Gå til innhold

Hvordan komme over en gift mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er gift og det betyr ingenting for han å være gift , han vil ha i både pose og sekk, jeg har ikke gitt etter, men er så svak for det. 

Kan noen tipse meg , hvordan kom du deg videre ? Og over det? 

Vi har kun teksta har ikke skjedd noe enda , jeg har klart å la være. 

ts

Anonymkode: 40a2d...6cf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det å møte andre vil hjelpe? 😊

Søk noe form for spenning? Eller prøve noe nytt? For å få tankene litt bort fra han, og spenningen han gir deg.

Har ikke vært utsatt for gifte menn selv, men har kommet over forelskelser/betattheter(?), å det er som regel tid og noe nytt som får meg over det. Sist var det et tilfeldig besøk hos legen, nå må jeg finne en ny igjen lol 😂(Trakaserer ikke legen min)

Men ja, man vet aldri, plutselig møter man noen som vekker interessen mer

Å det å tenke på at han er en dust selvsagt, kan kanskje hjelpe 😅

• Nyttig 2
Skrevet
Rosakatt skrev (6 minutter siden):

Kanskje det å møte andre vil hjelpe? 😊

Søk noe form for spenning? Eller prøve noe nytt? For å få tankene litt bort fra han, og spenningen han gir deg.

Har ikke vært utsatt for gifte menn selv, men har kommet over forelskelser/betattheter(?), å det er som regel tid og noe nytt som får meg over det. Sist var det et tilfeldig besøk hos legen, nå må jeg finne en ny igjen lol 😂(Trakaserer ikke legen min)

Men ja, man vet aldri, plutselig møter man noen som vekker interessen mer

Å det å tenke på at han er en dust selvsagt, kan kanskje hjelpe 😅

Tusen takk , ja er nok veldig betatt med litt følelser også innblandet her . 

Skrevet

Unngå ham. Fokuser på andre ting. Innse at han ikke har ekte følelser for deg. Sex kan du få mange andre steder. Dette kommer bare til å koste deg masse styr og tårer. Og selvrespekten din. Du vet jo at du kan få ham, så så lenge du ikke gir etter er du vinneren her. 

Anonymkode: 06906...f7c

Skrevet

Last ned Tinder og få oppmerksomhet og bekreftelse derfra. 

Anonymkode: 06906...f7c

Skrevet

Eier du ikke respekt og medmenneskelighet?

Anonymkode: c02b4...794

Skrevet

Slutt å tekste med ham.  Blokker. Du vet jo hva du begir deg ut på, om du ikke stopper. Man må  ikke starte noe, dersom man ikke vil. Det er et valg du tar. Mannen er opplagt en upålitelig skitt, og foreløpig har du valgt å bli med på hans falske lek. 

Anonymkode: f0ea7...c20

• Liker 1
Skrevet

Du har gjort det rette med å stå i mot og ikke gi etter og gjøre mer enn å tekste. Gjør du det, så får du et helvete som kan vare i åresvis. 

Nå er det bare en crush. Det kommer du over. Klarer du å blokkere han? 

Du må klare å slutte å tekste med han, aldri ta kontakt med han selv, ikke svar på hans meldinger, eller svar kort. Få han til å kjede seg, til å innse at det ikke er napp å få, og gå videre til neste person.

Han høres  jo notorisk ut, kanskje det hjelper for deg å tenke på at du på ingen måte er spesiell for han, du er en av mange han tekster/har tekstet med av ren kjedsomhet, for å fore et eget ego. Det er ikke noe romantisk over dette, han har ingen kjærlighet å gi deg. Du er som å sitte og spille playstation, det er hobbyen hans, og han vil vinne det spillet. Og når han har rundet det, så e det videre til neste.

Anonymkode: 2ee13...818

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Han er gift og det betyr ingenting for han å være gift , han vil ha i både pose og sekk, jeg har ikke gitt etter, men er så svak for det. 

Kan noen tipse meg , hvordan kom du deg videre ? Og over det? 

Vi har kun teksta har ikke skjedd noe enda , jeg har klart å la være. 

ts

Tenk for en ekkel og ufin fyr han er. 

Anonymkode: 3323c...599

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville satt en sluttstrek. Send mld og avslutt. Og ikke responder etter dette. Gifte menn gir seg ikke med det første. Hans mål er å få deg til sengs. Han tror han nesten er i mål. Du er heldig som er i startfasen. Enkelt å avslutte. Gir du etter og får følelser, kan du basere deg på en sorg over flere år. Tro meg, jeg har prøvd! Og lært på den harde måten. 

Anonymkode: 3902c...f7d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har gjort det rette med å stå i mot og ikke gi etter og gjøre mer enn å tekste. Gjør du det, så får du et helvete som kan vare i åresvis. 

Nå er det bare en crush. Det kommer du over. Klarer du å blokkere han? 

Du må klare å slutte å tekste med han, aldri ta kontakt med han selv, ikke svar på hans meldinger, eller svar kort. Få han til å kjede seg, til å innse at det ikke er napp å få, og gå videre til neste person.

Han høres  jo notorisk ut, kanskje det hjelper for deg å tenke på at du på ingen måte er spesiell for han, du er en av mange han tekster/har tekstet med av ren kjedsomhet, for å fore et eget ego. Det er ikke noe romantisk over dette, han har ingen kjærlighet å gi deg. Du er som å sitte og spille playstation, det er hobbyen hans, og han vil vinne det spillet. Og når han har rundet det, så e det videre til neste.

Anonymkode: 2ee13...818

Tusen takk , denne mld gjorde dagen min ❤️ 

ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eier du ikke respekt og medmenneskelighet?

Anonymkode: c02b4...794

Jo, er jo derfor jeg ikke har ligget med han, men følelser kan man ikke bare skru av og på 

ts

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

det betyr ingenting for han å være gift

Du har funnet ut allerede at dette ikke er en bra fyr. Bare les dette gang på gang.

Skrevet

Så flink du er! Alle skulle hatt selvrespekt og medmenneskelighet som du har :)

Anonymkode: 903c4...29b

Skrevet

Tenk på hvor ekkel person han er, som vil ha både i pose og sekk. Han er egoistisk og selvsentrert, har null respekt for både sin kone og deg, tenker bare på hva han selv vil ha. Han behandler alle rundt seg som dritt. (har han barn er det enda verre) Syns du virkelig en sånn mann er attraktiv?  Hvis ikke dette er nok for deg til å holde deg unna så bryt kontakten. Blokker og finn på noe annet å gjøre. Du fortjener en mann som elsker deg, ikke en som kun er ute etter å utnytte deg til egen forlystelse. Fram til han blir lei.

Anonymkode: b10c4...dc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tenk på hvor ekkel person han er, som vil ha både i pose og sekk. Han er egoistisk og selvsentrert, har null respekt for både sin kone og deg, tenker bare på hva han selv vil ha. Han behandler alle rundt seg som dritt. (har han barn er det enda verre) Syns du virkelig en sånn mann er attraktiv?  Hvis ikke dette er nok for deg til å holde deg unna så bryt kontakten. Blokker og finn på noe annet å gjøre. Du fortjener en mann som elsker deg, ikke en som kun er ute etter å utnytte deg til egen forlystelse. Fram til han blir lei.

Anonymkode: b10c4...dc4

Du har så rett , tusen takk hjelper virkelig å lese dette ❤️

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...