Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2002 #1 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hei, jeg hadde farget håret mitt rødbrunt og nå vil jeg ha det lyseblondt igjen. Jeg bruker avfargingsmidler for å fikse dette. Jeg brukte en tre uker sida og fikk oransje hår, noen kan vel kanskje kalle det en "naturlig" rødfarge av den oransje sorten Igår avfarget jeg håret igjen og det ble nå mer den gode gamle kalle klovn med det oransje håret... Æsj syns jeg også. Vel da jeg stod i parfymeriet og valgte ut en avfarging (jeg bruker den fra natea...) så jeg at schwartzkopf også hadde en og de "garanterte" fine blonde nyanser selv om du hadde lysebrunt hår.... Men så tror jeg at jeg leste at du ikke måtte bruke den på hår som alt var farget? Jeg har tidligere kun hatt dårlige erfaringer med schwartzkopf, eks, permanent blåsvart farge forsvinner etter to hårvasker i ufarget mørkebrunt hår?? Fy for noe tull... Så jeg lurte på om noen her faktisk er fornøyde med schwartzkopf? De folka på pakningene har alltid skinnende sterke farger men kan normale folk også få dem og bevare dem i mer enn 10 hårvasker? Og har også noen erfaringer med schwartzkopfs avfargingsmiddel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. oktober 2002 #2 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg har gjort det samme som deg, og det går aldri bra. Det beste er å gå til frisøren, så får du ordna det raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 24. oktober 2002 #3 Del Skrevet 24. oktober 2002 For å få det blondt igjen må du nok bleke det med et sterkt blekemiddel. (et som det står på pakken at bleker 2-4 nyanser) Derette synes jeg du skal farge det i i en litt mørkere nyanse f.eks askeblond. Den gjør at mye av den unaturlige gulfargen forsvinner :blunke: Hvis du fortsatt ikke synes du er lys nok, må du vente noen måneder før du gjentar blekinga.. Lykke til med det du bestemmer deg for å gjøre! PS:Det kommer nok til å slite ganske mye på håret ditt, så jeg anbefaler å bruke en god hårkur ca. en gang i uken en stund fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå