Gå til innhold

Niplene mine endrer seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 27 år. De siste to ukene har niplene mine vært veldig øm/følsomme. Har fått noen synlige blodårer som ikke har vært synlig før, og selve nippelen har begynt å bli stivere. Det rundt nippelen har også endret seg litt, og fått flere talgkjertler. Jeg har ikke barn, og har sjekket at jeg ikke er gravid. Niplene mine pleier å være myke, med mindre jeg begynner å fryse. Så syntes dette var litt merkelig. Er det flere som har opplevd dette? Er det normalt?

Anonymkode: 31cda...ade

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Merkelig å ha såpass oversikt over rørene i hjemmet.

Anonymkode: 760c2...8fb

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Brystvorter om det er mer forståelig

• Liker 1
Skrevet

Det skjer gjennom syklusen. 

Anonymkode: f52b4...a56

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Brystvorter om det er mer forståelig

Det er det det heter på norsk.

Eventuelt kan du si brystknopper.

Anonymkode: 27df5...6a3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Gravid? Kreft?

Anonymkode: f3e7f...35e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gravid? Kreft?

Nei takk, men hyggelig at du tilbyr.

Anonymkode: c55dd...023

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei takk, men hyggelig at du tilbyr.

Veldig vanlig at endringer i deler av brystene er av de to grunnene. Men bra du ikke har det da.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Veldig vanlig at endringer i deler av brystene er av de to grunnene. Men bra du ikke har det da.

Jeg er ikke TS
Bare en spøkefugl

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er en kvinne på 27 år. De siste to ukene har niplene mine vært veldig øm/følsomme. Har fått noen synlige blodårer som ikke har vært synlig før, og selve nippelen har begynt å bli stivere. Det rundt nippelen har også endret seg litt, og fått flere talgkjertler. Jeg har ikke barn, og har sjekket at jeg ikke er gravid. Niplene mine pleier å være myke, med mindre jeg begynner å fryse. Så syntes dette var litt merkelig. Er det flere som har opplevd dette? Er det normalt?

Går du på hormonell prevensjon? Kan skyldes det. Evt. sjekk i lista over bivirkninger i pakningsvedlegget, kanskje det er nevnt der.

Anonymkode: 451d9...c36

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Går du på hormonell prevensjon? Kan skyldes det. Evt. sjekk i lista over bivirkninger i pakningsvedlegget, kanskje det er nevnt der.

Jeg sluttet på Cerazette for rundt 6 uker siden for å kjenne hvordan kroppen var uten. Har heller ikke fått mensen... 😕 

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg sluttet på Cerazette for rundt 6 uker siden for å kjenne hvordan kroppen var uten. Har heller ikke fått mensen... 😕 

Okei, vil tippe at det kan ha sammenheng da. Brystene er jo ganske følsomme for hormoner, naturlig nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...