AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Så jeg har blitt gravid igjen etter 3 måneder siden sist. sist gang fikk jeg en xu og måtte haste opereres. Og jeg har høy smerte toleranse så sist ble legene så forskrekket over at jeg ikke hadde svimt av eller hat kraftige smerter. nå er jeg gravid på nytt er bare 2/3 uker og 82 i hcg. Jeg får grundig oppfølgning, men er så red for at det skal skje igjen.. jeg måtte fjerne Venstre eggleder sist siden det var så mye skade. sist så gikk jeg rundt med smerter å blødninger var hos 8 forskjellige gyn og ingen sa noe på det. Jeg fikk etter vært henvisning til ahus gyn som sa alt ser fint ut og jeg ikke hadde en xu. Å da pusta jeg endelig rolig ut og slappet av, men fikk en time uken etter. Og da fant dem en klump i egglederen. Det var 3 gyn og en lærling som sto og så på meg i flere minutter uten og si noe. Det var jo først bare to, men plutselig henta dem to til. Jeg har så mye redsel i kroppen for at det skal gå galt igjen. jeg ringte også ahus 3 dager før jeg skulle på ultralyden på grunn av økning i smerter og dem sa at jeg bare skulle ta det med ro… jeg følte ikke dem tok meg seriøst og på grunn av det så ble det mye værre en det kunne ha blitt… har noen erfaring med dette? Og har noen andre sterk smerte terskel? Hvordan vet man at man har en ny xu når jeg ikke hadde så mye smerter som man mener at man skal ha… er så stressa… Anonymkode: 1428b...275
Topsi Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Sjansen er ikke så stor for at det skjer igjen når den skadde egglederen er fjernet. Men du får sikkert UL i uke 5-6 for å sjekke hvis du spør legen din, evt gå privat
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Topsi skrev (45 minutter siden): Sjansen er ikke så stor for at det skjer igjen når den skadde egglederen er fjernet. Men du får sikkert UL i uke 5-6 for å sjekke hvis du spør legen din, evt gå privat Takk skal sende mld til legen at jeg vil ha ul i uke 4/5/6.. skal prøve og slappe litt av med det til da😵💫❤️ Anonymkode: 1428b...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå