Gå til innhold

Ang. det å bli skremt av noe og reaksjoner

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...men rykker du til, hopper opp og slenger deg ned på gulvet med stor kraft? :klo: Det er dette jeg ikke forstår. 
Ser at det ligger mengder av filmsnutter med folk som skremmer folk i familiene sine, tenker de ikke på at det
som bare var ment morsomt...faktisk kan bli for mye for bl.a. eldre folk? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

...men rykker du til, hopper opp og slenger deg ned på gulvet med stor kraft? :klo: Det er dette jeg ikke forstår. 
Ser at det ligger mengder av filmsnutter med folk som skremmer folk i familiene sine, tenker de ikke på at det
som bare var ment morsomt...faktisk kan bli for mye for bl.a. eldre folk? :klo: 

Nei jeg bare skvetter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg ikke ned på gulvet, men kan bli helt ekstremt skremt om noen plutselig dukker opp bak meg feks. i situasjoner hvor jeg ikke forventer at noen er i nærheten av meg. Har hylt folk rett i øret mer enn en gang pga det :ler: Det er en slags underlig, overdrevet refleks :vetikke:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Jeg slenger meg ikke ned på gulvet, men kan bli helt ekstremt skremt om noen plutselig dukker opp bak meg feks. i situasjoner hvor jeg ikke forventer at noen er i nærheten av meg. Har hylt folk rett i øret mer enn en gang pga det :ler: Det er en slags underlig, overdrevet refleks :vetikke:

Og så får de tinnitus i straff :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Nei jeg bare skvetter 

"Å skvette"...kan også bety å tisse. Er det det du gjør?  :lur: 

Rumle skrev (1 minutt siden):

Rare greier, men sikkert til hjelp om det virkelig er alvor. :) 🌹 

Cid skrev (1 minutt siden):

Stakkars fyr :( 

Jeg har sett en del klipp med ham og en av dem er med Truls Svendsen i kristiansand dyrepark. 
Mange har ment at han bare overdriver, men for meg ser det helt ekte ut og folk liker å skremme ham. 
Ja, det kan gå galt en dag det. :(  Kan bli for mye. 

Cid skrev (1 minutt siden):

Pappa har det, er jævlig i følge han  

Ja, det å aldri få ha det stille i ørene/i hodet/i livet...helt forferdelig...og så mye høy musikk som jeg har spilt i mitt liv, konserter inkludert, så fatter jeg ikke at jeg ikke har blitt rammet. :( 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

"Å skvette"...kan også bety å tisse. Er det det du gjør?  :lur: 

Rare greier, men sikkert til hjelp om det virkelig er alvor. :) 🌹 

Jeg har sett en del klipp med ham og en av dem er med Truls Svendsen i kristiansand dyrepark. 
Mange har ment at han bare overdriver, men for meg ser det helt ekte ut og folk liker å skremme ham. 
Ja, det kan gå galt en dag det. :(  Kan bli for mye. 

Ja, det å aldri få ha det stille i ørene/i hodet/i livet...helt forferdelig...og så mye høy musikk som jeg har spilt i mitt liv, konserter inkludert, så fatter jeg ikke at jeg ikke har blitt rammet. :( 

Så dette er er norsk klipp? Husker der med Truls ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er norsk. Husker han der var i nyhetene også; det kom filmfolk "fra hele verden" og ville skremme ham for å se om det virkelig var sant og få morsomt severdig innslag med seg hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et klipp på nett av hun Jørgine i danseprogrammet og hun reagerte voldsomt
og deiset i bakken av et lite "BØH!"-ish. Kom til å tenke på "Skremmeren" på tv... Mange lo godt av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Noen hopper litt i stolen og andre reagerer voldsomt og slenger seg ned på gulvet.
Jeg fatter ikke hvorfor dette skjer? 
https://www.dagbladet.no/video/ba-om-unnskyldning-etter-dette/ui8322tO 
Kjenner du noen som blir utagerende redd? 

Jeg var/er en av de.

Har dessverre flere ganger reagert med å slå etter det/den/de som skremmer meg, og den reaksjonen fikk jeg etter å vært i et voldelig forhold med påfølgende ptsd. De som kjenner meg vet at de ikke skal skremme meg, vet at jeg kan reagere på denne måten.

Før reagerte jeg ikke sånn, da skvatt jeg bare, hoppa litt kanskje.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...