AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Del Skrevet 8. november 2022 Kjøpte en genser online, men tok av prislappen da jeg prøvde den fordi jeg tenkte at jeg skulle beholde den (dumt av meg), men jeg innser nå at jeg aldri kommer til å bruke den fordi passformen er rar og irriterende. Genseren kostet 400kr så jeg tenker jo at jeg vil ha pengene tilbake, men jeg vet ikke om det går an å sende inn selv uten prislapp på? Jeg har prislappen fortsatt, den bare henger ikke fast i genseren. Kontaktet kundeservice, de sa at jeg kunne prøve å sende inn med prislappen, men at det er opp til varehuset om de vil godkjenne returen og gi pengene tilbake, men jeg har jo ikke lyst til å sende genseren inn og ikke få pengene? Er det noen andre som har hatt noe hell i å få returnert varer uten prislapp? Anonymkode: 03e7f...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Del Skrevet 8. november 2022 Aldri prøvd, men det høres merkelig ut om det går an. Åpner for mye fanteri om det er mulig Anonymkode: 298c6...156 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Aldri prøvd, men det høres merkelig ut om det går an. Åpner for mye fanteri om det er mulig Anonymkode: 298c6...156 Jeg har jo prislappen? Den henger bare ikke fast i genseren Anonymkode: 03e7f...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Del Skrevet 8. november 2022 Dyr lærepenge. Det er ingen garanti for at du ikke har brukt genseren og forsøker deg på å returnere den etter bruk. Anonymkode: 38e06...8a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Del Skrevet 8. november 2022 Dra til din nærmeste H&M butikk,så ordner det seg sikkert. De gangene jeg har bestilt på nett fra de,og klærne ikke har passet,så har jeg alltid dratt til fysisk butikk,levert inn og fått tilbake pengene på konto etter et par dager. Stress og sende tilbake pakke osv. Anonymkode: af821...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dyr lærepenge. Det er ingen garanti for at du ikke har brukt genseren og forsøker deg på å returnere den etter bruk. Anonymkode: 38e06...8a8 Ja sant nok, men vurderer fortsatt å prøve å sende den inn, siden hun på kundeservice sa jeg kunne prøve. Men vet ikke hva de hadde gjort med den om de ikke aksepterer returen, tviler på at de sender den tilbake? Og da er jeg jo uten pengene OG genseren Anonymkode: 03e7f...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har jo prislappen? Den henger bare ikke fast i genseren Anonymkode: 03e7f...33e Virker som om den er brukt da. Man "låner" klær og bytter de inn. De veit jo ikke at du ikke har gjort det Anonymkode: 8db6f...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dra til din nærmeste H&M butikk,så ordner det seg sikkert. De gangene jeg har bestilt på nett fra de,og klærne ikke har passet,så har jeg alltid dratt til fysisk butikk,levert inn og fått tilbake pengene på konto etter et par dager. Stress og sende tilbake pakke osv. Anonymkode: af821...979 Hm ja jeg får se, det er kanskje mer praktisk Anonymkode: 03e7f...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #9 Del Skrevet 8. november 2022 Uff, kjenner meg igjen der, bitre penger. Jeg ville bare ha prøvd å si i varehuset at den ble dratt av, men som de ser og lukter, så er varen helt ubrukt, med brettekantene fortsatt intakt. Da kan de være greie på det, men bare hvis man kommer så snart som mulig. Før i tiden husket jeg mamma alltid fikk byttet inn klær som så nye ut, men hvor prislappen hadde falt av. Av og til slites de av i bagen, og noen ganger har jeg jo merket at jeg har kommet hjem med et plagg uten lapp på, uten at noen har skrevet det på kvitteringen. Verden har blitt mer fast fashion, det er industriens marked, for det er ingen krise om de mister noen kunder, klær blir solgt uansett. Har møtt mange mange mange ublide folk som jobber i butikk, spesielt da jeg har fått et plagg som ikke hadde merkelapp, man mister jo liksom alle rettighetene sine som forbruker og man må virkelig være mer obs nå enn før på alt. Inkl. å dra av lappen om man ikke skal beholde en vare 😕 Anonymkode: af828...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå