Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker Forelska '87? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Noen som husker Forelska '87?  :sjenert:

Jeg prøver å ikke gjøre det, men jo...

Skrevet

Hadde det på vhs og så det om og om igjen..... hehe..! Tidenes serie!!??

Skrevet

Oh my God, var det sånn de så ut ja.....

Skrevet

Ja, gjett om jeg husker.... :sjenert:

Skrevet

Hoho, ja gjett! Husker spesielt godt den Casablanca-episoden :ler:

Skrevet

Men kan dere ikke fortelle litt da, dere som husker så mye? Jeg husker bare at jeg likte serien veldig godt, men det er så lenge siden at jeg knapt husker handlingen. Han gutten hadde så fin ullgenser husker jeg....

Skrevet

Husker jeg så på ja, men husker ikke så mye av handlingen. Var nok egentlig litt for liten for den serien, men man får med seg så mangt når man har en eldre søster... :)

Skrevet (endret)

Eg hadde dette lenge på video, såg det om igjen og om igjen. Likte spesielt godt den jule- og nyttårsepisoden. Når alle para blei "offentlig" ilag. Wenche fekk mandelen i grauten og ein ho lenge hadde vore forelska i, men som hadde flytta til USA, kom og kyssa ho, når ho låg med augene igjen på eit slags seng (ala Snehvit) :grine2: ..

Og så var det ein som heitte Ole, som var livredd jenter, Anette ba han med på kino og då sat han og skalv og kaldsvetta :ler:

Sjølv syntes eg at Marianne, med det laaaange håret var dødspen, og vart sammen med den kjekkaste guten (Anders, trur eg).

Mattis (trur eg han heitte) vart ilag med ei mørkhuda jente (Joycen eller noke i den duren), som han såg på eit bibliotek. Dette blei det litt trøbbel av, sidan ho blei forfulgt av nokon som var ute etter ho pga hudfargen. Eingang blei ho pressa ut i vegen og påkjørt, men det gjekk visst bra.

Hugsa at eg såg det for nokre år sidan, og fekk nesten sjokk over desse folka. Dei var jo så unge! Den gongen då det gjekk på tv, var dei så voksne og kule... :ler:

Og så dansa dei klinedans til "When a man loves a woman"...

Endret av Årolilja
Skrevet
... Dette blei det litt trøbbel av, sidan ho blei forfulgt av nokon som var ute etter ho pga hudfargen. Eingang blei ho pressa ut i vegen og påkjørt, men det gjekk visst bra.

...

:ler::ler:

VEldig bra referat Årolilja! :-)

Skrevet

Mimre, mimre... Lurer på hvordan det hadde vært å se denne serien i dag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...