AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Jeg skulle søke opp ett program og nå kommer jeg ikke ut av søkesiden igjen. Hvordan fikser jeg det. Trykker tilbakeknappen ( har appelboks ) men ingenting skjer. Anonymkode: c14e5...584
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Restarte appleboks? Hvordan gjør jeg det? Har vurdert å slette appen og reinstallere den men det får jeg heller ikke til. Er helt grønn på dette:( Anonymkode: c14e5...584
Maestro Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan gjør jeg det? Har vurdert å slette appen og reinstallere den men det får jeg heller ikke til. Er helt grønn på dette:( Anonymkode: c14e5...584 Dra ut strømmen 😬 Jeg har ikke brukt typ Apple tv på lenge. Eller appleboks (?) Dra ut strøm, vent noen minutter før du plugger strøm i igjen. Og start boksen på nytt og prøv Discovery+ igjen.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Maestro skrev (11 minutter siden): Dra ut strømmen 😬 Jeg har ikke brukt typ Apple tv på lenge. Eller appleboks (?) Dra ut strøm, vent noen minutter før du plugger strøm i igjen. Og start boksen på nytt og prøv Discovery+ igjen. Takk 😊 Anonymkode: c14e5...584
Maestro Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk 😊 Anonymkode: c14e5...584 Funka det?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 Det du kan gjøre, er å dobbeltklikke på skjermknappen. Da får du opp alle åpne apper og kan sveipe opp og avslutte den appen som har hengt seg. Litt enklere enn å ta strømmen på boksen. https://www.makeuseof.com/how-to-close-apps-apple-tv/ Anonymkode: 86236...a91 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå