Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! 

Må bare lufte noen tanker her 

Kjæresten og meg var på fest forrige helg. Jeg kikket ved en ren tilfeldighet bort på han. Han så at jeg kikket på han, og snudde da telefonen over på siden slik at jeg ikke skulle se hvem han snakket med. 

Det her handler ingenting om at han ikke får lov til å sende hjerter til jenter, men måten han gjorde det på ved at han snudde telefonen til siden…  så i tillegg at de hadde sendt ganske så mye hjerter til hverandre tidligere 

Selvfølgelig så får han lov til å være på telefonen når han er med meg og han har full rett til privatliv, så det handler ikke om det.

Usj har bare så ekkel følelse… har vært i et forhold tidligere med utroskap der det samme skjedde ved at han også snudde telefonen… 

Anonymkode: acef1...eae

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS,

Har en forklart hvorfor han sender massevis av hjerter til andre kvinner? Er kanskje helt normalt i deres omgangskrets, men høres rart ut.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Spørr han om å få se meldingene. Hvis han nekter, da vet du svaret egentlig.

Anonymkode: 5f03b...15e

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er ikke normalt å sende hjerter til andre kvinner, med mindre det er til f.eks en bestemor eller annen nær slektning.

Veien fra hjerter til flørting er kort.

Anonymkode: c00cb...a9b

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Magefølelse skal en lytte til. 

Anonymkode: 9c2eb...708

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Lytt til magefølelsen tenker jeg. Men derimot , jeg og min kompis sender hjerte til hverandre å han har kjæreste. Jeg har ikke møtt henne engang men de har vært sammen en stund å jeg vet hvem hun er å sånn. Jeg hadde skjønt om hun reagerte men det er sånn vi alltid har skrive ( vært venner i over 10 år ) hadde satt pris på om hun snakket med han og evt meg om hun reagerte på det 😊 tingen av åss har noe å skjule da så tror ikke han hadde gjemt mobilen 😊 annet en at vi pleier og låne penger til hverandre å han kjørte seg litt på ræva en stund å synes det er litt flaut men tror ikke han hadde skjult det av den grunn 

Anonymkode: e43be...4a5

Skrevet

Alt han må skjule for deg er ting han vet ødelegger forholdet. Så du har allerede svaret. Kvinnelig intuisjon skal du ikke kimse av, lytt til magefølelsen. 

For meg hadde det å sende hjerter til andre damer også vært en form for utroskap og jeg lurer litt på om det er dine utro menn som har hjernevasket deg til å tro at det er normalt og noe du må akseptere?!

Anonymkode: 9bdd7...5e7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Den ekle mage følelsen stemmer nok. Man snur telefonen for at du skal uvitende om hva og hvem han samhandler med på telefonen.

hjerter indikerer kjærlighet. Jenter generelt hadde synes det var ekkelt å få slike hjerte meldinger dersom det var fra en fyr de ikke er tiltrukket av.

Anonymkode: e826b...57f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Spørr han om å få se meldingene. Hvis han nekter, da vet du svaret egentlig.

Anonymkode: 5f03b...15e

Nei det vet du ikke. Fordi jeg hadde sagt nei uansett pga om det var privat

Anonymkode: 910f6...753

Skrevet

Hjerter KAN jo være uskyldig og vennskapelig. Men da hadde han ikke skjult det, for da hadde du visst at han var en sånn som sender vennskapelige hjerter. Og du hadde sett at han kommenterte med hjerter til mange på Facebook også. Hvis han KUN sender hjerter til deg og henne, og han skjuler det, så er det ikke uskyldig. Med mindre HUN er en person som sender hjerter til alt og alle, og så bare svarer han likt, og så synes han kanskje at det var litt dumt, uten at han har følelser for henne.

Anonymkode: dd23f...b60

• Liker 2
Skrevet

Sender hjerter????

Er det noen menn/gutter over 14 år som sender det i det hele tatt? Det er noen som sender til kona/kjæreste/samboer, men har aldri hørt om voksne menn som sender hjerter hit og dit...

Anonymkode: 5246c...4ae

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da hadde det smelt dårlig om typen min sendte hjerter til andre jenter. 🤬

• Liker 3
Skrevet

Man skal være forsiktig å bruke hjerter når man er i forhold. Selv om en selv bruker det uskyldig, så kan den andre personen tro at det ligger mer i det enn det gjør. Man skal være forsiktig med alt som kan oppfattes som interesse og flørting når man er i forhold. Det kan sitte en person i andre enden som tror den har en sjanse.

Om han bruker mye hjerter i kommunikasjon med andre jenter, så hadde jeg ansett det som et dårlig tegn. Enten er han veldig barnslig, eller så er det flørting på gang. Begge deler ville vært dealbreaker

Det at han skjulte telefonen er selvsagt ikke bra. Hva er sjansen for at han planlegger bursdags- eller julegave til deg, tenker du?

Anonymkode: 7658b...79f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Sender hjerter????

Er det noen menn/gutter over 14 år som sender det i det hele tatt? Det er noen som sender til kona/kjæreste/samboer, men har aldri hørt om voksne menn som sender hjerter hit og dit...

Anonymkode: 5246c...4ae

Joda d gjør vi i aldre. Det er romantisk. Hvorfor slutte med det??

Anonymkode: 5fe92...01e

Skrevet

Jeg skjuler telefonen når jeg er på KG-forumet 🤪👀🤣

Anonymkode: dd23f...b60

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Fremmed fugl skrev (14 timer siden):

TS,

Har en forklart hvorfor han sender massevis av hjerter til andre kvinner? Er kanskje helt normalt i deres omgangskrets, men høres rart ut.

«Er bare en god venninne», sa han. Da tenker jeg hvis det er en god venninne, så er vel normalen at du ikke trenger å snu telefonen din over på siden… 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Alt han må skjule for deg er ting han vet ødelegger forholdet. Så du har allerede svaret. Kvinnelig intuisjon skal du ikke kimse av, lytt til magefølelsen. 

For meg hadde det å sende hjerter til andre damer også vært en form for utroskap og jeg lurer litt på om det er dine utro menn som har hjernevasket deg til å tro at det er normalt og noe du må akseptere?!

Anonymkode: 9bdd7...5e7

Ang. det med at eksen min gjorde det samme, så gjorde jeg det slutt etter at jeg fant ut han var på flere dating apper samtidig, så hjernevasket er var/ er jeg ikke. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymDame95 skrev (3 timer siden):

«Er bare en god venninne», sa han. Da tenker jeg hvis det er en god venninne, så er vel normalen at du ikke trenger å snu telefonen din over på siden… 

Kan vel være flaut uansett... Men er det slikt folk som dere er sammen med, driver med massevis av hjerte

Skrevet
Fremmed fugl skrev (1 time siden):

Kan vel være flaut uansett... Men er det slikt folk som dere er sammen med, driver med massevis av hjerte

Har aldri sett eller opplevd at han har sendt utallige mange hjerter til venner av han tidligere. Bare til denne jenta 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...