AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Min bestemor ønsker seg opplevelse til jul . Så i fjor ønsket hun seg det samme og hun fikk en dag på Munch musset med lunsj. Men merket at hun har vanskelig for å gå langt og at det ble litt slit for henne. Hun skal se Nøtterknekkeren i operaen med min tante og kusine nå før jul. Anonymkode: 73a83...5bc
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Siden hun skal på Nøtteknekkeren så liker hun kanskje klassisk musikk og opera? I så fall er Tosca (opera) og Tornerose (ballett) gode tips til noe å se i operaen i løpet av våren. Eller teater? "Så som i himmelen" på Oslo Nye Teater. Tur på Nasjonalmuseet? Der er det mulig å sette seg ned for å se på bildene og ta en pause nesten over alt i utstillingene. Anonymkode: 035f4...c2a 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 Jeg hadde med min bestemor på 80 på «Mamma Mia» på Folketeateret. Kan også anbefale Chess Om hun er interessert i musikaler da! Anonymkode: 903ef...9f6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 Lån rullestol og ta henne med på et museum/galleri/turområde. I den alderen har mange egentlig bruk for det, men nekter. Terskelen kan bli litt lavere om første tur er på en tur for å dele en hyggelig opplevelse Dobbelt gave, vinn-vinn. Hjelpemiddeltjenesten i kommune/bydel har enkle rullestoler til utlån. Pleier å være bortimot bare å ringe og hente. Anonymkode: 5ebf5...c93 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå