AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Følelsesmessig altså, tåler så lite. Pleide å like krim, true crime, etc. Men nå synes jeg alt er så fælt. Lever meg for mye inn i det, blir trist av det. Får tårer i øynene av å lese nyheter om barn som dør og tenker på mitt eget barn. Flere? Går det over? Anonymkode: 375e9...178
LillaGorilla<3 Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Helt vanlig. Tror ikke det går over. 😅
jaromei Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Jeg ble også sånn etter jeg fikk barn. Eldste min er 3 år, har ikke blitt noe bedre ennå hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Jeg er også sånn. Tåler ingenting lengre. Anonymkode: ddb23...3b1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Helt vanlig. Hadde samme med dyrene Anonymkode: dbadd...90b
Gjest PanteneProVVV Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 Samme her. Får noe som ligner på eksistensiell angst av nyheter, true crime og filmer som handler om ondskap mot barn. Holder meg bevisst unna, men man kan ikke unnslippe alt, og hvis det er en sak som handler om barn jeg bare vet litt om og som gjør meg urolig og bekymret, har jeg funnet ut at det beste er å lese alt jeg kommer over av nyheter/psykologi rundt saken. Vi har virkelig ikke godt av å bli presentert for alt det fæle som skjer i verden til en hver tid, og at man lager underholdning av dette er for meg en gåte.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 Det er helt vanlig. Det er sånn for de fleste. Både jeg og mannen er blitt sånn, klarer ikke se serier med fæle ting som skjer med barn, osv. Anonymkode: 59e09...20d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå