MiniMjau Skrevet 6. desember 2005 #1 Skrevet 6. desember 2005 Her er bilde av programleder-gjengene i Midt i Smørøyet, de første programmene. http://home.online.no/~kgroenn/smoroyet/ I midten på bildet til venstre kan du se Bertine Zetlitz! Mira Craig har også vært programleder i midt i smørøyet, men tror ikke det er henne på bildet til høyre.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 JEg for min del husker best parodien "Nitti snørrunger" som KLM gjorde.
Gjest Bellatrix Skrevet 6. desember 2005 #3 Skrevet 6. desember 2005 Jeg var forelsket i Mathias Barra. Han gikk i klassen min.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #4 Skrevet 6. desember 2005 Jeg var forelsket i Mathias Barra. Han gikk i klassen min. ← Da kjenner jeg ei som har gått i klassen eller parallellklassen din:-) Hun var også forelska i han, og jeg tror de klina en gang:-D
Gjest Bellatrix Skrevet 6. desember 2005 #5 Skrevet 6. desember 2005 Så gøy. Husker det var noe konflikter meg en som var sammen med han og så var de ikka sammen likevel og så var alt bare rot. Men på ungdomsskolen var han skikkelig casanova og "alle" var forelska i han.
Lillesøster Skrevet 6. desember 2005 #6 Skrevet 6. desember 2005 Jeg mener å huske at Mads Olsen gikk sammen med Bertine, men jeg ser han ikke på bilde. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #7 Skrevet 6. desember 2005 hahah så vittig.. men åssen kan mira craig vert med? hun er jo ikke så gammel nå, å jeg er 22 nå, å var LITEN når jeg så på det altså....
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #8 Skrevet 6. desember 2005 Morsomt! Skulle gjerne sett flere bilder fra andre sesonger! Gikk på skole med en av programlederne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå