Gå til innhold

Helt flatt batteri, ringe NAF? Er medlem

Anbefalte innlegg

Helt flatt batteri på bilen og det må byttes, får ikke låst bilen engang. Er NAF medlem og vurderer å ringe de. Kan de komme å bytte batteriet? eller koster det en formue selv om man er medlem? 

Anonymkode: 0a9ad...539

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1630824-helt-flatt-batteri-ringe-naf-er-medlem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med at det må byttes? Har du prøvd startkabler og batterilader? Nærmeste verksted har sikkert batterilader du kan låne. Om du kjenner noen som driver litt med bil, så har de sannsynligvis en du kan låne også. Det er en liten greie som man kobler på batteriet også lader den en stund. Funker når batteriet er helt utladet

Anonymkode: f0da4...efe

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du med at det må byttes? Har du prøvd startkabler og batterilader? Nærmeste verksted har sikkert batterilader du kan låne. Om du kjenner noen som driver litt med bil, så har de sannsynligvis en du kan låne også. Det er en liten greie som man kobler på batteriet også lader den en stund. Funker når batteriet er helt utladet

Ja, kjøpte batterilader i går og jeg får fortsatt ikke start på bilen. Ble rådet av en som kan litt om bil til å bytte hele batteriet siden batteriet er 8 år gammelt. 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, kjøpte batterilader i går og jeg får fortsatt ikke start på bilen. Ble rådet av en som kan litt om bil til å bytte hele batteriet siden batteriet er 8 år gammelt. 

Står du hjemme? Ville ringt naf og spurt om det er noe de kan gjøre, eller om du må ringe et verksted.

på min bil som er ganske ny, er 12V batteri og dekk det eneste jeg kan skifte selv. Se i instruksjonsboken om det er noe du kan gjøre selv.  Ta med det gamle batteriet og kjøp et nytt på biltema eller lignende. 

Anonymkode: da7df...828

• Liker 1

Annonse

Anonym Brukar0 skrev (13 minutter siden):

Hadde du ringt NAF med en gang istedet for å skrive på KG hadde hjelpen snart vært på vei.

Kan ikke folk tenke selv og gjøre noe uten å spørre på KG først?

Hva er poenget med å være så frekk?🤦‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Står du hjemme? Ville ringt naf og spurt om det er noe de kan gjøre, eller om du må ringe et verksted.

Ja står hjemme..

Jeg kjenner noen som kjøpte nytt batteri av Viking iallefall, så mye mulig du kan det hos NAF også. Men det er sikkert ganske dyrt, så jeg ville først forhørt meg med noen om de kanskje kunne kjørt meg på f.eks Biltema og hentet et der. 

• Nyttig 1

Naf eller veihjelp gjennom forsikringen om du har det.

Jeg var klønete i vår og gikk fra bakdøra åpen på varebilen i garasjen. Hadde Viking hjem og fikk startet bilen - og de kunne også skiftet batteri om det var et behov fikk jeg beskjed om på telefon.

Anonymkode: 6c987...6c6

• Nyttig 1

Annonse

Anonym Brukar0 skrev (2 minutter siden):

Frekk?

Jeg liker å spørre her, jeg har faktisk fått hjelp et par ganger ved å forhøre meg her inne. Mange oppegående og folk som har peiling her inne..

Annonse

Litt seint nå men her har du en utrolig fin lader som er helt lik min ink starthjelp  får også batteri på jula og biltema batteriene til NAF koster en liten formue sikkert rundt 2 500 ink hjelp eller noe i den duren vet ikke om ditt må programmeres/kodes 

Batterilader | Rekondisjonering | HAMRON | Jula

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...