Gjest Markblomsten Skrevet 6. desember 2005 #1 Skrevet 6. desember 2005 Skal til Trondheim i helgen og har da planer om å kjøpe noen rekvisitter til invitasjoner og meny/bordkort til bryllupet vårt. Da spesielt et bånd jeg har hatt litt problemer med å få tak i. Er det noen som kan tipse om bra hobbybutikker i Trondheim? Jeg vet jo om panduro i fjordgata, og så har de vel litt hobbysaker på den bokhandelen i veita mellom tronheimtorg og nordre (ved kremmerhuset). men er det noen som kan tipse meg om noen andre?
Gjest @nea Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 Er det ikke en sånn hobbybutikk i thomas angells gate også da? Rett over gata for platekompaniet... Kanskje det er panduro det også?
Scheherazade Skrevet 6. desember 2005 #4 Skrevet 6. desember 2005 Men har ikke Ciro stort sett Panduro-ting?
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2005 #5 Skrevet 6. desember 2005 Her er en stoff/sytilbehør butikk. Kanskje Åhlèns har noe?
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #6 Skrevet 6. desember 2005 Det ligger en hobby butikk i prinsensgt! Det er både scrapbooking, stempler og modellhobby(som er det første du ser) men bare gå inn så ser du masse spennende innerst
Gjest Markblomsten Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 Her er en stoff/sytilbehør butikk. Kanskje Åhlèns har noe? ← Den hadde jeg jo helt glemt!! Tusen takk!
Gjest Markblomsten Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 Det ligger en hobby butikk i prinsensgt! Det er både scrapbooking, stempler og modellhobby(som er det første du ser) men bare gå inn så ser du masse spennende innerst ← Hvor i prinsensgata da?
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #9 Skrevet 7. desember 2005 Men har ikke Ciro stort sett Panduro-ting? ← De har oppgradert hobbyavdelingen ganske grundig i det siste, bla med masse fine perler ( i glass!) som ikke er fra Panduro... Ellers anbefales den i prinsenst ( den jeg aldri husker hva heter...), rett før gamle svømmehallbygget. Godt utvalg, hyggelige priser og god service!
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2005 #10 Skrevet 7. desember 2005 Hvor i prinsensgata da? ← Hobby Shop
Rusjenten Skrevet 7. desember 2005 #11 Skrevet 7. desember 2005 Hobby Shop ← Nei , er ikke den jeg mente. Den ligger lenger ned. Det heter Hobby Norge
Rusjenten Skrevet 7. desember 2005 #12 Skrevet 7. desember 2005 Hobby Shop ← Nei , er ikke den jeg mente. Den ligger lenger ned. Det heter Hobby Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå