AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Er hjemme på besøk denne uka og skulle bare kose meg litt mens de var på jobb. Jeg pleier ikke squirte, men det skjer noen ganger og når det først skjer så kommer det endel. Nå har stoffsofaen en diger flekk og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre!? Tenk om det begynner å lukte? Hvordan skal jeg forklare hvorfor sofaen er våt? Hjelp please Anonymkode: a9f60...aa4
Snok1 Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Det tørker vel fort. Dersom det begynner å lukte skjer det først etter at du har reist igjen?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Våt hele området med en klut og siden sølte kaffe og har tørket opp. Anonymkode: 7a06e...c81 2
Snok1 Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Hjelper det å tenke at foreldrene dine allerede har sølt sperm og squirt i sofaen i glede over at du endelig har flyttet hjemmefra og de har fått livet sitt tilbake. 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Vask den godt med klut og tørk med hårføner? Eller vask den godt og si at du sølte brus eller noe på den? Anonymkode: 92e38...9aa 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er hjemme på besøk denne uka og skulle bare kose meg litt mens de var på jobb. Jeg pleier ikke squirte, men det skjer noen ganger og når det først skjer så kommer det endel. Nå har stoffsofaen en diger flekk og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre!? Tenk om det begynner å lukte? Hvordan skal jeg forklare hvorfor sofaen er våt? Hjelp please Anonymkode: a9f60...aa4 Finn frem såpevann og klut og skrubb. Deretter forklarer du at du sølte et stort glass med vann. Og neste gang bruker du senga di. Anonymkode: d15eb...5b0 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 Det kommer til å lukte. Gammel urin lukter uansett. Mer lukt dess mer urin. Dynk flekken i klorin for å hindre bakterieoppblomstring og si til foreldrene dine at du sølte mat i sofen og vasket det bort. Anonymkode: 41dea...27f 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kommer til å lukte. Gammel urin lukter uansett. Mer lukt dess mer urin. Dynk flekken i klorin for å hindre bakterieoppblomstring og si til foreldrene dine at du sølte mat i sofen og vasket det bort. Anonymkode: 41dea...27f IKKE DYNK DEN I KLORIN!!! Klorin er et kraftig blekemiddel, og kommer til å bleke sofaen kraftig der hvor klorinen blir brukt. Kommer til å ødelegge sofaen. Tenk deg litt om da! Anonymkode: 9f2a0...976 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #9 Skrevet 8. november 2022 Vask med varmt vann og edikk. Anonymkode: 7dbbd...6bb 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #10 Skrevet 8. november 2022 Din gris. Det der hadde du ikke trengt å gjøre i en sofa alle bruker. Men når skaden like ek har skjedd. Finn frem noe såpe og noe vann. Vask flekken, fukt godt, avslutt med å legge potetmel oppå. Den absorberer. La den tørke, og støvsug den når den er tørr. Anonymkode: a74a3...3dc 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #11 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vask med varmt vann og edikk. Anonymkode: 7dbbd...6bb Det er også en mulighet ja. Tar stygg lukt. Anonymkode: a74a3...3dc
Bombasi Skrevet 8. november 2022 #12 Skrevet 8. november 2022 En skikkelig skrubbvask med kombo av varmt vann med Ajax sitron OG Zalo, vil gjøre susen.
- Brian Skrevet 8. november 2022 #13 Skrevet 8. november 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Er hjemme på besøk denne uka og skulle bare kose meg litt mens de var på jobb. Jeg pleier ikke squirte, men det skjer noen ganger og når det først skjer så kommer det endel. Nå har stoffsofaen en diger flekk og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre!? Tenk om det begynner å lukte? Hvordan skal jeg forklare hvorfor sofaen er våt? Hjelp please Anonymkode: a9f60...aa4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #14 Skrevet 8. november 2022 Ut å kjøp ny sofa litt brennkvikt og si det er en tidlig farsdagsgave. Anonymkode: 137a3...bb9 1
Gjest Agent smith Skrevet 8. november 2022 #15 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kommer til å lukte. Gammel urin lukter uansett. Mer lukt dess mer urin. Dynk flekken i klorin for å hindre bakterieoppblomstring og si til foreldrene dine at du sølte mat i sofen og vasket det bort. Anonymkode: 41dea...27f Seriøst! Haha, klor er en veldig dårlig idé
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #16 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er hjemme på besøk denne uka og skulle bare kose meg litt mens de var på jobb. Jeg pleier ikke squirte, men det skjer noen ganger og når det først skjer så kommer det endel. Nå har stoffsofaen en diger flekk og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre!? Tenk om det begynner å lukte? Hvordan skal jeg forklare hvorfor sofaen er våt? Hjelp please Anonymkode: a9f60...aa4 Jeg slikket en eks i en sofa, og opplevde flekker på sofaen. Ble stresset fordi jeg leide (av en norsk B-kjendis). Etter noen dager var flekken borte. Så pust med magen. Anonymkode: f3c8c...0df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå