Gå til innhold

Baby 9 uker snur seg på siden av seg selv når han skal sove. Hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han snur seg selv på siden uten noe problem, han vil kun sove på siden. Han prøver også å komme over i mageleie, og jammen meg klarer han det snart også ser det ut som. Jeg blir rimelig stresset, er ikke dette litt tidlig? Jeg er livredd for krybbedød, men han bare legger seg på siden på sekundet igjen hvis jeg snur han igjen til rygg. 

Hva gjør jeg her, kan han sove på siden så tidlig? 

Anonymkode: 3d71d...2bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niesen min lå i nattpose som var festet lett i sprinklene på sengen, da kunne hun fint snu seg på siden men kom seg ikke over på magen. Vet dog ikke om dette er anbefalt da.

Anonymkode: 06974...ba2

Skrevet

Min jente la seg på siden allerede på sykehuset. Jeg styrte på en stund for å få henne til å ligge på ryggen. Husker jeg tok det opp på 6 ukers kontroll med lege. Fikk da beskjed om at det ikke var noe jeg skulle hindre henne i å gjøre, og etter det lot jeg henne sove sånn som hun ville.

Anonymkode: 66b68...e45

Skrevet

Takk for svar dere 🙏

Anonymkode: 3d71d...2bf

Skrevet

Gutten min på 9 uker snudde seg over på siden for første gang i dag. Kjente at de samme bekymringene dukket opp her, men det er jo en naturlig del av utviklingen deres og sånn det skal være. Blir det ubehagelig på siden vil jeg jo tro han enten snur seg tilbake på rygg eller begynner å gråte?

Skrevet

Husker jeg hadde samme bekymring som deg! Det skal jo være trygt sier de,men om du mister nattesøvnen kan du kanskje invistere i en slik pute som en venninne av meg hadde :)

Screenshot_2022-11-08-00-25-35-51_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Anonymkode: 85d7f...354

Skrevet

Vår foretrakk å ligge på siden fra fødsel. Spurte på helsestasjonen, det var helt uproblematisk. 

Nå er han straks to, og har lenge foretrukket å ligge på magen med beina inn under seg, og rumpa opp. Ser skikkelig behagelig ut, kan du si. 😂

Anonymkode: 6b630...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...