AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Har ei nære slekt. Ikke ung men ikke gammel. Alenemamma med to unger. Veldig utsende fiksert. Det har jeg ikke noe problem med. Men hun legger ut at av livet sitt på sosial medier på store snappe kanaler og insta. Helt ok det å men hu legger ut ungene. De er begge i tidelig tenåring alder og en har en kronisk sykdom . Alt blir lagt ut i detaljer. Sovende. Snorker bakfra så de ser kjempe store ut. Hun ler av de . Filmer gjerne flaue unger. Og jeg synes hun går lagt over hva man skal respektere av deres grenser. Ungene er ok med det for nå men er litt usikker for det viser jo hu ikke på nett. Og jeg snakker ikke så ofte md ungene alene . Men synes det er så feil. Og veldig falsk for jeg vet jo mye av det som foregår bak kulissene. Og det er ikke sånn det er . Så hvordan si fra på en ok og snill måte uten å være en total idiot. Eller må jeg rett å slett bare overse det. Jeg kan selvfølgelig la være å se men er en måte å få med seg litt å. Fått med meg info som hun har glemt å si noen ganger. Som tider til selskaper osv. Anonymkode: 0432b...ead
exictence Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Du kan si at du vil anbefale henne til å ikke legge ut om barna sine på sosiale medier. At det frarådes. Mer kan du vel ikke si.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har ei nære slekt. Ikke ung men ikke gammel. Alenemamma med to unger. Veldig utsende fiksert. Det har jeg ikke noe problem med. Men hun legger ut at av livet sitt på sosial medier på store snappe kanaler og insta. Helt ok det å men hu legger ut ungene. De er begge i tidelig tenåring alder og en har en kronisk sykdom . Alt blir lagt ut i detaljer. Sovende. Snorker bakfra så de ser kjempe store ut. Hun ler av de . Filmer gjerne flaue unger. Og jeg synes hun går lagt over hva man skal respektere av deres grenser. Ungene er ok med det for nå men er litt usikker for det viser jo hu ikke på nett. Og jeg snakker ikke så ofte md ungene alene . Men synes det er så feil. Og veldig falsk for jeg vet jo mye av det som foregår bak kulissene. Og det er ikke sånn det er . Så hvordan si fra på en ok og snill måte uten å være en total idiot. Eller må jeg rett å slett bare overse det. Jeg kan selvfølgelig la være å se men er en måte å få med seg litt å. Fått med meg info som hun har glemt å si noen ganger. Som tider til selskaper osv. Anonymkode: 0432b...ead Kjenner typen bare utifra det de skriver. Det finnes en del sånne hjerneløse fjolledamer. De lever for soMe. Anonymkode: 32153...9aa 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Man kan legge ut bilder på snap der man bare har venner og familie, men masse på insta er noe annet. Anonymkode: b82cf...078
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kjenner typen bare utifra det de skriver. Det finnes en del sånne hjerneløse fjolledamer. De lever for soMe. Anonymkode: 32153...9aa Håper bv tar tak i sånt. Anonymkode: ed792...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå