AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Only, Vero Moda, Match, en butikk som heter Cactus og en annen frittstående butikk. Aldri Cubus (kjøper kun sloggi der). Anonymkode: c5570...c0e 2
tøydokka Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Handler mye treningsklær og hverdagsklær/hjemmeklær på tights.no. Ellers liker jeg Amanda og philippa for basisplagg som jeans, bluser, skjørt, skjorter og kjoler. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Companys. Filippa K. Tiger of sweden. Boozt. Zalando. Noen ganger selected femme. Anonymkode: ecf61...326 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Mette Møller, Frøken Dinas Salonger, Fair&Square, Ellos, Match, Get inspired, frittstående småbutikker. Anonymkode: 466b3...336 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 Handle rmest på nett, Zalando, AboutYou, Bonprix som regel. I fysisk butikk blir det gjerne Cubus, Kaph Ahl, Lindex. Anonymkode: 6b5da...98b 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 Høyer, Ferner Jacobsen, Boozt, Zalando, Get inspired, Miinto Anonymkode: 9a011...72d 1
Mhmjadda Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 Retro, høyer, Kleins, Only, Weekday, H&M, Mango, frittstående butikker, Zalando, Boozt, Nøstebarn... egentlig de fleste steder. 1
Gjest AprilRyan Skrevet 8. november 2022 #9 Skrevet 8. november 2022 Zalando. Der handler jeg nesten alt siden de har flere merker jeg liker og så finner jeg alltid noe liker der. Handler også litt på Long tall sally (butikk for høye damer), men det blir mest bukser. Av og til sportsbutikker om jeg skal ha ny jakke eller treningsklær eller -sko. Ellers litt forskjellig av litt retrobutikker, og ganske mye brukt på fysiske bruktbutikker og Tise og Finn. Av og til kjedebutikker, men stort sett har de dårlig kvalitet og stygge eller kjedelige klær så gidder stort sett ikke å gå i dem nå lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå