Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Hva hadde dere damer syntes om hvis typen din følger utallige mange halvnakne jenter på sosiale medier, og det er nye hver dag han følger? 

Dette plaget meg ikke før, men plager meg noe veldig nå… 

Anonymkode: 41bd7...a3d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde syntes det var veldig rart at han gjorde det. Tror ikke jeg ville hatt rn sånn mann i mitt liv. Vet ikke.

• Liker 5
Skrevet

Er dette kjendiser/modeller? Eller folk dere kjenner?

Anonymkode: 9122f...5b2

Skrevet

Så flaut.

Anonymkode: 31baa...7e5

• Liker 10
Skrevet

Hvilke sosiale medier er det?

Hvor gammel er han?

Er det folk han kjenner?

Chatter han med de?

• Liker 2
Skrevet

disrespect er det eneste ordet man kan bruke til denne handlingen.

Anonymkode: 81465...da3

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Er dette kjendiser/modeller? Eller folk dere kjenner?

Er en god blanding av kjendiser og ikke kjendiser, men ingen han kjenner.. snakk om damer som har 20k følgere eller over som legger ut lettkledde bilder av seg.. 

Anonymkode: 41bd7...a3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvilke sosiale medier er det?

Hvor gammel er han?

Er det folk han kjenner?

Chatter han med de?

Instagram 

27 

Ingen han kjenner 

chatter ikke med de 

syns det er barnslig i en alder av 27..

Skrevet

Vet ikke hva jeg hadde tenkt om det.

Gubben min er bare på fb og følger ikke nakne kvinnfolk.

Anonymkode: 26592...05e

Skrevet

Han ville aldri blitt typen min. Litt bakgrunnssjekk er lurt før man blir sammen. Blir ikke sammen en mann som er så besatt av å se på pene damer, det forbinder jeg med lavere intelligens og et helt annet syn på hva som er viktig og gøy her i livet. På IG følger man sider som omhandler det man er interessert i, og hvis det er damer / menn så er det en fordel for dem å være single så de kan dyrke det. 😄  

• Liker 5
Skrevet

Hadde ikke følt meg særlig spesiell. 

• Liker 2
Skrevet
McMary skrev (1 minutt siden):

Han ville aldri blitt typen min. Litt bakgrunnssjekk er lurt før man blir sammen. Blir ikke sammen en mann som er så besatt av å se på pene damer, det forbinder jeg med lavere intelligens og et helt annet syn på hva som er viktig og gøy her i livet. På IG følger man sider som omhandler det man er interessert i, og hvis det er damer / menn så er det en fordel for dem å være single så de kan dyrke det. 😄  

Nja, jeg følger da et par menn ene og alene fordi de er vakre. Alt det andre jeg følger handler om estetikk, det være seg kunst, interiør, natur, arkitektur.. 

Nå følger jeg ikke halvnakne menn og ikke flerfoldige hver dag pga, men altså... Jeg er da også dame😄synes det er litt hysterisk å avskrive alle som ser på vakre mennesker. Hvis man tror egen mann ikke scroller på halvnakne damer bare fordi han ikke gjør det åpent.....da er man naiv eller dum, eller kanskje begge deler. 

Anonymkode: c84aa...0c0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis man tror egen mann ikke scroller på halvnakne damer bare fordi han ikke gjør det åpent.....da er man naiv eller dum, eller kanskje begge deler. 

Eller så har man funnet en voksen og moden mann.

Anonymkode: d2528...23c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Det som er merkelig her er at han hver dag følger nye kvinnfolk. Må jo bruke masse tid på det der. Når han skal se på alle og så finne nye å følge.

Helt greit at man følger noen kun for utseendets skyld. Jeg følger også noen menn mest på grunn av at de er kjekke.

Det er noe barnslig over en sånn atferd som han har. Alle ser på vakre og attraktive mennesker og det vet man jo at ens egen partner også mest sannsynlig gjør. De som er litt smarte og modne gjør det litt mer diskré, og viser ikke for hele verden at deres hovedinteresse er puppedamer i bikini.

Skrevet

Barnslig oppførsel 

Anonymkode: 13fc6...1b5

• Liker 2
Skrevet
AprilRyan skrev (1 time siden):

Det som er merkelig her er at han hver dag følger nye kvinnfolk. Må jo bruke masse tid på det der. Når han skal se på alle og så finne nye å følge.

Helt greit at man følger noen kun for utseendets skyld. Jeg følger også noen menn mest på grunn av at de er kjekke.

Det er noe barnslig over en sånn atferd som han har. Alle ser på vakre og attraktive mennesker og det vet man jo at ens egen partner også mest sannsynlig gjør. De som er litt smarte og modne gjør det litt mer diskré, og viser ikke for hele verden at deres hovedinteresse er puppedamer i bikini.

Nettopp det jeg syntes å! 

Jeg følger jo også et par kjekke mannfolk, men grensen går på hvor mange damer det er snakk om. Er oppe i rundt 700 damer..

Før vi ble sammen la jeg merke til at han fulgte disse damene, men det gjorde meg egt ikke noe siden vi var da i «holde på» fasen, men han følger nye lettkledde hver dag nå ser jeg… 

Føler meg ikke så veldig spesiell da og selvtilliten min synker mere.. 

Skrevet (endret)
AnonymDame95 skrev (6 minutter siden):

Vet jeg burde ta det opp med han 

Endret av AnonymDame95
Skrevet

Jeg hadde aldri blitt sammen med en sånn fyr 

Anonymkode: 03d61...b12

• Liker 4
Skrevet

Jeg aner ikke om samboeren min følger noe som helst på sosiale medier. Har aldri hatt noen interesse av å sjekke det.

Anonymkode: b30a5...7ef

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 8.11.2022 den 16.30):

Nja, jeg følger da et par menn ene og alene fordi de er vakre. Alt det andre jeg følger handler om estetikk, det være seg kunst, interiør, natur, arkitektur.. 

Nå følger jeg ikke halvnakne menn og ikke flerfoldige hver dag pga, men altså... Jeg er da også dame😄synes det er litt hysterisk å avskrive alle som ser på vakre mennesker. Hvis man tror egen mann ikke scroller på halvnakne damer bare fordi han ikke gjør det åpent.....da er man naiv eller dum, eller kanskje begge deler. 

Jeg tenker heller det er du som er dum jeg, om vi først skal sitte her å dømme hverandre. Det som er hysterisk latterlig er å tro at alle tenker og føler det samme som en selv. Jeg har for lengst lagt merke til at det er nettopp de som har stor interesse av å se på pene mennesker av motsatt kjønn, (altså mer enn bare å legge merke til en som går forbi etc.,) som påstår at "alle gjør det men de tør ikke innrømme det". Hvordan kan du tro at alle er som deg på akkurat denne tingen? Jeg syns det er helt uinteressant å bruke tid på å se på pene mennesker og jeg kjenner mange av begge kjønn som ikke bryr seg. Jeg har allikevel aldri påstått at alle er som meg men at de later som de er interessert i det. Jeg antar at det er fordi du og dine like skammer seg over det og derfor prøver å dra alle med seg i dragsuget ved å påstå at alle er som dere men tør ikke si det. 

Jeg syns de som syns det er så flott å bruke masse tid på å se på utseende til andre mennesker kan holde seg til hverandre også kan vi som har andre interesser ha glede av å dele dem. Det er ikke noe problem for meg at dere er som dere er, men har ingen interesse av å ha venner eller partnere som er så overfladiske. :) 

Endret av McMary
Skrivefeil
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...