AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Heisann! Søker litt råd da jeg føler meg konstant sulten. Tenker at det kan ha sammenheng med det at jeg trener en del styrke, hardt. Problemet er somsagt at jeg har den sultfølelsen hele tiden. Spiser gode måltid, mye næring/sunt og spiser meg mett til måltider. Ca 3-4 ganger om dagen. Men- er skrubbsulten enda!! Må legge inn mellommåltider som yoghurt og andre frukt/grønnsaker men er forderva sulten enda. Får sånn «lavt» blodsukker følelse hvis jeg ikke spiser at jeg skjelver, blir ufokusert osv.. 😅 Noen råd her? Anonymkode: ca03e...108
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Du tenker for mye på mat. Er det.andre ting du kan gjøre for å få tankene vekk fra mat? Anonymkode: 7bd4a...93c
Lafamiglia Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Jeg ville forsøkt å få time hos endokrinolog for å se om det er hormonell ubalanse som skaper dette, og om det eventuelt er mulig å få styr på det
mo1234 Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Jeg er også kronisk sulten. Har bare lært å leve med det.
Gjest ytmnd Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 (endret) Tungt yrke og konstant sulten selv om jeg spiser mer enn nok. Jeg har bare lært meg å ignorere sulten så slutter kroppen å mase etter en stund😂 Endret 7. november 2022 av ytmnd
Torader Skrevet 7. november 2022 #6 Skrevet 7. november 2022 Lider av det samme. Har funnet ut at mindre karbohydrater (type pasta og brød) og heller mer protein og fiber fungerer godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå