andre mener. Nei, jeg lar ikke andre bestemme hvem jeg er glad i og trives sammen med. Gjorde ikke det når jeg var i 20-årene heller. Men det er jo ikke lett å finne noen hvis du er opptatt av å tilfredsstille dem rundt deg i tillegg til deg selv. Endre fokus så finner du kanskje den rette også. Anonymkode: 2e31d...b1c 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 Samfunnet har aldri fortalt meg hvem jeg skal være med eller ikke så det presset du snakker om er noe du konstruerer og om det har vært et reellt press fra kretsen din så er problemet kretsen din og at du er overfladisk og dum til å ikke stå for hva du selv føler og mener Anonymkode: 5213f...f33 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #9 Skrevet 8. november 2022 Dette var veldig lite juristaktig skrevet, og problemstillingen virker ikke kjent. 25-åringer tar egne valg i livet. Er du ikke norsk, er omgangskretsen din og samfunnet du skylder på i/fra et annet land? Anonymkode: a2346...40f 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #10 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): typisk at samfunnet skal blande seg i hva som passer deg også kaste deg i toalettet og dra opp!! Typisk advokater å formulere seg så lite diplomatisk om oss som utgjør samfunnet rundt deg. Men jeg skjønner deg på en måte likevel. Samfunnet er i konflikt med mange, og legger sine føringer for hva som er riktig og galt. Mye er langt fra naturlig egentlig. Når det gjelder hva som er normale parforhold har vi riktignok kommet langt i å skape det komplette kaos. Merkelig at det ikke var plass til dere to som sikkert passet helt fint sammen. Anonymkode: 122d4...e83
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #11 Skrevet 8. november 2022 Er du med i en sekt? Anonymkode: bc37c...973 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #12 Skrevet 8. november 2022 Ikke skyld på samfunnet for ditt eget valg. Anonymkode: e1c39...012 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #13 Skrevet 8. november 2022 Oppsøk psykolog du, ts. Der kan du få hjelp til hva du enn sliter med. Lykke til! Anonymkode: 537a8...7d9
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #14 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): var sammen med en fyr fra 18-25. Måtte da forlate han fordi jeg utdannet som advokat og Kresten jeg var sammen med aksepterte han ikke. det er det vondeste følelsen jeg noen gang har følt. Husker jeg gråt i ukevis. har prøvd å komme meg over det med dating or forhold, men har aldri funket og er fortsatt singel med han i tankene. Er 31 år nå og føler ingen bryr seg om meg lenger. typisk at samfunnet skal blande seg i hva som passer deg også kaste deg i toalettet og dra opp!!. prøvd å gjenoppta kontakten ved å sende han en Facebook forespørsel, men på profilen står det at han er i forhold med ei annen hurpe. går sønder biter!🥵 Anonymkode: df7db...3f5 Den hurpa bryr seg sikkert ikke om hans sosiale status, eller manglende sådan. Jeg er snart ferdig utdannet sivilingeniør, og kunne aldri i verden tenke meg å bytte ut hverken mann eller venner, helt uavhengig av deres sosiale status. Jeg liker de alle sammen akkurat som de er! Og min mann er også høyt utdannet, og han dømte meg ikke da jeg holdt på å ta opp fag på vgs i voksen alder, tvert om syns han det var tøft gjort. Anonymkode: 99eb2...35b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå