Gå til innhold

Pads i bleie, noen erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini tisser igjennom bleia hver natt og jeg googler meg frem til pads de legger i bleia fra USA, men finnes det noe slikt i Norge?

Sposie Diaper Booster Pads 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke erfaring med pads, men selv har vi gått opp en bleiestørrelse hvis det har vært et problem. Har funket hver gang. Har gjerne hatt forskjellig størrelse dag og natt

Anonymkode: fda77...6b9

Skrevet

Vi og gjekk opp ein størrelse. Funka fint. 

Anonymkode: c48f6...a96

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vi og gjekk opp ein størrelse. Funka fint. 

Anonymkode: c48f6...a96

Fungerer dessverre ikke her :(

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke erfaring med pads, men selv har vi gått opp en bleiestørrelse hvis det har vært et problem. Har funket hver gang. Har gjerne hatt forskjellig størrelse dag og natt

Anonymkode: fda77...6b9

Har prøvd å gå både opp og ned, og endre merker osv.. :(

Skrevet

Jeg har ikke prøvd selv men husker jeg fikk ett tips og det var å bruke to bleier oppå hverandre. Vanlig bleie med tape innerst og en litt stor buksebleie over. Om natta altså. Skal vist funke, aner ikke om det blir veldig klumpete/ubehagelig..

Anonymkode: d7419...eb7

Skrevet

Vi brukte tøybleier med ekstra booster i den verste perioden, men da hadde vi det meste i hus allerede. Du kan prøve en tena pad? Mener det finnes noen som ikke har sperre på noen av sidene (fra tiden etter fødsel) 

Anonymkode: 19e09...5fa

Skrevet

Har hatt samme problem, løsningen var i perioder en bleie i neste str over den første bleia. Opplevde også at Pampers var tilstrekkelig på dagtid, men måtte ha Libero touch på natt.

Har aldri sett slike innlegg som du etterlyser. Kanskje du kan bestille fra utlandet?

Anonymkode: e985e...973

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...