Gå til innhold

Jeg sex-snapper med en opptatt mann som vil møte meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen planer om å møte han. Han er ivrig (klassisk) er det noen andre som har vert/er i samme situasjon? 

Anonymkode: 2df6c...591

Skrevet

Hva er problemet? Er det ikke bare å si at du ikke er interessert i treff? Blir han plagsom er det bare å blokkere.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor snapper du med ham?

• Liker 3
Skrevet

Men hvorfor? Tenner du på utro drittsekker?

Anonymkode: fd016...709

• Liker 1
Skrevet

At du gidder

Anonymkode: 83895...755

• Liker 1
Skrevet

Han tok kontakt med meg. Begynte useriøst. Men etter en stund ble det seriøst. Vi har kontakt hver dag. Han er ikke ufin, så trenger ikke blokkere han. Liker han, men liker ikke situasjonen hans eneste. Han lever i et «dødt» forhold, som resten av de opptatte mennene…. Ingen som har erfaringer med «slike menn»?

• Liker 1
Skrevet

Stakkar mann "dødt forhold"😂

Vipps kom det en unge der

Anonymkode: c931a...5da

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han tok kontakt med meg. Begynte useriøst. Men etter en stund ble det seriøst. Vi har kontakt hver dag. Han er ikke ufin, så trenger ikke blokkere han. Liker han, men liker ikke situasjonen hans eneste. Han lever i et «dødt» forhold, som resten av de opptatte mennene…. Ingen som har erfaringer med «slike menn»?

Er nok mange som har erfaring med det ja, det er jo en klassisk historie. "Bor sammen for barnas skyld".

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er nok mange som har erfaring med det ja, det er jo en klassisk historie. "Bor sammen for barnas skyld".

Ja klart, han bor sammen «for barnas skyld» og vil nå, møte meg for å bli bedre kjent… 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja klart, han bor sammen «for barnas skyld» og vil nå, møte meg for å bli bedre kjent… 

Kanskje dette kan være begynnelsen av noe vakkert ❤️

Anonymkode: b2cd3...e09

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du skriver hva du ikke vil (møtes), men hva vil du? Sex-snap er utroskap for mange. Bryrcdu deg om det etiske i det? Han vil åpenbart møtes for å ha sex. Vil du fortsette som nå, og fører kontakten med denne mannen  til at du reduserer innsats for å finne deg en egen, singel partner?

Anonymkode: 107e7...271

• Liker 2
Skrevet

Hvem har ikke opplevd opptatte menn som prøver seg? 

Slike gidder jeg ikke bruke en tanke eller kalori på.

Anonymkode: 77a5b...856

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Virker ikke bra å møte noen som snap-er. Kort lunte og sinneutbrudd er ikke noe for meg iallfall.

Anonymkode: 6ceaa...cb9

Skrevet

Hadde og en sånn etter meg. Sa at jeg kunne vente til han hadde ryddet opp hjemme og begynt på prosessen med å gå i fra henne.. var visst ikke så aktuelt med meg allikevel.... Hans tap (og hennes). 

Anonymkode: 7d13a...57a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han tok kontakt med meg. Begynte useriøst. Men etter en stund ble det seriøst.

Begynte useriøst.. Lol 1

Vi har kontakt hver dag. Han er ikke ufin, så trenger ikke blokkere han. Liker han

Sympatisk og hyggelig, på nett. Lol 2

Han lever i et «dødt» forhold,

Intim betroelse. What a surprise! Lol 3

Ingen som har erfaringer med «slike menn»?

Ingen som IKKE har erfaring mener du?

Anonymkode: 369a4...4a9

• Liker 4
Annonse
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ingen planer om å møte han. Han er ivrig (klassisk) er det noen andre som har vert/er i samme situasjon? 

Jeg tenker at damene som sender nakenbilder til han gjør A4 livet hans mye mer spennende. Dere gjør han en tjeneste, men for deres egen del og hans partner kan det være et tapsprosjekt. 

• Liker 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

er det vanskelig å blokkere han og ikke akseptere nye følgere så lenge du ikke vet hvem vedkommende er ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dødt forhold , fordi han «vanner « en fantasi utenfor gjerdet. Skaff deg en ryggrad å ikke vær et leketøy for opptatte menn. Tenk på kona hans . Sisters before misters . 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har. Vi har hatt kontakt i flere år men jeg har ikke noe problem med å akseptere fruen. Hun er mor til barna hans. Hun vet hvem jeg er. Fungerer fint. 

Anonymkode: c3b99...d12

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg har. Vi har hatt kontakt i flere år men jeg har ikke noe problem med å akseptere fruen. Hun er mor til barna hans. Hun vet hvem jeg er. Fungerer fint. 

Anonymkode: c3b99...d12

Så kona syns det er ok at dere sex-snapper? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...