Gå til innhold

Tips til opplevelse , jeg tenker teater eller konsert jeg ta med bestemor på 80 på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bestemor ønsker seg opplevelse til jul . Så i fjor ønsket hun seg det samme og hun fikk en dag på Munch musset med lunsj. Men merket at hun har vanskelig for å gå langt og at det ble litt slit for henne. Hun skal se Nøtterknekkeren i operaen med min tante og kusine nå før jul.

Anonymkode: 73a83...5bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ? 

Anonymkode: 73a83...5bc

Skrevet

Siden hun skal på Nøtteknekkeren så liker hun kanskje klassisk musikk og opera?  I så fall er Tosca (opera) og Tornerose (ballett) gode tips til noe å se i operaen i løpet av våren. 

Eller teater? "Så som i himmelen" på Oslo Nye Teater.

Tur på Nasjonalmuseet? Der er det mulig å sette seg ned for å se på bildene og ta en pause nesten over alt i utstillingene.

Anonymkode: 035f4...c2a

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde med min bestemor på 80 på «Mamma Mia» på Folketeateret. Kan også anbefale Chess :)  

Om hun er interessert i musikaler da! 

Anonymkode: 903ef...9f6

Skrevet

Lån rullestol og ta henne med på et museum/galleri/turområde.

I den alderen har mange egentlig bruk for det, men nekter. Terskelen kan bli litt lavere om første tur er på en tur for å dele en hyggelig opplevelse :)

Dobbelt gave, vinn-vinn. 

Hjelpemiddeltjenesten i kommune/bydel har enkle rullestoler til utlån. Pleier å være bortimot bare å ringe og hente.

Anonymkode: 5ebf5...c93

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...