Tough cookie Skrevet 7. november 2022 #1 Del Skrevet 7. november 2022 Har long covid/fatigue og skal ta influensa vaksine nå. Spurte legen min hvilken vaksine jeg skulle ta mtp slik formen min har vært etter at jeg ble smittet, og hun mente jeg skulle ta influensa vaksinen. Snakket i dag med en sykepleier som setter koronavaksine, og hun sa at høstens koronavaksine beskytter mot den typen korona som er i landet nå, og at de vaksinene jeg tok i fjor (2+korona infeksjon) ikke gir noe beskyttelse nå. Hun mente jeg burde ta begge vaksinene, men det er jo mye for immunforsvaret da. Har noen tatt begge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet 8. november 2022 #2 Del Skrevet 8. november 2022 Tough cookie skrev (12 timer siden): Har long covid/fatigue og skal ta influensa vaksine nå. Spurte legen min hvilken vaksine jeg skulle ta mtp slik formen min har vært etter at jeg ble smittet, og hun mente jeg skulle ta influensa vaksinen. Snakket i dag med en sykepleier som setter koronavaksine, og hun sa at høstens koronavaksine beskytter mot den typen korona som er i landet nå, og at de vaksinene jeg tok i fjor (2+korona infeksjon) ikke gir noe beskyttelse nå. Hun mente jeg burde ta begge vaksinene, men det er jo mye for immunforsvaret da. Har noen tatt begge? Hei. Jeg har long covid. Jeg har tatt influensa vaksinen nå i høst. Tok covid vaksine nr 2, i vår. Har også tenkt på at jeg burde vurdere høstens covid vaksine. Jeg har imidlertid ikke diskutert dette med min lege. Jeg ville ikke valgt begge samtidig,, men med et opphold i mellom. Jeg har etter jeg fikk Lc tatt to influensa vaksiner og to covid vaksiner. Har ikke merket noen forverring eller bedring av min Lc tilstand, etter noen av vaksinene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg