AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #21 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (På 8.11.2022 den 14.10): Noen (har inntrykk av at det stort sett er menn, men her kan jeg ta feil) vet faktisk ikke at man må vaske føttene og mellom rumpeballene. De tror at tørking på do er nok, og at føttene blir rene av at det renner såpevann over dem. Anonymkode: b7327...e9c Haha, jeg vasker heller ikke føttene mine når jeg dusjer. Men de lukter aldri. Blir sikkert (ofte) kraftigere lukt hos menn. Og jeg vet de ikke lukter, for da hadde samboeren min sagt det for lengst. Anonymkode: 945c0...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #22 Del Skrevet 9. november 2022 Vasker ikke mellom tærne. Føttene mine lukter aldri. Det må være noe fotsopp han har eller veldig luktende føtter 😝 Anonymkode: 27e6f...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #23 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (På 8.11.2022 den 15.21): Vet du at han ikke vasker føttene da? Noen sliter med mer fotsvette enn andre. Samboeren min svetter mer enn meg på føttene, og bruker arbeidssko hele dagen hver dag. Det hender at det lukter da han kommer hjem, og da må skoene vaskes og luftes. Han vasker jo føttene, og gjør det han kan for å forebygge det, men de tette skoene begynner å lukte hvis de ikke har blitt luftet ofte nok. Jeg har vært plaget med fotsvette i begge mine graviditeter, og jeg vet jo selv at jeg vasker føttene mine😅 Hvis jeg da gikk i sko som ikke var luftige nok så kunne jeg også lukte etter arbeidsdagen. Det hjalp meg å bruke antiperspirant på føttene under graviditeten hvert fall. Her er noen tips om fotsvette: https://www.apotek1.no/fotpleie/fotsvette Ellers har vi aldri pakket inn at den andre lukter tåfis. Det er ikke noe problem å si "Dæven, nå stinker føttene dine, du burde vaske dem", men vi merker det jo som regel selv, og trenger ikke påminnelse om å ta en vask. Anonymkode: f1066...d73 Bare et lite spørsmål til informasjon, siden man får en helt ekstraordinær luktesans under graviditet, kan det være grunnen til at du kjente fotlukt så godt? Når jeg var gravid så stinket mannen min så heslig at jeg måtte til tider holde flere meters avstand! Alt i orden igjen nå da, heldigvis. Anonymkode: 07f2a...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #24 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare et lite spørsmål til informasjon, siden man får en helt ekstraordinær luktesans under graviditet, kan det være grunnen til at du kjente fotlukt så godt? Når jeg var gravid så stinket mannen min så heslig at jeg måtte til tider holde flere meters avstand! Alt i orden igjen nå da, heldigvis. Anonymkode: 07f2a...270 Jeg er ikke gravid 😅 så jeg er ganske sikker på at det ikke er det. Anonymkode: 3dc89...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. november 2022 #25 Del Skrevet 9. november 2022 tøydokka skrev (På 8.11.2022 den 4.17): Du må bare si det. "Du, det er en ting jeg må ta opp med deg og jeg håper du ikke blir lei deg nå. Det lukter skikkelig tåfis av føttene dine nå. Dette har jeg kjent noen ganger og synes det er veldig ubehagelig. Det er ikke sikkert du kjenner det selv, men det gjør jeg. Når du dusjer så må du huske å vaske føttene godt med såpe, også innimellom alle tærne." Fins egentlig ikke noe finere måte å si det på tenker jeg. Om han blir såret eller sur på deg, så er det ikke ditt ansvar. Nei, nå får du gi deg 🤣 Det er snakk om tåfis altså - generasjon snowflake skal kommunisere 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 9. november 2022 #26 Del Skrevet 9. november 2022 Du ........ Visste du at man faktisk trenger å vaske føttene ved å såpe inn tærne og mellom dem også? Kanskje holder det med å si dette. Eller du kan tilføye: Du er jo så ren og det lukter godt av deg, men har merket at av føttene dine tror jeg du glemmer å vaske de skikkelig på den måten med sete mellom tærne hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. november 2022 #27 Del Skrevet 10. november 2022 Godt du ikke er sammen med meg det hadde du ikke holdt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. november 2022 #28 Del Skrevet 10. november 2022 En gang såpet jeg inn føttene mine og stakk beinet i toalettet og dro ned de ble rene 🙂 var på en Campingplass fikk dessverre ikke føttene oppi vasken ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #29 Del Skrevet 10. november 2022 Si det rett ut: "Supert om du kan vaske føttene dine på en hyggelig måte!" Anonymkode: 56841...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #30 Del Skrevet 10. november 2022 Maskinfører skrev (2 timer siden): En gang såpet jeg inn føttene mine og stakk beinet i toalettet og dro ned de ble rene 🙂 var på en Campingplass fikk dessverre ikke føttene oppi vasken ☹️ Alt du skriver om din hygiene er ekkelt. Høres ut som du er oppdratt av bjørner i skogen. Anonymkode: af131...1cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå