AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #41 Del Skrevet 24. november 2022 Anonymburker skrev (17 timer siden): Jeg tolket det som at TS mente skadelig som i psykisk. Belastningsskader kan man jo selvsagt få. Med all den praten deres om diett og slanking, hvor mye karbohydrater man får i seg, og så videre "hele dagen lang" er vel oppskriften på at tenåringen risikerer problemer med mat, slanking, og sin egen kropp. Anonymkode: f3c55...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #42 Del Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 23.09): Jeg ser at jenta da har dårlig samvittighet og egentlig ikke ønsker å stå opp halvannen time for å trene styrke på matta, men gjør det for å være grei. Du "ser" det ja... Pass dine egne saker du. På tide vi få et samfunn som fokuserer mer på ansvar for egen helse, og da må man starte i ung alder for å bygge gode vaner. Anonymkode: 716e6...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #43 Del Skrevet 24. november 2022 Det høres ikke bra ut. Ungdommen må ha nok søvn og skal ikke behøve å trene før skolen. Dog har jeg hørt det er helt vanlig for de som driver med svømming. Anonymkode: 86605...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå