AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Vi fant en kartong med store fine fliser i boden som sikkert tidligere eiere har kjøpt til noe. Kjenner ikke igjen flisene fra badeleker andre rom. Jeg vet ikke om disse flisene er ment til våtrom, men er det stor forskjell på våtromsfliser og andre fliser? Finner ikke ut noe særlig på esken annet enn at de er frostsikker. Kanskje det da er til utendørs. De er litt ru i overflaten. Funderte litt på om vi kunne brukt dem i dusjsonen ifbm med oppfriskning av et gammelt bad. Noen som har peiling på fliser? Anonymkode: 412f1...2ca
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi fant en kartong med store fine fliser i boden som sikkert tidligere eiere har kjøpt til noe. Kjenner ikke igjen flisene fra badeleker andre rom. Jeg vet ikke om disse flisene er ment til våtrom, men er det stor forskjell på våtromsfliser og andre fliser? Finner ikke ut noe særlig på esken annet enn at de er frostsikker. Kanskje det da er til utendørs. De er litt ru i overflaten. Funderte litt på om vi kunne brukt dem i dusjsonen ifbm med oppfriskning av et gammelt bad. Noen som har peiling på fliser? Anonymkode: 412f1...2ca * Badet eller andre rom. 🙄 Anonymkode: 412f1...2ca
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Vi fant en kartong med store fine fliser i boden som sikkert tidligere eiere har kjøpt til noe. Kjenner ikke igjen flisene fra badeleker andre rom. Jeg vet ikke om disse flisene er ment til våtrom, men er det stor forskjell på våtromsfliser og andre fliser? Finner ikke ut noe særlig på esken annet enn at de er frostsikker. Kanskje det da er til utendørs. De er litt ru i overflaten. Funderte litt på om vi kunne brukt dem i dusjsonen ifbm med oppfriskning av et gammelt bad. Noen som har peiling på fliser? Anonymkode: 412f1...2ca Bilde? Tykkelse? Siden de er frostsikre, kan jeg tenke meg at de er ment for gulv utendørs. De kan brukes på gulv inne også. At de er litt rue gjør, at jeg ikke ville hatt de i dusjsonen, men det er mest med tanke på renhold. Anonymkode: e27f7...948
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bilde? Tykkelse? Siden de er frostsikre, kan jeg tenke meg at de er ment for gulv utendørs. De kan brukes på gulv inne også. At de er litt rue gjør, at jeg ikke ville hatt de i dusjsonen, men det er mest med tanke på renhold. Anonymkode: e27f7...948 Slo meg litt at de kanskje er for store. Det er kanskje litt vanskelig å bruke pga helling ved sluk… Men godt poeng ang renhold og. Tenkte bare litt på hva vi kunne brukt dem til. Er bare èn kartong, så de rekker ikke til så mye. Har ikke bilde nå. Er ikke hjemme for øyeblikket. Anonymkode: 412f1...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå