Gå til innhold

Klesbutikker dame 35-45

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

hvor handler du klær dame 35-45? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Only, Vero Moda, Match, en butikk som heter Cactus og en annen frittstående butikk. Aldri Cubus (kjøper kun sloggi der).

Anonymkode: c5570...c0e

• Liker 2
Skrevet

Handler mye treningsklær og hverdagsklær/hjemmeklær på tights.no. Ellers liker jeg Amanda og philippa for basisplagg som jeans, bluser, skjørt, skjorter og kjoler. 

• Liker 1
Skrevet

Companys. Filippa K. Tiger of sweden. Boozt. Zalando. Noen ganger selected femme. 

Anonymkode: ecf61...326

• Liker 1
Skrevet

Mette Møller, Frøken Dinas Salonger, Fair&Square, Ellos, Match, Get inspired, frittstående småbutikker.

Anonymkode: 466b3...336

• Liker 1
Skrevet

Handle rmest på nett, Zalando, AboutYou, Bonprix som regel. I fysisk butikk blir det gjerne Cubus, Kaph Ahl, Lindex. 

Anonymkode: 6b5da...98b

• Liker 1
Skrevet

Høyer, Ferner Jacobsen, Boozt, Zalando, Get inspired, Miinto

Anonymkode: 9a011...72d

• Liker 1
Skrevet

Retro, høyer, Kleins, Only, Weekday, H&M, Mango, frittstående butikker, Zalando, Boozt, Nøstebarn... egentlig de fleste steder.

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Zalando. Der handler jeg nesten alt siden de har flere merker jeg liker og så finner jeg alltid noe liker der.

Handler også litt på Long tall sally (butikk for høye damer), men det blir mest bukser.

Av og til sportsbutikker om jeg skal ha ny jakke eller treningsklær eller -sko.

Ellers litt forskjellig av litt retrobutikker, og ganske mye brukt på fysiske bruktbutikker og Tise og Finn. Av og til kjedebutikker, men stort sett har de dårlig kvalitet og stygge eller kjedelige klær så gidder stort sett ikke å gå i dem nå lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...