Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker kjæresten din også å sovne mens du gråter ved siden av? 
Jeg fortalte han noen tanker jeg har holdt inni meg som gjorde meg veldig trist og begynte å gråte masse, han holdt rundt meg litt og pratet litt. Jeg prøvde å snakke mer med han og det var ingen svar. Dette skjer seriøst hver gang jeg er lei meg og gråter!!! Uansett tidspunkt!

Anonymkode: 29631...c79

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis det var midt på natta så kunne han nok ha sovnet hvis jeg gråt stille. Han er supertrøtt pga medisiner og merker ikke selv at han sovner.

Anonymkode: bd5fd...5ec

• Liker 3
Skrevet

Gråter du ofte? Det kan jo gå litt inflasjon i det og sove må man...

Anonymkode: ea729...369

• Liker 11
Skrevet

Kanskje det blir litt for mye gråting for han?, er jo kjedelig hvis det er no som skjer ofte.

Anonymkode: 4f2ee...f23

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gråter du ofte? Det kan jo gå litt inflasjon i det og sove må man...

Nei. Gråt en del i en periode rundt påske, men ellers lite. Er ekstra mye følelser nå siden jeg er gravid

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg gråter ikke så ofte, men når jeg var gravid, hente det at jeg var så sliten, pga mangel på søvn, at jeg bare gråt og gråt når vi la oss, uten at jeg kunne forklare hvorfor. Da hendte det at han sovnet, men ikke før han forstod at det egentlig ikke var noe galt, jeg var bare utslitt.

Hadde jeg grått nå, fordi noe hadde skjedd, hadde han ikke sovnet før jeg sovnet. 

Anonymkode: 76368...a4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Gråt en del i en periode rundt påske, men ellers lite. Er ekstra mye følelser nå siden jeg er gravid

Du sier jo at dere har snakket. Hvor lenge tenker du at han skal holde seg våken?

Kan dere snakke mer om dagen når begge er uthvilt?

• Liker 8
Skrevet

Her kommer det jo an på hvor ofte du gråter, hvor lenge du gråter, hvorfor du gråter, hvor trøtt han er, hvor viktig det er at han får seg litt søvn. 

Anonymkode: 23686...ef2

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jobber han? Sikkert sliten arbeidskar. Han er vel omsorgsfull ellers? Eller? 

En kompis av meg måtte alltid avbryte samtalene på telefonen fordi det var alltid noen andre som plutselig ringte (som F eks jobben) om jeg betrodde noe trist eller gråt over situasjonen. Jeg takla ikke å ha så kalde venner. Er han ufølsom, så vet jeg ikke hva du skal gjøre. Men du er gravid og trenger mer omsorg.

Anonymkode: 2c8ae...841

Skrevet

Ja. Og det er en utrolig kjip følelse da jeg ikke gråter hele tiden. Han takler det dårlig om jeg gråter på dagtid også. Klarer ikke snakke om følelser. Er sammen på 5. året. Er greit omsorgsfull ellers.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det hadde han ikke klart. Spesielt ikke da jeg var gravid. Snakk med han om det ❤️

Anonymkode: 2ebd7...fc2

Skrevet

Hvorfor gråter du i sengen? Bedre å dele sånt utenfor soverommet, da får du nok mer oppmerksomhet. Er du deprimert? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du sier jo at dere har snakket. Hvor lenge tenker du at han skal holde seg våken?

Kan dere snakke mer om dagen når begge er uthvilt?

Nettopp, om han skal tidlig opp og er trøtt så bør han få kunne sove uten dårlig samvittighet. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Bruker kjæresten din også å sovne mens du gråter ved siden av? 
Jeg fortalte han noen tanker jeg har holdt inni meg som gjorde meg veldig trist og begynte å gråte masse, han holdt rundt meg litt og pratet litt. Jeg prøvde å snakke mer med han og det var ingen svar. Dette skjer seriøst hver gang jeg er lei meg og gråter!!! Uansett tidspunkt!

Kommer an på hva det kommer an på :P  

Ja, nei, kanskje... Du må være litt spesifikke og dele noen detaljer her... 

• Liker 1
Skrevet

Når en er trøtt så er en også trøtt, og en går gjerne å legger seg for å... sove. En kan ikke forvente at folk sksl holde seg våkne samtidig som de er en trøtt zoombie. Og jeg tar ikke slikt personlig eller blir fornærmet.  Men ja det har han. Men jeg synes også det er helt greit, jeg griner best alene igrunn, og kjenner ikke noe savn på at han skal holde rundt og trøste i en slik situasjon. 

Anonymkode: 47de6...88b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Uansett tidspunkt? Da har han jo gjerne søvnunderskudd, for det er jo ikke normalt å sovne overalt. 

Min eks sovnet når jeg gråt og fortalte forferdelige ting. Snakket med psykologen min om det, og hun foreslo at jeg la opp til det. For hvorfor gråte og søke trøst og støtte mens vi ligger i senga og partner er dautrøtt? For å få bekreftet at "ingen egentlig bryr seg". 

Hvis man trenger støtte, så er det gjerne bedre å si "Jeg trenger å snakke med deg, og få støtte, kan du sette av et tidspunkt der du er opplagt og klar til å lytte?". 

Hvis det er sånn at partner aldri støtter deg, så er jo dette et stort problem. I alle fall hadde det vært for meg. Man skal jo stille opp for hverandre, også når ting er vanskelig. Ta en alvorsprat om dette. Kanskje han blir redd når du er lei deg, at han ikke vet hva han skal si, at han blir trøtt fordi han blir så stresset og engstelig og flykter unna situasjonen med å sovne. 

Skrevet

Det vitner om at han ikke har empati. Er han nedlatende, kontrollerende og mye sint også? 

Anonymkode: 73cc8...51c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjæresten min går ikke ut av huset om jeg gråter, spiser ikke om jeg gråter og sover ikke om jeg gråter. Han sørger alltid for at jeg ikke er trist om han har en mistanke om at jeg er det. Jeg er ikke ofte lei meg, men om jeg viser han følelser - er det noe jeg aldri angrer på❤️❤️

Anonymkode: 039ac...658

• Liker 1
Skrevet

Han trøstet deg og ga deg en klem. Skal han dulle med deg til du er ferdig? Når da? Til langt på natt 🤦‍♀️ 

Han møtte deg på dine følelser, men når det er kveld og natta så trenge man faktisk søvnen sin for å fungere neste dag.

Hvorfor ta dette opp i senga? 

Jeg kan gråte jeg å, men jeg forlanger virkelig ikke at min samboer skal holde seg våken frem til jeg blir fornøyd. Skjerp deg.

Anonymkode: 7cd19...21a

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Du fikk trøst. Han holdt rundt deg og ga deg en klem. Hva er problemet?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...