Gå til innhold

Plutselig intens følelse av noe er galt, sorg , skikkelig tristhet, som jeg har gjort noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer det av? Kommer ofte plutselig. Flere som har det eller er det bare meg? 

Anonymkode: c0214...4b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat slik og så føler plutselig at folk jeg er glad i, ikke er glad i meg uten at det stemmer uten at jeg kan si hvorfor den følelsen plutselig kommer 

Anonymkode: 88102...db6

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har det akkurat slik og så føler plutselig at folk jeg er glad i, ikke er glad i meg uten at det stemmer uten at jeg kan si hvorfor den følelsen plutselig kommer 

Men får du det også som lyn fra klar himmel? Mens du driver med noe helt annet liksom får du bare den følelsen av at alt er galt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men får du det også som lyn fra klar himmel? Mens du driver med noe helt annet liksom får du bare den følelsen av at alt er galt? 

Ofte ut av ingenting, men andre ganger er det en tanke og følelse som utvikler seg negativt 

Skrevet

Ja, føler det samme. Er helt fælt. Ikke noe annet hjelper enn å prate det ut til noen og få støtte.

Anonymkode: a6de4...1b2

Skrevet

Har du noen ganger hatt det bra når det skjer?

Kjenner til en intens følelse av tristhet/vemodighet/savn, noen ganger også skyld, som kommer som lynnedslag nettopp i øyeblikk jeg tar innover meg at jeg har det bra, at dette er et minneverdig øyeblikk eller lignende.

Akkurat som om man blir trist fordi øyeblikket er så flyktig, eller fordi jeg bare er med en liten stund er virkelig tilstede. Som om man er innom på en snarvisitt i sin kontakt med de andre og vet at en snart går igjen... 

Kjenner til det ellers også, uten at jeg har det spesielt bra. Det kan gå fra nøytralt til plutselig trist. Eller fra euforisk til lammende resignasjon. 

Du får skildre dine typiske hendelser?? 

Anonymkode: ad7cd...64a

Skrevet

Epileptisk anfall. Angstanfall. 

Anonymkode: 151d6...03a

Skrevet

Dette er klassisk angst/depresjons følelse. Disse to går ofte sammen som hånd i hanske.

Det gis derimot ikke som diagnose før du har hatt det over lengre tid (ihvertfall noen uker).

Anonymkode: 79924...d79

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er klassisk angst/depresjons følelse. Disse to går ofte sammen som hånd i hanske.

Det gis derimot ikke som diagnose før du har hatt det over lengre tid (ihvertfall noen uker).

Anonymkode: 79924...d79

Har hatt angst og depresjon periodevis siden barndom ja diogonosert men dette kan komme utenom mine perioder også 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...